We hebben een aantal aanbieders voor Torrox voor je op een rij gezet:

vakanties Torrox

We hebben een aantal aanbieders voor Torrox voor je op een rij gezet:

Reviews over Torrox

Waanzinnig! Snel weer u toch ook?

Annemieke,
    6-11-2018

Casa Luthel...daar moet je naartoe als je met de auto door Spanje reist!! Het fantastische uitzicht, de gastvrijheid en het comfort is allemaal waanzinnig...je zit vlakbij de kust, in authentiek Spanje en dichtbij verschillende bezienswaardigheden... wij gaan snel weer..jullie toch ook?

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooie heel stil gelegen appartementen.

Dick,
    5-11-2018

Goede schone appartementen met mooi balkon.

Wel ver van de drukte en of de gezelligheid.

Drie kwartier lopen naar de wat gezelligere boulevard.

De service van de medewerkers waren ook een 10 waard.

Door de late vluchtpas om 01.30 aangekomen. De medewerker stond midden in de nacht klaar op een centraal punt om je naar het afgelegen appartementen te brengen. Advies neem geen late vlucht. Het is niet prettig rijden in het donker, in een vreemde auto, naar een moeilijk te vinden plaats.

Gereisd met partner in oktober 2018

Super hotel!!!!!

Iris,
    10-8-2018

Super eten!!! Te veel keuze en alles was heerlijk! Veel variatie! Leuk personeel! Mooie ligweide genoeg bedjes. Alles goed verzorgd heerlijke coctails! Super all-in! Plaatsje is minder. Boulevard is niet zo gezellig.

Gereisd met partner in juli 2018

Een aanrader om een weekje te relaxen

Peter en Janneke,
    28-7-2018

We hebben een heerlijke week gehad in het b&b. Vanaf ontbijt tot avondborrel hebben we ons thuis gevoeld. Vince en Saskia leiden deze b&b op een gezellige informele manier. Het ontbijt goed verzorgd, verse koffie, eitjes zoals we wilden. Goede tips voor de omgeving en things to do, zoals massage, scooterhuur, restaurantjes. Strand is dichtbij en ook voor stadjes bezoeken zit je vrij centraal.

Prima bedden! Fijne douche, lekker zwembad, goed werkende airco en WiFi.

Janneke en Peter

Gereisd met partner in juli 2018

Voor herhaling vatbaar

Wouter en Sandra,
    7-7-2018

De locatie is werkelijk fantastisch, wat een uitzicht , op het speciaal voor de gasten ingericht terras, vooral 's avonds met al die lichtjes van andere huizen, echt prachtig. Maar het mooist van alles zijn de eigenaren van deze B&B. Super aardige mensen en ze staan constant voor je klaar. De kamer is modern ingericht en voorzien van een goed bed, mooie badkamer en kunst aan de muur, gemaakt door de eigenares. We hebben enorm genoten van ons verblijf.

Gereisd met partner in juni 2018
Torrox scoort een 8,1 uit 10, op basis van 155 reviews