Hotel Sol Príncipe

6.3Voldoende

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Torremolinos

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 406p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.3Voldoende

• Animatie
  • Kinderopvang

Luxe kamers met uitzicht in Aparthotel Sol Príncipe in Torremolinos. Je kamer wordt dagelijks schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Fijne zwembaden en heel de dag door animatie. Je kunt all-inclusive verblijven, de buffetten zijn soms wel wat eentonig. Wandel 20 minuten naar Carihuela waar je Nederlandse barretjes en restaurants vindt.

196 reviews over Hotel Sol Príncipe

• 7schuurmans16-09-2016

Prima maar wel eenmalig

prima hotel met fijne zwembaden maar wel heel druk en na het ontbijt vaak geen ligstoelen meer te krijgen omdat mensen al héél vroeg handdoeken erop leggen. mooie schone kamers. Het eten in de avond is minder vanwege enorme drukte en kinderen die er rond rennen,advies van ons is om buiten of links achter te gaan zitten daar is het wat rustiger

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Fam. Brugman14-09-2016

Het is een heel goed hotel, Mooie schone kamers! Mooie schone zwembaden en heel vriendelijk personeel! Het eten is goed. Goede ligging. Direct aan het strand en centrum is lopend te doen! Ook met all-in bediening, indien gewenst, en originele dranken. De animatie word door een groot team prima verzorgd, voor jong en oud. Wij gaan zeker nog een keer!!!

Gereisd met partner in september 2016

• 9Lydian01-09-2016

Leuk en goed en schoon hotel.

Het eten is goed en voldoende keus elke dag. Ga je een beetje redelijk op tijd eten dan is het niet zo druk Wat later dan kan het wel heel druk zijn maar ze werken heel hard om alles goed door te laten stromen. Het is echt heel schoon overal. Ze zijn heel de dag aan het poetsen. Het animatieteam is erg leuk. Er wordt veel georganiseerd voor jong en oud. Overdag veel soorten sporten voor de volwassenen en s'avond echt elke keer een leuke show.(in het hoofdseizoen in ieder geval). Voor de kinderen werd ook voldoende georganiseerd in de Kidsclub maar omdat er heel veel Spanjaarden zijn was alles wel een beetje in het Spaans. Gelukkig was er ook een Nederlandstalige leidster dat is voor de Nederlandse kinderen wel veel makkelijker en leuker. De kamer was netjes. Wij hadden een tweepersoonskamer met extra bed. Het past maar dan heb je niet zo heel veel ruimte over. aan de andere kant je hoedt er ook alleen maar te slapen. Balkon was groot genoeg om er 3 personen te kunnen zitten. Badkamer ook groot genoeg met een lekker ligbad. Leuke zwembaden met handdoekenservice en wanneer het te lang duurt voor je terug bent bij je handdoek wordt deze verwijderd.(wel tijd genoeg om te gaan lunchen of zo). De ligbedjes werden om 9.00 vrijgegeven maar veel mensen al eerder aanwezig om zeker een bedje te hebben. Was ook echt super druk aan het zwembad. Een beetje een ruwe zee dus veel mensen kiezen voor het liggen bij het zwembad. Top hotel!!!!! Het enige kleine minpuntje. Het is een groot hotel dus een eigen dokter in huis zou fijn geweest zijn. Maar we zijn verwend in Turkije daar is dat vaak wel. Ik heb overigens weinig mensen gehoord die er 1 nodig hadden. En dat alleen al is een goed teken.

• 10Kristel01-09-2016

In een woord ge-wel-dig!

Wij zijn een week in Sol principe geweest en begrijpen er helemaal niks van waar de negatieve reacties vandaan komen want het was super! Heerlijk zwembad, Grote ruime familiesuites (het is ook net welke kamer je boekt, wil je meer luxe dan betaal je ook meer), vriendelijk personeel en het eten...Wauw! Het feit dat daar mensen negatief over zijn...ongelooflijk wat een keuze en het zag er allemaal fantastisch uit. Onze dochter van 3 jaar heeft samen met ons een superweek gehad. Zelfs toen we erachter kwamen dat we haar knuffel vergeten waren hebben ze via mailcontact alles in het werk gesteld om te zorgen dat we het via de post thuiskregen. Fantastisch dus...

• 10ine28-08-2016

Geweldig genieten !

Het is een zeer groot hotel, maar alles was goed georganiseerd. Een prachtig groot zwembad, bedjes mocht je niet gereserveerd houden. Daar werd door het personeel op gelet,dus wij hebben iedere dag gebruik kunnen maken van bedjes. Het ontbijtbuffet en dinerbuffet was zeer heerlijk en uitgebreid. In de ochtend zelfs een glaasje cava en iedere avond iets speciaals zoals sushi en altijd heerlijke toetjes. Iedere dag werd er goed schoongemaakt en wij hadden een fijne kamer. Er is een uitgang voor het hotel, even de straat over en je bent op het strand. Daar heb je voor €4 een ligbed met dik kussen en is het ook rustig liggen. Het personeel werkt hard en is vriendelijk. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad in Sol Principe.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 5Burnadette20-08-2016

Mega druk!!!

Als je bij het zwembad boven op elkaar wil liggen dan moet je hier heen gaan. Mensen gaan om 07:15!!! Al naar beneden om stoelen neer te zetten en blijven daar dan zitten totdat t slot van de ligbedden af gaan. En dan is het rennen en vliegen! OVERAL waar maar plekje vrij is gooien ze een ligbed. Voor kinderen is de animatie minimaal en de avond programma's zijn niet echt leuk.

De kamer was perfect en super schoon. Het hele hotel was super schoon en het eten (wij zaten all in) was goed.

Maar ik zou er nooit meer naar toe gaan. Het is echt te druk.

• 6Kim11-08-2016

Nooit meer

Als je houd van een vakantie met Nederlanders en gezelligheid is dit hotel niks. We werden met 3 volwassenen in een kamer gestopt voor 2 personen met een bed erbij.. Na veel gezeur wel een grotere kamer gekregen eerst zonder balkon en 3 dagen later met balkon en die was prima. De badkamer is erg klein douchen in bad en bij de wc kan je moeilijk komen. Het eten is veel het zelfde , vaak koud. De ligging is heel mooi aan het strand maar in het Spaanse/ Engelse deel van torremelinos. Je kan beter naar caruhaela gaan.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Lars07-08-2016

Fijn familiehotel

Prima familiekamers, die niet gehorig zijn. Ze zitten aan de zwembadkant waar ook de animatie plaatsvindt, dus tot een uur of 2300 is er wel geluid van de shows te horen. Wij vonden dit echter niet storend, omdat de kinderen (4 en 8) aan de andere kant van het gebouw sliepen. De grote eetzaal is wel erg rumoerig, maar als je een krijsende baby bij je hebt is het ook wel fijn dat je je nergens voor hoeft te schamen :-) Meer dan voldoende keus en van prima kwaliteit over het algemeen. Qua sterke dranken een ruim aanbod en ze schenken voor all inclusive ook gewoon bacardi en havana club bijvoorbeeld. Personeel erg vriendelijk en altijd bereid om een stapje extra te zetten, zoals voor aangrenzende kamers of iets uit de voorraad achter te halen dat op dat tijdstip normaal niet op het buffet ligt (chocopasta bij het avondeten in ons geval..) Bij het zwembad is er een erg actief beleid om het reserveren van bedjes tegen te gaan. Daardoor is er dus ook altijd wel plek. Er is helaas geen glijbaantje meer bij het zwembad. Het animatieteam organiseert veel kinder- en sportactiviteiten. Goede service en een supervakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9fam H31-07-2016

Prachtig,

De kamers waren ruim en schoon. Handdoeken elke dag schoon. Personeel erg vriendelijk. Eten voor iedereen een ruime keuze. Als je nog een jeepsafari wil plannen dan zou ik dit doen bij born to be wild. Een hele aardige Nederlandse gids die veel over de binnenlanden weet te vertellen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Caroline van Ditzhuijzen18-07-2016

Geweldig Hotel!

Het is een geweldig hotel, zeer schoon, mooie kamers, ligt mooi en heel vriendelijk personeel. Het is groot maar daar merk je niet heel veel van al werd het nu wel drukker de laatste dagen. Eten en drinken in overdaad. Het is helaas geen leuk hotel voor oudere kinderen daar is niets voor te beleven, dan zijn de avonden gewoon saai. Strand is mooi, ligbedden huren kost vier euro per dag per bed.Jammer dat dat niet inclusief is. Ligbedden bij zwembad moet je heel vroeg voor opstaan. We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Hotel Sol Príncipe info