Hotel Sol Torremolinos

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

Wie houdt van een zonvakantie aan het strand kan met een gerust hart naar Hotel Sol Don Pablo (Torremolinos). Hier hoef je niet meer na te denken; het eten staat elke avond voor je klaar in buffetvorm en je kunt zo een verfrissende duik nemen in het zwembad. Ook voor kinderen is er genoeg te doen. Je zit op 5 minuten lopen van het strand.

403 reviews over Hotel Sol Torremolinos

• 3Nana29-09-2019

Nóóit meer, geen 4-sterren waard

Badkamer - Geen schappen - Douche gaat van erg warm naar erg koud water

Zwembad - IJskoud water - Ligbedden: vele zijn vies en doorgezakt - Parasols: te weinig en vele zijn stuk, vies of passen niet in de parasolhouder

Restaurant - Eenzijdig eten - Sommige gerechten lauw - Veel borden nog nat - Regelmatig vieze borden, glazen en bestek - Gerechten niet tijdig aangevuld - Geen mooi gedekte tafels, maar een simpele placemat - Katten lopen in het buitengedeelte rond

Algemeen - Alles wat je vanaf de boulevard kunt zien, ziet er als 1e indruk mooi en schoon uit. Maar wat niet door de buitenwereld gezien kan worden, is slecht onderhouden. B.v. het zwembad bij Don Marco op de binnenplaats; hier zijn vieze en doorgezakte ligbedden, vieze en kapotte parasols en de tuin wordt niet verzorgd. Schandalig! Voor mij geen 4-sterren waard.

• 7John Timmermans19-09-2019

niet echt voor herhaling vatbaar

Positief : ruime kamer - proper negatief : trage afhandeling aan de receptie - eten meestal heel flauw en lauw of koud ....

• 9Kitty12-09-2019

Perfecte ligging

Perfecte ligging tov het centrum , meteen aan de boulevard. Kamers ruim genoeg en netjes , bedden zeer goed en heel erg breed. Rondom het zwembad veel ruimte.

• 8fam. van den O.04-08-2019

prima hotel, direct aan de boulevard

goed hotel, kamers schoon en netjes, aardig personeel maar van de één op andere dag ??? werd de All Inclusive formule gewijzigd en kon je nog maar 2 drankjes per persoon bestellen wat wel lastig is als je met 3 of meer personen op vakantie bent en je dan met meerdere personen tegelijk wat te drinken moet halen voor het hele gezelschap. Er werd een vage reden gegeven hiervoor. Bij het zwembad is het handdoekje leggen maar op het strand kun je makkelijk een bedje met parasol huren. Het restaurant is prima, er is voor iedereen wel wat lekkers en er is genoeg variatie. Wij zaten op de zevende etage en het wachten op de lift duurde soms wel erg lang. Je hoeft niet naar Torremolinos te gaan voor het uitgaansleven want dat is er nauwelijks. Wij hebben een heerlijke vakantie vakantie gehad en zullen zeker nog een keer terugkomen, maar dan zonder kinderen. Badlakens kun je met borg krijgen.

Met oudere kinderen

• 8Jo Bovens23-06-2019

Goed hotel met matige standaardkamers

Kies in dit hotel geen standaardkamer ! dan krijg je nl een kamer op het noorden met alleen 's avonds beetje zon op het balkon. Ook is het er zeer winderig. Wij hadden half pension en zowel ontbijt als avondeten was uitgebreid en lekker. Vanuit het hotel was je binnen 5 / 10 minuten op de boulevard en lopend binnen 20 minuten bij het treinstation bijvoorbeeld voor een ritje naar Malaga voor slechts enkele euro's. Vele plaatsjes zijn per trein gemakkelijk bereikbaar.

Yusel R. Deputy Manager, Guest Experience Manager, 30-06-2019

Hartelijk dank voor uw mening over uw recente verblijf in ons hotel en voor uw aanbevelingen aan de rest van de mogelijke bezoekers. We hopen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en dat we u binnenkort weer kunnen ontvangen. Groeten.

Yusel R. Adjunct-directeur.

• 8Inge19-06-2019

Torremolinos is gezellig. Hotel prima.

Hotel direct aan boulevard. Mooi groot terras;zonnen , eten-drinken met uitzicht op zee (soms erg harde wind). Vele souvenirs winkels aan boulevard. Groot buffet restaurant (erg massaal);eten was gevarieerd en okee. Vele zwembaden maar nog erg koud (8-15 juni). Enkele kamers erg gehorig (o.a. door de wind en door mensen/personeel op de gang). Kamer 1329 prima; 1336 veel lawaai,1345 en 1346 okee). Er zijn kamers met 2x1 pers bedden (normaal formaat en normaal liggend), maar zelf had ik een klein 2-pers bed die (vind ik) klein is voor 2 volw die ook erg hard was. Benalmaldena= leuke jachthaven in de buurt (taxi € 10, lopen 1 uur), waar nepmerkart. worden verkocht als er geen politie in de buurt is. Iedere avond vanaf 20.00 uur komen veel mannen met deze spullen aangerend om hun waar te verkopen na grens Benalmadena/Torremolinos. Malaga=moeite waard; bus € 1.60,taxi € 25. Busstation via hellende straat. Centrum via veel trappen.

Yusel R. Deputy Manager, Guest Experience Manager, 22-06-2019

Geachte heer

Als eerste ontvang je een hartelijke groet en bedankt dat je ons hebt gekozen als je verblijfplaats tijdens je bezoek aan de Costa del Sol. We zijn erg blij om te weten dat je hebt genoten van onze faciliteiten en diensten, evenals alle voordelen en attracties die de Costa del Sol als toeristische bestemming. We hebben kennis genomen van al uw aanbevelingen en zullen stappen ondernemen om onze diensten en faciliteiten elke dag te verbeteren. Met betrekking tot uw opmerking over de watertemperatuur van onze zwembaden, zou ik u willen vertellen dat we al een verwarmd zwembad hebben dat bijdraagt aan onze Spa, een van de beste in Torremolinos. Nogmaals bedank ik u voor uw beoordeling en ik hoop u te mogen begroeten tijdens een volgend bezoek aan Sol Torremolinos, uw huis aan de Costa del Sol Met vriendelijke groet.

• 7M.05-06-2019

Waarschijnlijk gaan wij hier niet meer heen.

Mooi hotel, top locatie, ruime schone kamers. Goed ontbijt maar te weinig personeel om de gebruikte spullen van tafel te halen. Zijn hier al vaker geweest en hadden nu gerenoveerde kamers. Helaas klemmen de deuren naar het balkon nog steeds, de badkamer is niet gerenoveerd en de bedden zijn ronduit slecht. Smal en kraken aan alle kanten. Als je bedgenoot beweegt beweeg je samen... het personeel is heel vriendelijk en de animatie is geweldig.

Yusel R. Deputy Manager, Guest Experience Manager, 09-06-2019

We zijn erg blij om te weten dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft genoten en we danken u zeer voor het feit dat u ons uw opmerking hebt nagelaten, we hebben uw aanbevelingen zeer serieus genomen. Groeten van het hele team.

• 7Jean-Paul04-06-2019

Mooi hotel ,goed onderhouden alleen het eten

Hotel op zich is mooi en netjes , hotel bestaat uit 3 gebouwen (hotels) waar je gebruik van kunt maken alleen is het eten er zeer slecht , lunchen moest in Don Pablo en daar was het dan wel te eten. Dus als je er naar toe gaat dan zou ik alleen logies met ontbijt nemen en lekker ergens anders gaan eten.

Yusel R. Deputy Manager, Guest Experience Manager, 01-07-2019

Beste Jean-Paul, Hartelijk dank dat u ons hebt gekozen als uw plaats aan de Costa del Sol en om uw ervaringen met ons te delen. Jouw mening is erg belangrijk voor ons allemaal. We hebben aantekeningen gemaakt van uw aanbevelingen over het eten en we heten u graag nogmaals welkom, zodat u alle verbeteringen in onze verschillende restaurants en bars kunt ervaren. Een groet. Yusel R. Adjunct-directeur.

• 9Riet Siepman26-05-2019

zeker voor herhaling

Het is een fantastisch hotel met goede ligging direkt aan zee en boulervard Prima ontbijt veel keuze

Yusel R. Deputy Manager, Guest Experience Manager, 09-06-2019

Beste Riet Siepman, We zijn erg blij om te weten dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft genoten. Uw opmerkingen zijn ons beste cadeau. We zullen uw aanbevelingen opvolgen en we wachten op u in Torremolinos. Yusel R. Adjunct-directeur.

Met oudere kinderen

• 9R.F. Mensink26-05-2019

top hotel!!

mooi gerenoveerd hotel direct aan de boulevard, geheel rolstoelgankelijk. frisse schone kamer, badkamer met stortdouche, ziet er allemaal prima uit. eten voor ieder wat wils en iedere avond gevarieerd, wie hier wat over te zeuren heeft is echt een azijnzeiker. badlakens voor aan het zwembad konden we gratis iedere dag ophalen, klein minpuntje is dat de prijzen drank aan het zwembad en in hotel behoorlijk aan de prijs zijn. Maar aan jezelf de keus of je naar de supermarkt gaat en daar je drankjes haalt en meeneemt. Wij hebben een prima vakantie gehad, torremolinos lekker toeristisch en een hele lange boulevard.

Yusel R. Deputy Manager, Guest Experience Manager, 01-07-2019

Geachte heer RF Mensink, Al ons team is erg blij om te weten dat u met ons op vakantie bent geweest, evenals alle faciliteiten en voordelen die de nieuwe Sol Torremolinos biedt. Bedankt voor het delen van uw ervaring en uw advies voor andere reizigers. We hopen u in de nabije toekomst te kunnen ontvangen. Groeten.

5 tips over Hotel Sol Torremolinos

• paul_debruycker, 13-07-2014

Zijn de kamers aan het renoveren ,maar men heeft er geen hinder van

• Ingrid , 12-10-2011

Toch naar Torremolinos, neem een riu (zou veel beter zijn) of ga naar Benalmadena,heel mooi haventje en mooie terrasjes

• fiekecoomans, 18-10-2012

Zeker bezoeken: Granda en Alhambra (tip: doe dit op eigen houtje via het Internet, met de reisorganisatie is dit verschrikkelijk duur en duurt de dag onnodig lang met tussenstoppen en andere flauwe stops zoals restaurant, wandeling. Je wotdt eigenlijk in t zak gezet. Verder de trein nemen naar Malaga centrum en Fuengirola. En ook eens wandelen tot in Benalmadena! Zeer mooie haven.

9 vragen over Hotel Sol Torremolinos

• Marc, 05-07-2017

restaurant don pablo

weet er iemand hoe de dresscode is in het restaurant ? in sommige hotels is lange broek verplicht voor de heren , in andere hotels staan ze bermuda's toe. alvast bedankt.

• Marleen, 26-06-2017

Lang verblijf

Weet iemand of je ook in januari 2018 6 weken kunt boeken in dit hotel halfpension vliegen vanaf Amsterdam

• Marleen, 24-06-2017

Kamers

Zijn er ook kamers zonder balkon

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandDonker
    • Strand toegangGescheiden door straat

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés2

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Steen & edelsteen sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
    • Reservering voor parkerenNiet mogelijk