Hotel Sol Príncipe

6.3Voldoende

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Torremolinos

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 406p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.3Voldoende

• Animatie
  • Kinderopvang

Luxe kamers met uitzicht in Aparthotel Sol Príncipe in Torremolinos. Je kamer wordt dagelijks schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Fijne zwembaden en heel de dag door animatie. Je kunt all-inclusive verblijven, de buffetten zijn soms wel wat eentonig. Wandel 20 minuten naar Carihuela waar je Nederlandse barretjes en restaurants vindt.

196 reviews over Hotel Sol Príncipe

• 9Claudette13-07-2016

Helemaal goed!

Net terug na 8 dagen. Wij 2 vol en 1 kind van 11 hebben het prima naar ons zin gehad. Wij hadden een 2 persoonskamer, prima te doen je bent er toch weinig. Eten fantastisch. Als iemand zegt weinig keus die is dan echt niet goed. Dat het gehorig is dat weet je als je in zo'n groot hotel bent Zwembad ook heerlijk. Bij ons wel toezicht op de bedjes als je twee uur er niet op hebt gelegen wordt joe handdoek weggehaald. Entertainment ook leuke shows e.d. Ook alles erg schoon, wordt de hele dag netjes gehouden. De kamers ook elke dag weer opgemaakte bedden. Boulevard ook erg leuk en leuke lange wandeling met veel winkeltjes en restaurantjes. Het centrum van Torremolinos is ook leuk om naar toe te gaan. De plaats Benalmandena, de jachthaven is ook een bezoekje waard. Als je de hele boulevard afloopt eindig je daar. Of je neemt heen een taxi ongeveer 11,-. en loopt daarna lekker terug over de boulevard. Kortom wij hebben ons top vermaakt en zou zo weer boeken. Wie gaat .. veel plezier!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9konings02-07-2016

geweldig!

We zijn hier begin juni voor 13 dagen all in geweest met onze dochter van 4. We snappen de negatieve reacties niet goed. Dit hotel verdient naar onze mening wel meer dan een 7,3! Een prachtig zwembad, prima temperatuur. De kamers waren wel iets aan de kleine kant voor 3 personen maar ach je slaapt er alleen. Ze waren netjes en dat is het belangrijkste. Het eten vonden we super (ontbijt, lunch en avondeten). Ik kan niet begrijpen dat mensen er negatief over zijn. Er was zoveel keuze in vlees, vis etc en alles zag er heel verzorgd uit. Het was wel druk en gehorig in het restaurant maar we gingen meestal buiten zitten, dan was het een stuk minder gehorig. Daarbij geweldig uitzicht over zee. Bij het zwembad was er ook een restaurant met broodjes/hapjes ed. Lekker koel en vrij rustig binnen. Fijn om tijdens het zonnen/zwemmen even een hapje en een drankje te kunnen gaan halen. De animatie was heel goed, hele goede en leuke shows en voor de kinderen was er vanalles te doen, leuk animatieteam. Wij hebben genoten en zouden zeker nog eens terug gaan. Overal zijn er minpunten, thuis ook;) Bij de receptie was het inderdaad wel druk en ging het niet zo snel maar het personeel was naar onze mening wel vriendelijk. Het ligt er meestal ook wel een beetje aan hoe je jezelf opstelt.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

• 9Petra Ziel12-06-2016

Uitstekend bevallen

Net terug van 9 dagen vakantie in Sol Principe. Wij hebben het uitstekend naar onze zin gehad. De kamers zijn net zoals vermeld op de site. En wij hadden zeezicht terwille wij dat niet geboekt hadden. Over het eten niets dan lof. Zowel ontbijt als diner, wat een keuze. Het personeel is allervriendelijks . Inderdaad bij de receptie moest je soms even wachten, maar ach je hebt vakantie. Erg mooie zwembaden, een fijne sportschool en een top ligging. Strand is eigenlijk af te kruipen. Met een minuut of 10 ben in oud Torremolinos. Vakantie 2016 zit er op maar wij komen weer in 2017.

Gereisd met partner in mei 2016

• 5nienke06-06-2016

voor ons niet meer

zwembad was wel goed wel heel druk, alleen geen ligbedjes meer nou dat vind ik al niet kunnen dus dat is een minpunt de kamers vond ik vrij simpel en niet zo schoon de eetzaal was heel massaal en ook veel te druk en het ontbijt was ook niet heel bijzonder al met al krijg je niet waar voor je geld

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 7Martijn31-05-2016

Netjes hotel

Wij zijn hier met onze zoon van 3 jaar oud 1 week geweest op basis van All-in. We hadden een nette, moderne kamer in het oude gedeelte van hotel. Zwembaden zijn mooi en groot. Kinderbaden zijn iets simpel met weinig speelatributen zoals een glijbaan ofzo. Wel heel jammer dat de regel dat er geen bedjes gereserveerd mogen worden niet gehandhaafd word. Om 10:00u is er al bijna geen ligbed meer te verkrijgen. Wij zaten hier net voor het hoofdseizoen en vonden het nu al te druk eigenlijk. Langs het zwembad was het hutje mutje liggen en ook het restaurant was bomvol tijdens ontbijt en diner. Ligging is prima. Direct gelegen aan de boulevard en een kwartiertje lopen van het centrum van Torremolinos. Ook het treinstation, waar vandaan je makkelijke naar Malaga en Fuengirola kan, ligt een kwartiertje van het hotel vandaan. Service is waardeloos. Inchecken of als je iets geregeld wil hebben of iets wil vragen bij de receptie duurt dit ontzettend lang. Op zich wel vriendelijke mensen maar ze zijn met van alles en nog wat te gelijk bezig terwijl ze jou eigenlijk moeten helpen. Prima hotel voor het voor- en naseizoen maar in het hoofdseizoen denken wij veel en veel te druk en massaal.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• 5vdmaarel30-05-2016

matig hotel

absoluut geen hotel als je van rust houd.....wat een massaal gedoe In de rij staan voor het eten, eetzaal ging pas om 19.00 uur open, rustig eten is er niet bij, wat een herrie, lijkt wel een eetfabriek, erg ongezellig, onvriendelijk personeel maar dit komt volgens ons doordat ze ook keihard moeten werken. Personeel receptie niet vriendelijk! Het grote zwembad niet een keer gebruik van gemaakt, wat een drukte. Aan de achterzijde was nog een zwembad, hier was het een stuk rustiger. We hadden geen zeezicht geboekt, dus een verrassing dat we een kamer kregen met zeezicht. In heel het hotel was wifi gratis. Ook handig om te weten, er staat airco aanwezig, nou die ging snachts uit, wij een klacht ingediend, blijkt dat hij aanstaat van 9.30 tot 1.00. ben je snachts op je kamer, heb je geen airco, overdag ben je er haast niet. Kamers gehorig!! Aan de boulevard is weinig te doen, een kleine 2 km lopen kom je bij Calle San Miguel, een gezellige winkelstraat, ook in zijstraat een mooie plein met allerlei restaurants, terrassen en cafe´s, de moeite waard

Al met al een fijne vakantie gehad maar dit is zeker niet ons hotel, veel te massaal en te luidruchtig!

Gereisd met partner in mei 2016

• 7Petra01-05-2016

Groot en massaal complex.

Niet voor rustzoekers! Kamers goed,schoon,waterkoker en koelkastje. Keuze zeezicht,of familiekamers rond zwembad. Veel kinderen,eetzaal is groot,wel heel goed en gevarieerd eten. Aan de boulevard gelegen. Rij voor het restaurant,gaat pas om half zeven open voor het diner. Service is onpersoonlijk. Wifi duur. Animatie is oke,shows,en overdag sport aktiviteiten. Drukte bij inchecken,te weinig personeel. Vrij ver van centrim gelegen,2 kilometer. Bushalte voor hotel meer bussen,bij boulevard kant niet doen,lang wachten!

Gereisd met vrienden in september 2015

• 5A. vd Zanden04-10-2015

Zeer matig

Het hotel ligt prima langs de boulevard. Omdat het wat achterin ligt begint de gezellige drukte, sfeer en winkeltjes pas als je richting Torremolinos /Carihuela wandelt. Het hotel is groot, schoon en netjes. Ontbijt was goed, op de bevroren boter na! die moesten we elke ochtend onder een hete theekom ontdooien, en de pannenkoeken die zo dik, stug, taai en koud waren dat ze door konden gaan voor een frisbee. Het avondbuffet is ronduit Slecht. Om te beginnen véél te lange wachtrijen. Elke dag hetzelfde. Uitgedroogde lapjes vlees, waar geen smaak aanzat. Kippenpootjes lagen vaak in een tomatensaus. (niet iedereen houd van tomaten) Patat was taai en koud. De groenten teveel doorgekookt, daardoor zacht en smakeloos. We hebben het 3 avonden volgehouden, toen zijn we ondanks dat we All Incl. hadden ergens anders gaan eten. Het bedienend personeel is zeer stug, nors en kijken chagrijnig, op een enkeling na. Het personeel van de schoonmaak zijn wel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 8dominique en siska13-08-2015

hotel met goeie en met slechte punten

hotel met heel goeie punten en met slechte punten waar aan gewerkt kan worden
    - goed : zwembaden, kamer(301 vernieuwd), eten, all in - min; lange wachttijden aan de receptie en bars, te weinig plaats en parasols aan de zwembaden mensen liggen heel dicht op elkaar, airco regelbaar maken - toch een geslaagde vakantie maar wij zouden de volgende keer niet meer voor Torremolinos kiezen maar voor Fuengirola met minder hoogte verschillen ook met een mooie boulevard, winkels en haven

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8patricia13-04-2015

goed hotel

alleen jammer dat er nooit aan gegeven wordt dat er een grote verbouwing aan het hotel gedaan wordt als je de vakantie boekt.

Gereisd met partner in april 2015

Hotel Sol Príncipe info