Appartement At Fuerte Calaceite

• 9.4Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

• Aan zee
Meer appartementinfo

We hebben een aantal aanbieders voor At Fuerte Calaceite voor je op een rij gezet:

47 reviews over Appartement At Fuerte Calaceite

• 10Hetty08-10-2019

Fantastisch een aanrader .

Was een erg mooi appartement .compleet alles aanwezig. Dicht bij strand .Wel even klimmen .

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    8Dick05-11-2018

Mooie heel stil gelegen appartementen.

Goede schone appartementen met mooi balkon. Wel ver van de drukte en of de gezelligheid. Drie kwartier lopen naar de wat gezelligere boulevard. De service van de medewerkers waren ook een 10 waard. Door de late vluchtpas om 01.30 aangekomen. De medewerker stond midden in de nacht klaar op een centraal punt om je naar het afgelegen appartementen te brengen. Advies neem geen late vlucht. Het is niet prettig rijden in het donker, in een vreemde auto, naar een moeilijk te vinden plaats.

• 9Marian09-04-2018

Geweldig appartement

Mooie appartementen van alle gemakken voorzien. Goede ligging tussen Torrox en Nerja in. Mooi verzorgd complex met leuk zwembad .

• 9T. Otten20-01-2018

Prachtig ruim appartement op schitterende locatie

De appartementen hebben allen uitzicht op zee, grote balkons met ligstoelen en zitje, twee slaapkamers, ruime keuken en woonkamer van alle gemakken voorzien. leuke plaatsen en restaurants in de nabijheid van het appartement, alsook supermarkten. in de omgeving schitterend gelegen plaatsjes, hoog in de bergen en aan zee. De dichtbij gelegen restaurants bieden heerlijke gerechten zoals tapas en verse vis. Je hebt een eigen parkeerplaats in de parkeergarage onder het complex, wij konden onze huurauto daar prima kwijt en vanuit de lift stap je zo je appartement binnen.

• 2017
    10Stellinga22-09-2017

Gewoonweg fantastische!

Prachtig uitzicht, mooie grote schone appartementen. Auto in de parkeer garage onder het hotel met de lift kom je direct voor je kamerdeur uit. Prima toegangkelijke voor oma van 80. Alleen moest ze wel douchen in bad een beetje (val) gevaarlijk. Maar verder echt super. Auto is wel van belang de hoogte verschillen zijn behoorlijk. Prima voor een rustige vakantie, de drukte Kun je zelf opzoeken in bijvoorbeeld Nerga.

Met vrienden

• 7esther05-09-2017

enkele bedenkingen

idd prachtige appartementen, schoon compleet, grote balkons, prachtig uitzicht op zee. Woonkamer minder groot dan je denkt. Airco gaf een vieze geur af.zwembaden niet geschikt voor jonge kinderen want je mag er niet met een luchtbed e.d in. streng toezicht, en om 20.45 kom je er niet meer in terwijl het open zou zijn tot 21.00 uur. appartementen complex ligt aan zee maar nergens echt dichtbij, alles moet met de auto, smalle parkeerplekken in de garage. directe omgeving vonden wij niet mooi, rommelig, lelijke gebouwen, dor en droog.veel engelsen met hun hondjes, gezinnen, ouderen, niet heel hip.

Met oudere kinderen

• 10Fam Vos05-08-2017

Geweldig!

Wat geweldig om hier je vakantie door te mogen brengen! Prachtig appartement van alle gemakken voorzien. Uitzicht op zee. Een auto is noodzakelijk! Prachtige plaatsen in de buurt! Mooi zwembad met voldoende stoelen jammer dat er mensen zijn die haar handdoek de hele middag op het bedje hangen en vervolgens weggaan. In het weekend is er een badmeester aanwezig die hier op let. Wij kijken weer uit naar de volgende keer!

Met oudere kinderen

• 8Mara29-07-2017

Heerlijk appartement

Mooi ruim appartement met groot balkon en direct uitzicht op zee. In ons appartement was naast een fornuis, koelkast, ook een vaatwasser, wasmachine, strijkplank + strijkbout beschikbaar.De TV had geen nederlandse zenders en de snelheid van het internet is laag. Handig is om wat meer te betalen en de auto in de parkeergarage te zetten , dan kan je direct met de lift naar het appartement.

• 10w. Visser05-05-2017

Het appartement was en werd ook heel goed schoon gehouden (dagelijks), het hele complex werd door de tuinmannen goed bijgehouden . en onze ijskastdeur ging loshangen we gaven dat door aan de receptie en voor dat wij het appartement terug waren stond er al een autootje met een monteur klaar, het zijn fantastice mensen die daar werken

• 10R. de Haas03-04-2017

Top appartementen.

De appartementen zijn geweldig. Echt van alle gemakken voorzien. De terrassen zijn super groot. We hadden zelfs ieder onze eigen badkamer. Het personeel is zeer vriendelijk. I.v.m. late vlucht 6 uur bijgeboekt voor 25 euro. Ons appartement was eigenlijk al gereserveerd die dag, maar ze zouden de nieuwe gasten in een ander appartement plaatsen, zodat we die dag konden blijven. Voelde als een dag verlenging van onze vakantie. Eten in Nerja is een stuk gezelliger dan in Torrox. Veel mogelijkheden voor 3 gangen menu voor rond de 10 euro.

7 tips over Appartement At Fuerte Calaceite

• dijkjjw_1, 04-04-2014

Bezoek de ezel opvang in Nerja; erg leuk en voor een goed doel! Huur een auto en ga naar Granada en naar Gibraltar. Het grote winkelcentrum El Ingenio bij Torre del Mar: lekker shoppen!

• lijado, 02-02-2014

Je kunt gratis rondom het complex parkeren maar de loopafstand naar je appartement kan groot zijn met behoorlijke hoogteverschillen! Overweeg het huren van de bijbehorende parkeerplaats. Je stapt zo uit de auto via de lift het appartement in. Receptie is geopend van 10.00 tot 19.00 uur (januari 2014). Bij latere aankomsten worden behoorlijke kosten gerekend.

• Els Dourleijn, 17-09-2013

Een auto is fijn omdat de appartementen buiten het dorp liggen. Er stopt wel een bus voor de deur.

1 vraag over Appartement At Fuerte Calaceite

• Susan ruiter, 24-02-2019

handdoeken

Zijn er op het appartement handdoeken aanwezig?

Appartement info

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand700 m, 8 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandDonker
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Ticket service

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden