Hotel Tarik

8.8Fantastisch

26 reviews over Hotel Tarik

• 9Rens14-08-2011

Mooi hotel, ideale ligging

In juli 2011 voor 10 dagen in dit hotel geweest. Ideale ligging direct aan het strand. Kwartiertje lopen tot in het oude centrum van Torremolinos. Mooie nette kamers met balkon. Eten goed voor een hotel.

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Olga Ree27-08-2010

Wordt elk jaar mooier Topper

Zijn net weer terug van 12 dagen Torremolinos hotel Tarik en we waren blij verrast bij aankomst dat nu alle kamers een balkon hebben, is toch even zalig met het zicht op zee en zwembad lekker even een drankje doen op je balkon het enige wat ik nog mis op de perfecte kamers is een klein koelkastje verder zijn de kamers ,niet overdreven luxe maar worden wel zeer goed schoongehouden en dat is toch het allerbelangrijkste. Ook het eten was beter dan vorig jaar, meer keus en betere kwaliteit echt top. En de ligging is fantastisch straat over en je loopt aan de boulevard. En de tenten aan de overkant links en recht van Tarik vonden wij nu juist zo super gezellig met een leuke bediening waar je een perfecte koude rosé drinkt voor maar 2 euro.

Gereisd met partner in januari 2010

• 9Olga29-07-2009

fijn gastvrij hotel

we zitten op dit moment weer voor 12 dagen in hotel tarik en hebben alle strandtenten ook geprobeerd maar wij vinden juist de 2 strandtenten tegenover Tarik bijzonder goed vooral de tent recht van Tarik Chiringuito is een absolute TOPPER glas sangria voor 3 euro bordje lekkere tapa´s voor 2 euro en een fijne bediening. We gaan hier zeker nog een keer vaker eten.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 8a.roos13-06-2009

goede prijs kwaliteit.

prima hotel. goede service,en vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Filip Peeters28-06-2008

28-06-2008 Een leuk hotel met een redelijk zwembad. Het heeft een zeer goede ligging. Rondom het hotel zijn er veel winkeltjes en eethuisjes. Toch merk je in het hotel erg weing van drukte van buitenaf op dat het in een vierkant is gebouwd. Het ontbijt is redelijk goed, toch soms wat flauw van smaak. Het avondbuffet is afwisselend en ook redelijk van kwaliteit. De kamers zijn proper en voldoende groot (airo werkt prima). Toch zijn ze naar mijn mening niet echt smaakvol ingericht (als dit al van belang is) De bar is sfeervol en is open tot 12u maar in de praktijk veel later. Toch wil ik waarschuwen voor de coctailbar copacabana aan de linkerkant v/h hotel en vooral het restaurant les cordobés aan de rechterkant v/h hotel. Ik heb me nog nooit zo bekocht gevoeld als in deze 2 "zaken". Prijs/qualiteit is Hotel Tarik een absolute aanrader!

Gereisd met partner in juni 2008

• 819-05-2008

Ontbijt te weinig buine broodjes. dat is ook het enige. Het was heel gemoedelijk.

Gereisd met partner in mei 2006

• 8P.H.M.A. van den Berg12-05-2008

`Voor zijn prijs/kwaliteit zeer goed niveau. Kamers schoon en klantvriendelijk personeel.

Ligging si uitstekend.

Gereisd met partner in april 2007

• 10Fernando Yastrxembiec09-01-2008

Kom al jaren in dit hotel. De directeur merkte direct dat ik voor de Spaanse sfeer kwam en niet voor de Nederlandse TV Alhoewel ik ook in het Havencafe in Benalmadena kom. Ben alleen en eet 's avonds vaak met de directeur en zijn vrouw, op zondag als het heel druk is ben ik bij zijn villa in de bergen van Malaga tot 's nachts de drukte weg is in Torremolinos. Kom daar altijd in de feestweek gelijk met de Feria. Als ik niet met de auto ben of als het te druk is zet de Directeur mij 's avonds vlakbij Benalmadena af. Mis alleen een balkon. Veel Spanjaarden en andere toeristen komen er al jaren, een ons kent ons familiair Hotel.

Alleen gereisd in januari 2008

• 8Jorub14-09-2007

hebben hele goede ervaringen in hotel Tarik. Hele vriendelijke mensen. Service was prima en de loyaliteit van het personeel perfect. In een groot hotel soms ver te zoeken. Het tweede jaar werden we met open armen ontvangen. En is het zo erg, om een paar dagen/weken geen Nederlandse tv te ontvangen. Dan moeten de mensen gewoon naar het Nederlandse gedeelte van Torremolinos gaan en niet naar het Spaanse gedeelte. Met andere woorden, een heel knus familie-hotel.Beetje aanpassen kan ook en anders naar Zandvoort gaan.

Gereisd met familie in september 2007

• 7Adje03-09-2007

Wij bezochten hotelTarik in week 35 (augutus) 2007 De kamers zijn goed en zuiver, airco werkt prima. Jammer dat er geen nederlandstalige tv zenders zijn te otvangen op de tv. De servies van het personeel laat te wensen over. Het buffet 's morgens en 'savonds is redelijk. Er is maar een soort brood, enkel harde broodjes. Vleeswaren zijn ook beperkt Wel weinig keuze. Het toetje is dikwijls te weing voor het aantal gasten. Zwembad is simpel en niet kindvriendelijk. De minste diepte is 160 cm al staat er 145 cm aangegeven. Ligbedden zijn er voldoenden. De ligging van het hotel is wel goed, straat oversteken en je bent aan het strand. Via de bolevard, voor het hotel, wandel je makkelijk en gezellig naar de andere wijken. Centrum is op een 15 min. lopen en te bereiken met een gezellige trap of met een lift. Deze kost 0,50 eurocent. Onze beoordeling voor het hotel is een 6,5.

Gereisd met partner in september 2007

Hotel Tarik info