Hotel Iberostar Malaga Playa

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

In de Spaanse plaats Torrox ligt Hotel Iberostar Malaga Playa. Het hotel ligt in een rustige omgeving. Het personeel en animatieteam zijn hier enthousiast en vriendelijk. Aanrader is een kamer met zeezicht. In Torrox is niet veel te beleven, maar er is wel een markt en winkels. Even de promenade oversteken en je bent op het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Malaga Playa voor je op een rij gezet:

405 reviews over Hotel Iberostar Malaga Playa

• 8fam. Laigsingh16-11-2008

fantastisch mooie hotel met vriendelijk personeel

De buitenkant van het hotel is net zo mooi als de binnenkant. De kamerappartement was ruim en goed ingericht. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Het enige minpuntje waren de bedden en kussens (hard, voelde de spiralen en zeer platte kussen)

• 9Jozef Snelting27-10-2008

Prima in alle opzichten en voor herhaling vatbaar.

Wij zijn van 10 tot 17 okt. jl. in hotel RIU Ferrara-Torrox geweest en hebben een fantastische vakantie gehad. Het hotel is zonder uitzondering absoluut fantastisch qua accomodatie, service, eten etc.Ook voor de kinderen zeer aan te bevelen en zeker voor herhaling vatbaar. Ook de omgeving en zeker het achterland is beslist een bezoek waard met mooie nostalgische plaatsen en uiterst vriendelijke en gastvrije bevolking.

• 9R+B+ 3 kids06-09-2008

Fantastisch, kindvriendelijk complex

Prima voorzieningen, waanzinnig goede service. Geen drukke omgeving, maar gezellige boulevard maakt een hoop goed. Nerja om de hoek (ca 10 km) maakt de vakantie helemaal af. Prijzen zijn zeer billijk. Drankjes net geen € 2,-. Uitgebreide lunch voor ca. € 7,- p.p. Auto huren is wel aan te raden. Vooraf boeken in Nederland is best betaalbaar. Voor € 350,- 5-pers.auto met grote bagagaruimte (Peugeot Partner diesel met airco) gehuurd voor 13 dagen! Topvakantie gehad! Absoluut een aanrader. Komen vast nog eens terug.

• 7Gert07-08-2008

Net terug van 10 dagen RIU Ferrara

Het hotel viel ons erg tegen, wij gaan niet meer terug.

• 8Sterks05-08-2008

Mooi hotel, wel afgelegen...

Een heel mooi hotel. Wat je kan verwachten van RIU is ook zo: het is schoon, de service is goed, en het personeel vriendelijk. Wij hadden een 2 kamerapp, maar vonden de verhouding prijs-ruimte niet helemaal juist. Het was een mooi appartement met een ruime slaapkamer en badkamer. De bedden waren wel erg slecht!!!!! Het zwembad is heel groot en mooi, en wordt goed schoongehouden. Er is ook de hele dag toezicht. Het strand stelt niet veel voor, en de zee is vaak behoorlijk wild. Torrox zelf is echt nog in ontwikkeling en stelt ook weinig voor. De hele boulevard is in drie kwartier te lopen (rustig tempo) en er is weinig bijzonders te zien. Een hele fijne vakantie gehad, maar we hebben voornamelijk aan het zwembad gezeten. Als je uit eten wil iedere avond of van winkelen houdt, moet je hier niet zijn!!!

• 8mariejon29-07-2008

Prima hotel!

Kinderanimatie is matig en niet nederlandstalig, dat is wel jammer. De boulevard is wel aardig, maar voor gezelligheid moet je naar Nerja.

• 9Renee23-07-2008

Fantastisch hotel!

Goed hotel!! Vriendelijk personeel, erg goed eten, absoluut zonder bijsmaak!! Wij zijn 2 weken begin juli geweest, en er was niet 1 dag hetzelfde eten!! Voldoende keuze. In het weekend inderdaad drukker, dan komen de spanjaarden naar het strand. Prijzen zowel in het hotel als aan de boulevard zijn zeer schappelijk, lang geleden dat een colaatje hier 1,40 op een terras kostte. En dan voor een 4*RIU hotel!! Ik raad ook iedereen een auto te huren, bij voorkeur bij het reisburo, da's voordeliger als ter plaatse! Een geweldige bestemming als je naar bv. naar Granada en Cordoba wil maar niet in de drukke Costa del Sol wil verblijven!

• 9JEMPY19-07-2008

Net terug van 15 d ferrara ( eerste 2 weken van JULI 2008 ) Reeds voor derde maal in hotel . Het was weer heel goed . Gaan steeds in RIU-hotels ( ook cat. Palace ) en Ferarra is heel goed op alle punten . Huur zeker een auto vanuit thuisbasis voor de vele mogelijke excursies . Hotel ook heel goed gelegen aan rustige wandeldijk . Geen massatoerisme hier zoals in Torremolinos . Enkel in weekend wat drukker door de kustzoekende spanjaarden . Hotel enkel een aanrader op alle gebied . Uitermate gedienstige directie en personeel ( in alle talen ) .

• 9Alexandra29-06-2008

Geweldig mooi hotel! Echt een paleis! Wij hebben twee heerlijke weken gehad. Ons zoontje van 3 vond het zwembad helemaal geweldig. Deze loopt geleidelijk af zodat hij zelf het water in kon. 's avonds om 20:00 minidisco was natuurlijk ook een groot feest. De kamer was echt geweldig! Wij hadden zij/zeezicht geboekt en kregen vol zeezicht! Service ook prima, zijn erg lief voor de kinderen. Hotel ligt direct aan zee en boulevard. Aan de boulevard heb je een aantal restaurantjes die heel betaalbaar zijn. Ongeveer 6 euro voor een gerecht en 1,50 voor een drankje.

• 7 Fam. van der Burg25-06-2008

In mei 2008 een weekje geweest. Een auto huren is een aanrader. De hotelkamers zijn klein. Het eten is zeer matig en zeker geen 4- sterren RIU waard. Ook wij vonden het personeel in het restaurant klantonvriendelijk. NEE wij gaan niet meer terug.

17 tips over Hotel Iberostar Malaga Playa

• anit, 12-07-2012

Nerja is leuk om heen te gaan,evenals Torre de mar ,De markt voor het hotel op maandag is ook leuk.

• omzigtig, 12-07-2012

nerja is een leuk stadje,met de bus 1 euro 5 ben je er in 10 min

• pmresponse, 21-06-2012

Op ca 400 meter afstand bushalte. Het “grotere” busstation lop ong. 15 – 20 min wandelen. Vertrek bussen met een directe verbinding naar bv Malaga. Bij de receptie dienstregeling verkrijgbaar. Kosten: korte ritten € 1,05 pp naar bv Nerja de Cuevas en naar Malaga € 3,51 pp. Vanuit Malaga richting Fuengirola trein (lijn C-1). Het treinstation direct naast het hoofdbusstation. retour € 6,70. ( prijspeil juni 2012)

36 vragen over Hotel Iberostar Malaga Playa

• mieke, 28-02-2019

1 persoonskamers

heeft iemand ervaring met 1 persoonskamer? word je niet in een kleine (bezemkast) kamer weg gestopt? nog tips qua ligging? en bed? is het een 1 persoonsbed of misschien ook een 2 persoonsbed? (2 persoonskamer voor alleen gebruik)?

• Helga, 22-09-2018

November

Is er in november nog wat gezelligheid s 'avond in het hotel ? En service nog hetzelfde? Als in het hoogseizoen?

• Lauran Geus, 24-06-2018

Taxi

Hoeveel kost (enkele reis) een taxi van het vliegveld naar het hotel?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald