Hotel Iberostar Malaga Playa

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag25°19°
Hotel Iberostar Malaga Playa
7,7

In de Spaanse plaats Torrox ligt Hotel Iberostar Malaga Playa. Het hotel ligt in een rustige omgeving. Het personeel en animatieteam zijn hier enthousiast en vriendelijk. Aanrader is een kamer met zeezicht. In Torrox is niet veel te beleven, maar er is wel een markt en winkels. Even de promenade oversteken en je bent op het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Malaga Playa voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel Iberostar Malaga Playa in het Nederlands

Aangenaam hotel!!

Anke
27-7-2017

Iberostar malaga playa is een heel aangenaam hotel. Het personeel en animatieteam zijn super vriendelijk en staan altijd ter beschikking voor de bezoeker. Het hotel is ook zeer kindvriendelijk. De kamers zijn heel proper en ruim, het is wel aan te raden een kamer te nemen met zwembadzicht als je met meer dan 2 personen bent. De extra toeslag die je dan betaalt, is het echt wel waard. Buiten het hotel is er niet super veel te zien, wel een leuke boulevard. Ze bieden hier wel vele excursies aan! Bovendien hoeft men hier s'morgens niet heel vroeg op te staan om de handdoeken te leggen... om 11u zijn er nog steeds stoelen vrij. Ze halen namelijk de handdoeken weg wanneer je ze lange tijd reserveert. Ik hoop in de toekomst nog eens naar dit hotel terug te keren!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Hele fijne vakantie gehad bij iberostar Malaga pl.

mirjam mutsters
25-10-2016

Super vriendelijk personeel, ze doen alles om je het naar de zin te maken. Wij waren er eind oktober en het water in het zwembad is dan wel behoorlijk koud.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel druk en veel lawaai ! Zeker geen premium

Ingrid Buggenhout
22-8-2016

Het hotel is zeer druk in zowel de refter,in de bars, aan het zwembad

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2016

Traveltroef

Geweldig super schoon gastvrij hotel

van der Nat
20-6-2016

Wij geven een 10 maar eigenlijk hebben ze een 11 verdiend. Alle personeelsleden waren geweldig super beleefd en aardig. We waren er met ons gezin (6 volw.) We zijn in de watten gelegd. Schitterend zwembad schoon, altijd ligbed. Zijn 40 jaar getrouwd,heel attent kregen champagne op de kamer en fruit . Maandag morgen markt in torrox voor het hotel moet je gezien hebben leuk.Met de bus naar Nerja en Torrox is een leuk uitje .

Leuke vakantie om nooit te vergeten!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2016

Toch nog veel werkpunten...

mariekedevos555
25-10-2015

Hotel ziet er heel mooi uit vanbuiten, ook mooi verzorgde tuin en groot zwembad.Tapijt is dringend aan vernieuwing toe, kamers idem (onze kamer was letterlijk voor de helft herschilderd, verf op???).Wel mooie ruime kamer, alles netjes.Eten is weinig gevarieerd, vaak niet warm genoeg en jammer genoeg ook af en toe verbrand of niet vers (oa broccoli, wordt dan een laag kaas over gedaan; stuk vis ook verbrand, wordt niet aangevuld; er zijn elke dag croissants maar die zijn niet altijd vers...).Heel veel recyclage van voedsel ook, dat kan in een lekker slaatje maar frieten en stukken worst horen echt niet thuis in een Spaanse tortilla! Eetzaal te ruim en lawaaierig, niet gezellig.'s Avonds moet je aan de ingang wachten tot er een tafeltje vrij is.Elke gast krijgt zogezegd dagelijks 1 uur gratis WIFI, ik ben nooit aan meer dan 20 min/dag geraakt vooraleer ik bericht kreeg dat mijn dagelijks internet opgebruikt was (1 uur kon ik daarna wel aankopen, voor €4, oplichterij noem ik dat dan).

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2015

Mooi hotel

Anne-Marie
14-9-2015

Zeer mooi hotel. Mooie entree, mooie kamers, lekkere bedden, badkamer mocht iets ruimer zijn maar was verder prima in orde. Kamer met zicht op zwembad erg leuk uitzicht. Mooie grote zwembaden zeker aan te raden met kinderen. In april hebben we al kunnen zwemmen. Vlak aan het strand. s' avonds was er op de boulevard niets te beleven, dat komt misschien door het voorseizoen. Animatie 's avonds. Er mocht iets meer show zijn i.p.v.bingo.
Eetruimte is iets te groot en luidruchtig. Te veel massa. Je zit ook te veel op elkaar. Niet gezellig. Door de grote massa is het eten ook minder van kwaliteit denk ik. Elke dag hetzelfde eten,wat jammer is. Personeel is wel heel vriendelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2015

Mooi hotel in een lelijke omgeving

Frank
28-8-2015

Het hotel is mooi , schoon en wordt goed onderhouden. Hier en daar is wel sluitage zichtbaar op de vloerbedekking ( astma!) . De omgeving bestaat uit sobere flats van 4-5 etages waar met name oudere Spanjaarden vakantie vieren. De boulevard waar het hotel direct aanligt is keurig maar mist sfeer. Het strand bestaat uit grijs zand met heel veel keien en stenen. Lastig zonder strandschoenen en de veelvuldige harde wind. Wil je echt strand ? Dat vind je tussen Málaga en Marbella. Niet ten oosten van Málaga dus ook niet in Torox en Nerja. Het hotel heeft geen eigen strand en de stoelen kosten €5 pp per dag. Tennis is niet mogelijk , wel een speciaal soort tennis a €10 per uur. Geen all- in? Drankjes / koffie kosten €2,40 per stuk, cocktails €6,50. Vlak buiten het hotel kun je lunchen en is drinken goedkoper. Huurauto: aan de overkant van het hotel is goedkoper.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2015

behoorlijk hotel met toch nog aantal werkpunten

veronique
14-7-2015

Mooi hotel qua architectuur. Gangen en kamers aan vernieuwing toe (afgeleefde vloerbekleding)Kamers basic en eerder klein met 1 kind van 7 j op de kamer. Service kan beter, vooral in het restaurant.(weinig personeel en lege borden blijven lang staan) All in : goed. Buffet 's middags en 's avonds redelijk uitgebreid maar toch vaak hetzelfde. Vlees vd grill vaak niet doorbakken, ondanks herhaald verzoek. Zwembad heel goed, lekker warm water, maar iets te klein voor het aantal gasten vooral na 16 u. Ligging: ongezellige buurt, wel heel grote supermarkt vlakbij, en 's avonds leuke wandeling op de strandboulevard met aantal kraampjes mogelijk. Goed animatieteam. Minidisco buiten, shows binnen (magic show was heel goed) Prijs kwaliteit behoorlijk. Ongezellig restaurant, warm en druk. Buiten eten enkel voor ontbijt bij All in

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Top hotel met super animatieteam voor jong en oud

familie Kusters
20-8-2014

Geweldig tijd gehad zeker door het animatieteam maar ook het hotel was geweldig. Bijzonder vriendelijk personeel, zeer gevarieerd eten. Strand boulevard over (alleen jammer dat strand aangelegd is en dus niet van echt strandzand). We hebben van hieruit excursies gedaan naar Servilla en Granada/Alhambra, goed geregeld via reisleiding.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

Redelijk

a_coelman
11-8-2013

Het resort was mooi maar wel heel klein. Ik had het veel groter verwacht. Bedjes bij het zwembad waren snel vol en er was maar 1 groot zwembad. De kamer viel heel erg tegen. Er was een opklapbed neergezet voor mijn broertje en die piepte aan alle kanten. Verder maar twee stoelen op balkon en we keken uit op het parkeerplaats. Het eten was heel goed, kamers waren schoon. Wifi was niet te betalen. Per dag 7 euro en bestemd voor 1 toestel. Na dag 4 vertelde ze ons dat je het ook kon huren voor een week maar dan kostte het 20 euro. Beetje jammer dat ons dit niet eerder was verteld. We hadden nu 4 x 7 euro betaald en halverwege de week weer 20 euro. De mensen bij de receptie erg onvriendelijk, en behoorlijk sacherijnig. Een vrouw vroeg of ze een kamer kon krijgen naast haar dochter en dat mens ging gewoon schelden in het Spaans tegen een andere collega, niet netjes. Verder werd er veel georganiseerd in het hotel en dat was prima. Het eten was elke dag een feestje.

Gereisd Met oudere kinderen in Sun Jul 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Malaga Playa in Torrox, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Malaga Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.