Hotel Tropicana

7.4Goed

• Aan zee

20 reviews over Hotel Tropicana

• 4Jansen13-09-2017

Dramatisch, Je bent nummer, maar beslist geen gast

Gedateerd hotel waar kamer personeel haar best doet. (elke dag schone handdoeken) Receptiepersoneel vriendelijk. Wifi belabberd.Kamers erg gehorig. (als je buren hoesten weet je of het ernstig is of gewoon een koutjte...) Om een klacht in te dienen over de onbeschofte behandeling van restaurant personeel een half uur op de assistent manager gewacht. Helaas waren we niet belangrijk genoeg. We zijn maar gestopt met wachten. Da's ook een manier om je gast te behandelen. Ontbijt elke dag hetzelfde, diner?.....ach wat zullen we zeggen. Torremolinos nooit meer. Hotel Tropicana nog minder. Voor een drankje in de bar moet je de straat oversteken. Zwembad (prima)kunnen gebruiken van Hotel Amaragua. Internet daar prima. Muziek bij dit naastliggende hotel elke avond waarvan je tot 00:00 uur hebben mogen genieten (ook al wilde je dat niet, want in je kamer in Tropicana mag je meeluisteren) Oh ja en het weer was prachtig!! De vakantie had zo anders kunnen zijn, maar ja, die klacht he?

Gereisd met partner in september 2017

• 6Sjaak van de Hoek09-06-2017

geen 4 sterren

Receptie en overig personeel netjes en vriendelijk. Ontbijt voldoende maar steeds hetzelfde. Prima koffie overigens. Hotel is gedateerd en je kan dit duidelijk zien aan binnen en buitenkant. Echt jaren 80. Dit is zien aan kamer en badkamer.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 3Martin03-10-2016

Verschrikkelijk nooit meer

Badkamer waar de tegels van de kraan met kit zijn vastgezet schimmel kapotte tegels bedden van twintig jaar oud met bijpassende vlekken bureau waar ijskastje instaat totaal verrot kamer veel te klein voor drie personen ontbijt niet te eten twee steren is nog te veel . Positief ligging van het hotel al met al veel te duur waardeloos en wij zeuren echt niet zo gauw heb foto,s van al de ellende.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7T. Demin26-06-2016

Goed hotel

Goed hotel, heel schoon, wifi alleen in openbare ruimte Kamers: schoon, goede bedden, elke dag schone handdoeken, koelkastje, tv, Restaurant: goed ontbijt, avondeten redelijk veel keus maar vaak hetzelfde, toetjes alleen elke dag dezelfde puddinkjes. Uitstekend personeel

Nadeel: geen Nederlandse zenders op tv, veel te weinig ligbedden bij het zwembad Avondeten was lauw.

Gereisd met partner in mei 2016

• 4Jasper24-10-2012

Geen aanrader

Leuke ligging. Wij hadden gelukkig alleen ontbijt en dus de hele tijd jam en chocopasta gegeten want dat was verpakt. De vliegen zaten op de kaas en ham, de gekookte eieren waren alvast gepeld. De broodjes werden de avond tevoren al klaar gezet zonder bedekking. Bij Mango betaalde je de hoofdprijs en de patat en salade moest je er dan tegen betaling nog bij bestellen. Geen animatie. Bij het zwembad met doorgelegen bedden lagen hooguit 1 of 2 mensen. Voor kinderen niets te beleven, zelfs geen rtl4 of bvn. Absoluut de sterren en het geld niet waard.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 6Kittie24-09-2012

Niet nog een keer

Ik vind dit hotel vere van 4 sterren waard. Het is erg oud, lang niets meer aan gedaan, op een likje verf na. Kamers ook erg oud! Heb vorig jaar in het hotel er naast gezetten welke ook 4 sterren heeft, dat is toch wel even een ander verhaal. De ligging is wel super. Wij hadden alleen ontbijt erbij, ook dit was niet veel, oude broodjes, tafels werden niet meer opnieuw ingedekt na de eerste eters. We hebben er dan ook maar 2 keer gegeten. Nee dat is een keer en niet weer. Was echt te duur.

Gereisd met partner in september 2012

• 9klaproos13-07-2011

Mooi hotel met super ligging!

Samen met een vriendin heb ik een volle week in Hotel Tropicana gelogeerd. Wat een heerlijk hotel! De ligging is echt perfect. Het hotel ligt om het zwembad heen, als je de boulevard oversteekt kom je bij de beachclub (overdag verse vis die wordt ge-bbq't en 's avonds cocktails) en dan ben je direct op het stand! Voor 4 euro per persoon kun je een ligbed+matras huren (inclusief parasol en tafeltje). Dit kan je vooraf doen bij de receptie. Daar kun je ook strandhandoeken huren. (De zee is overigens perfect, helder water zonder kwallen o.i.d.!) We hadden geboekt met ontbijt en diner. Beide waren in buffetvorm. Het buffet was lekker, afgezien van de jus d'orange (was meer fanta) en de koffie (brrr). Wel was er voldoende ander lekkers, van het gebruikelijke beleg, tot scrambled eggs tot croisantjes en variatie aan vers fruit. Het diner wisselde elke dag, soms lekker paella er bij of speciale andere vis. Goed van smaak en grote variatie! Top bediening. Kortom: écht een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 8M.Teeuwen-Streef30-08-2010

Fijn hotel met een mooie ligging!!

Dit Hotel is een aanrader!!!!!!!! Het ligt aan de boulevard, je steekt over en je bent op het strand!! Echt super! Daar kon je bedjes huren voor €4,50 p.p. We hadden met ontbijt erbij, er was elke dag keuze uit verschillende lekkere broodjes!! Het zwembad was ook fijn en schoon!! Met genoeg ligbedden er omheen. Het ligt wel voorbij het centrum vanTorremolinos, het ligt vlakbij een ander havenplaatsje. Het is niet een hele drukke plek, niet alleen maar Ned. om je heen, dat vonden we fijn! En genoeg keuze aan de boulevard om uit eten te gaan! En in vlakbij kun je naar een mooi park wandelen,het is wel een klim omhoog.. naar het park; 'La Bateria'.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9romeijn08-08-2010

Prefecte ligging

Hotel aan de boulevard. Kan rechts naar Port Marina en links naar Crimuela en Torremolinos. loopafstand bus en gelijk aan het strand.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Anoniem23-07-2010

Redelijk goed

Pluspunten: Ligging is super! Dichtbij gezellige centrum, strand is heel dichtbij. Kamers worden elke dag goed schoongemaakt + schone handdoeken Goede airco op de kamer Lekker zwembad

Minpunten: Ontbijt matig... Broodjes vers, maar beleg is niet lekker. Receptie geeft weinig informatie Bar in het hotel: geen levendigheid

Gereisd met partner in juli 2010

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk