Hotel Iberostar Malaga Playa

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°19°
Hotel Iberostar Malaga Playa
7,7

In de Spaanse plaats Torrox ligt Hotel Iberostar Malaga Playa. Het hotel ligt in een rustige omgeving. Het personeel en animatieteam zijn hier enthousiast en vriendelijk. Aanrader is een kamer met zeezicht. In Torrox is niet veel te beleven, maar er is wel een markt en winkels. Even de promenade oversteken en je bent op het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Malaga Playa voor je op een rij gezet:

392 reviews over Hotel Iberostar Malaga Playa in het Nederlands

Aanrader! Schoon en lekker ruim. Goed ontbijt.

De Groot
5-6-2019

Zeer schoon hotel, goed uitgebreid ontbijtbuffet, heerlijk zwembad met heel veel ligbedden.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019

Tophotel in een flopomgeving

Davy en Sandra
25-5-2019

Mooi hotel gelegen in een wat sobere badplaats. Ligging pal in het midden van de boulevard. Grote parking(gratis) naast het hotel voor de huurwagen. In en uitchecken vlot en vriendelijk verlopen. Overig personeel vriendelijk en gedienstig. Studio met keuken proper en netjes onderhouden. Gemeenschappelijke ruimtes netjes en goed onderhouden. Ruim zwembad met voldoende ligbedden. Keuken en eetzaal niks op aan te merken. Jong en enthousiast animatieteam. Dit hotel zou voor elke badplaats een meerwaarde zijn. Zeker voor Torrox waar er in het laagseizoen(oktober - mei) niks te beleven is.

Grandioos

JayArt
13-5-2019

Goed hotel, bijzonder gebouw (in Moorse stijl), geen blokkendoos. We hadden halfpension: het eten was geweldig! Nog nooit een hotelkamer gehad met volledig apart ingerichte keuken. Animatie was minder, alleen de Flamingo-avond was goed. Met het openbaar vervoer (bus is spotgoedkoop: afstand van 10 km kost € 1,18 p/p) was de meeste plaatsen goed te bereiken. Al met al: dit hotel bevelen we zeker aan!!!

Gereisd Met partner in april 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Corendon

Heel erg goed, ook voor glutenvrij eten

Hendriks
11-5-2019

Iberostar Malaga Playa is echt fantastisch, zeer goede service van alle medewerkers, vooral Sergio ( hoofdkok) Richard van de bediening en zeker ook de dames van de animatie. Tevens perfect voor glutenvrij eten. Prachtig hotel en tuin pal aan het strand. Plaats Torrox Costa is verder rustig en strand perfect. Reeds aantal Iberostar hotels gehad, alle zeer hoge kwaliteit en zeker aan te raden voor mensen die niet in de massa willen zitten, goed publiek en smaakvol hotel, qua inrichting en zeker de hoge kwaliteit van de bufetten.

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Zalig mooi hotel

Sofie
19-4-2019

We hebben hier verbleven in de all in formule. Wat top is aan dit hotel is dat je ook daadwerkelijk A- merken krijgt. Je kan kiezen uit enkele ginmerken. De rum is Havana 3 years old. En ze zijn echt niet zuinig als ze de drank in gieten. De kamer was wel wat klein, maar wel verzorgd.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Super hotel!!!!!

Iris
10-8-2018

Super eten!!! Te veel keuze en alles was heerlijk! Veel variatie! Leuk personeel! Mooie ligweide genoeg bedjes. Alles goed verzorgd heerlijke coctails! Super all-in! Plaatsje is minder. Boulevard is niet zo gezellig.

Heerlijke verzorgd genoten!

Hoek
9-5-2018

Super schoon en verzorg prachtig onderhouden hotel. Mooie tuin en zeer vriendelijk personeel. Eten was er heerlijk en heel goed verzorgd.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie gehad!

Sophie
14-9-2017

Eind augustus/begin september heb ik in dit hotel een heerlijke vakantie gehad samen met mijn moeder! We hadden geen hotelkamer maar appartement geboekt. Het appartement heeft één gang waar alle kamers en keuken op aangesloten zijn, er hoefde niet eerst door de woonkamer te worden gelopen om op andere kamers te komen.Mijn moeder kon in de slaapkamer slapen en ik in de woonkamer (beide goed afsluitbaar). Goed schoon, zag er mooi uit. Het eten was fantastisch!! Veel afwisseling en thema avonden. Tevens werden we 's middags aan het zwembad voorzien van vers fruit. Verder was het personeel erg vriendelijk over het algemeen, zwembad was prima en schoon (alleen geen luchtbedden toegestaan). Het strand met beddenverhuur vonden wij tegenvallen, donker zand en weinig sfeer. Bereikbaarheid was prima, alleen promenade oversteken. Ligging van het hotel is redelijk centraal, vlakbij het plaatje Nerja waar goed gewinkeld kan worden en mooie bezienswaardigheden heeft. Wel wat verder weg van Malaga, maar wel goed te bereiken via de bus (75 min). Torrox zelf is niet veel te beleven, wel een gezellige markt en boulevard, winkeltjes, supermarkt etc. Zowel het plaatsje als hotel geen massatoerisme. Al met al een heerlijke vakantie gehad in dit hotel, zeker aan te raden!!

Gereisd Met vrienden in september 2017

Aangenaam hotel!!

Anke
27-7-2017

Iberostar malaga playa is een heel aangenaam hotel. Het personeel en animatieteam zijn super vriendelijk en staan altijd ter beschikking voor de bezoeker. Het hotel is ook zeer kindvriendelijk. De kamers zijn heel proper en ruim, het is wel aan te raden een kamer te nemen met zwembadzicht als je met meer dan 2 personen bent. De extra toeslag die je dan betaalt, is het echt wel waard. Buiten het hotel is er niet super veel te zien, wel een leuke boulevard. Ze bieden hier wel vele excursies aan! Bovendien hoeft men hier s'morgens niet heel vroeg op te staan om de handdoeken te leggen... om 11u zijn er nog steeds stoelen vrij. Ze halen namelijk de handdoeken weg wanneer je ze lange tijd reserveert. Ik hoop in de toekomst nog eens naar dit hotel terug te keren!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Redelijk hotel maar geen 4 sterren waard

RvD
4-6-2017

Het hotel ziet er prima uit. De kamers zijn onlangs gemoderniseerd en het ziet er verzorgt uit. Het bed had een afmeting van 1.40 x 2.00. Erg klein in mijn beleving en niet meer van deze tijd. De badkamer is voorzien van een ligbad hierin moet je ook douchen, mooie wastafel met spiegel, toilet en bidet. Dit alles binnen een afmeting van 1.80 x 2,5 krap bemeten dus. De waterdruk viel regelmatig weg. Behoorlijk irritant als je net je hoofd in de shampoo hebt gezet ;-). De airco is wel aanwezig maar werkt niet altijd naar behoren. Het eten was redelijk (veelvuldig gebruik van Olijfolie) tot goed, maar niet bijzonder luxe, wat je wel bij een 4 sterren hotel mag verwachten. De avond animatie was een enkele avond goed, andere avonden bijna een genante vertoning. Dit moet je als hotel niet willen. In de omgeving is er nagenoeg geen ander aanbod behalve de barretjes langs de boulevard. Het hotelpersoneel is vriendelijk.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Malaga Playa in Torrox, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Malaga Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.