Appartement Euromar Playa

Meer appartementinfo

14 reviews over Appartement Euromar Playa

• 9jan 29-06-2014

prima verblijf

eind mei 10 dagen Euromar playa bezocht hadden geboekt 2 kamer appartement , maar bij aankomst werd dat een 3 kamer appartement ( 108 ) Appartement met zij zeezicht maar met alle gemakken voorzien alleen de bedden waren slecht voor de rest alles uitstekend

• 3Roland27-06-2014

Tegenvaller

Net terug van een 11 dagen vakantie in Spanje. We hadden in eerste instantie geboekt voor Euromar Playa. Wat een tegenvaller was dat. Wij waren, zeker gezien de positieve reacties op Zoover, in de veronderstelling een mooie locatie te hebben geboekt, bij aankomst viel dit enorm tegen!Het appartement was gelegen op de begane grond met zicht op het naastgelegen parkeerterrein. In de verte was nog wel enigzins de zee te zien (zijkant) De gehele dag drukte met autoverkeer voor het appartement. Het appartement was erg donker en ongezellig en voorzien van tralies!

Wij zijn bij aankomst meteen gaan bellen en aangegeven dat we dit niet wilde, er kon echter niets gedaan worden. Uiteindelijk hebben we omgeboekt naar een ander hotel Perla Marina (na bijbetaling van 260 euro). Er waren in het appartement meerdere mensen aanwezig die klaagde over de ligging. Ook in de omgeving weinig te beleven. Uiteindelijk wel een erg fijne vakantie gehad in Perla Marina (met dank aan onze reisleidster!).

• 8heleen19-04-2014

zwembad domper

De zon schijnt, 23 graden, de koffer is uitgepakt en het zwembad fonkelt je tegemoet...tijd voor een frisse duik. Helaas:zwembad gesloten!.Bij navraag blijkt het een gemeentelijke voorziening te zijn en gaat pas in mei/juni open.Reisorganistie wist dit (ook) niet. Verder niets dan goeds over deze accomodatie.Aanwezigheid van wasmachine is heel prettig (alleen al voor de strandhanddoeken).Koelkast, magnetron , koffiezetapparaat,waterkoker,strijkplank,dit alles is er.Geen vaatwasser,neem dus zelf een droogdoek mee (of koop er een voor een luttel bedrag in een van de winkeltjes van de boulevard.) Door anderen al genoemd:fantastische ligging! . Het zou in het hoogseizoen wat gehorig kunnen zijn.

• 8martijnvanb20-03-2014

Zeer goed appartement!

Wij zijn begin oktober hier geweest. Ons appartement was super netjes en mooi gelegen aan de rustige wandelboulevard met prachtig uitzicht op het strand en de zee. Keuken was ( echt) compleet dus konden lekker ons eigen gang gaan. Bij het appartementen-complex zitten 2 keurige zwembaden met ruime grasvelden. Vanaf het appartement stap je zo de gezellige rustige bouelvard op. Wij kunnen iedereen deze locatie aanraden. Het is er wel een stuk rustiger als de grote toeristische Spaanse badplaatsen. In de periode dat wij er waren was het heel rustig

• 9erica14-09-2013

Heerlijk valantie

Wij hebben 12 dagen mogen verblijven in Euromar Playa. Mooi appartement zeer kompleet ingericht, wij kregen een appartement met frontaal zeezicht. Strand aan de overkant met super ligbedden voor slechts 3,50 per dag. En overal vriendelijke mensen. Vakantie onder de Spanjaarden. Met onze huurauto iedere dag en trip gemaakt door het vreselijk mooie Andalusie. 's Avonds eten bij La Farola, heerlijk eten en vreselijk aardige bediending voor een klein prijsje. Wij zijn er nog niet klaar met Torrox en Euromar Playa en hopen zeker volgend jaar weer terug te komen, dan ietjes langer. Nico en Erica

• 9Franka de Wolf09-09-2013

heerlijke plek

Het app. Euromar Playa in Torrox is ons goed bevallen .Uitzicht op zee [ heeft bijna ieder app. dmv schuin op zee gerichte balkons. Het complex is ruim van opzet met 2 zwembaden jammer dat er geen ligbedden zijn [ wel heel zacht gras] de ligbedden zouden nog meer een vac. gevoel geven. Ook de app. zijn ruim en heel schoon, alles aanwezig . Ideale ligging om veder de kust te verkennen met de auto. Wij gingen ook regelmatig naar Nerja voor het gezellige strand. In Torrox een heleboel restaurantjes en veel verschillende , zelfs een goede chinees!

Met oudere kinderen

• 8Maureen Liberton16-08-2013

Heerlijk voor een keertje

Prachtig en goed appartement. Voordeel is de rustige ligging aan het einde van de boulevard. Nadeel is dat je het zelf schoon moet houden. Dus ook tijdens de vakantie soppen, vegen en dweilen. Geen airco, slaapkamers aan de binnenplaats erg warm en rumoerig, vooral s'nachts. Bedden erg zacht, gevolg rugpijn

• 10Trip01-08-2013

Absolute aanrader

Euromar playa is zeer goed! Wij hebben het super gehad. Strand aan overkant, schoon zwembad, genoeg restaurants. Appartement schoon, groot en 2 badkamers. Receptioniste vriendelijk. Bij ons was WEL SCHOONMAAK 1 x per week en eens per week schoon bed, werd ook opgemaakt. 3 x per week schone handdoeken. Dus wij vonden het van alle gemakken voorzien.

• 9R.d.b12-07-2013

Heerlijk vertoeven

Het appartement voldoet aan al zijn eisen. Vanaf ons balkon(kam014) uitzicht op zee. Gezellige restaurantjes maar La Farola komt toch als beste uit de bus, gezellig personeel en het eten is er niet duur. Kortom een geslaagde vakantie.

• 9Andre Kuijpers02-10-2012

Heerlijke plek om met gezin gezin te genieten!

Samen met onze kleine (13 maanden) hebben we 2 weken (begin septembet) genoten van het tweekamer-appartement en de boulevard van Torrox.

• veel ruimte
    • extra badkamer
    • groot balkon met ligbedden (ideaal als de kleine nog een ochtend/middagdutje doet)
    • geen drukte op boulevard dus ivm geen airco deuren op kunnen houden
    • bakker en kleine supermarkt om de hoek
    • kinderzwembadje, groot zwembad en strand direct aan het appartement
    • heel veel leuke eetzaakjes. Direct aan het appartement maar ook 500 m verder op aan de boulevard

• geen schoonmaak. Houd hier rekening mee

Al met al een ideaal appartement om tot rst

6 tips over Appartement Euromar Playa

• jan , 29-06-2014

weinig winkels in de buurt wel een prima restaurant en de bakker is prima vooral de croysants

• heleen, 19-04-2014

App.10 t/m 13(BG) liggen direct aan de boulevard.Van de andere etages zijn mij geen nummers bekend

• Alex Croux, 29-07-2012

Torrox Costa biedt weinig vertier, wel een leuke boulevard met voldoende restaurantjes en 's avonds gezellige kraampjes. Leuk om te slenteren. Maar het plaatsje zelf heeft weinig te bieden. Om een ouder spaans dorpje te bezoeken kun je naar Torrox Pueblo gaan , of voor meer vertier naar Nerja. Met het openbaar vervoer (bus) is dit goed te doen, en goedkooop. Torrox Pueblo is niet aan te raden om dit te voet te doen.

1 vraag over Appartement Euromar Playa

• M. Fridsma, 25-03-2014

appartementen met balkon aan zee

Kunt U de kamernummers doorgeven welke een balkon aan zee hebben?

Roland, 27-06-2014

De 2 kamer appartementen zijn met voorzeezicht de 3 kamerapp zijn met zeezijzicht. Goed informeren welk app je komt te zitten!

Appartement info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin