Hotel Sol Príncipe

6.3Voldoende

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Torremolinos

Je kunt vanaf nu meer dan 8.300 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 406p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

6.3Voldoende

• Animatie
  • Kinderopvang

Luxe kamers met uitzicht in Aparthotel Sol Príncipe in Torremolinos. Je kamer wordt dagelijks schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Fijne zwembaden en heel de dag door animatie. Je kunt all-inclusive verblijven, de buffetten zijn soms wel wat eentonig. Wandel 20 minuten naar Carihuela waar je Nederlandse barretjes en restaurants vindt.

196 reviews over Hotel Sol Príncipe

• 7patricia25-06-2017

voor ons niet meer

het hotel is niet slecht maar er zijn een aantal punten waar ik mijn bedenkingen over heb. positief is : het hotel is brandschoon zo ook de kamer , de hele dag zie je vrouwen poetsen, zelfs bij het zwembad is het superschoon. ook iedereen is erg vriendelijk, maar ook echt iedereen! dan de mindere punten : het eten wordt pas aangevuld als het helemaal op is met het gevolg dat je soms wel 10 minuten moet wachten voordat er iets is wat je graag wil, ook vind ik dat er weinig keus is vooral zijn er geen salades , alleen 1 bak ijsbergsla, 1 bak tomaten, 1 bak komkommer en 1 bak worteltjes, verder geen salades !!! de vleeswaren en kaas vonden wij echt vies en wij zijn echt geen klagers, ik heb met het eten nog nooit zoveel terug gegeven als deze vakantie en wij gaan 2 tot 3 x per jaar al 12 jaar lang. dan krijg je helemaal geen info over wat er te doen is , zoek het zelf maar uit. dan all inn .....dit is echt niet zoals ik gewend ben , vanaf 11 uur pas de bar open , cocktails is siroop met suiker brrr echt smerig. als je half pension ( wij hadden iemand ontmoet die hp had ) hebt betaal je elke keer een ander bedrag voor dezelfde drankjes en deze zijn echt duur, pilsje of cola 2.80 euro ,en de smerige coiktails 5.50 euro , laten de mensen ook echt veel staan , dit was te zin op het terras. water 2.60 terwijl in de automaat op het hotel deze 1.50 kost , raar maar waar , de automaat sluiten ze alleen in de avond aan zodat deze overdag buiten gebruik is !! er zijn bij het zwembad geen losse parasols zodat je in de morgen wel een bed moet reserveren als je niet de gehele dag in de zon wil , voor ons geen probleem maar er zijn Heel Veel mensen met kleine kinderen die niet in de schaduw kunnen. het hotel zit vol met Kleine Kinderen, het zwembad is net een mierenhoop , en dat al in juni . je hebt ook een rustig zwembad , daar liggen de ouderen mensen , maar daar is de bar gesloten zodat als je drinken wil je elke keer moet aankleden en in de lobby je drinken moet halen...niet normaal vind ik. wij hebben een fijne vakantie gehad mede ook omdat wij in de avond niet in het hotel zijn gebleven en ook paar maal overdag naar strand zijn gegaan om de mensen massa te ontvluchten. het is echt geen slecht hotel maar voor mij niet meer naar hotel principe ...als je van een massaal druk hotel houd dan zou ik zeggen ...gaan , als je echt van lekker eten houd , ga dan buiten de deur eten , voor 40 euro met 2 heb je Super lekker gegeten. als je all inn wil boeken doe dat dan meteen in je boeking want als je in het hotel all inn wil bij boeken als je al hp hebt kost dit maar liefst 35 euro per persoon per dag !!! dit is het niet waard mensen . da tot slot : wij zijn echt geen klagers . wel zijn wij Turkije gewend . we hebben er toch een leuke vakantie van gemaakt ten slotte : gezlligheid moet je zelf maken . :)

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Naatbounce07-06-2017

Fantastisch hotel

Heerlijk naar ons zin gehad! Geweldig hotel, we zouden zo weer terug gaan. Eten is goed, kamers netjes wel verouderd maar echt netjes, personeel is super!

Enig min puntje je moet echt in de ochtend je ligbedjes reserveren!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 3Annie03-05-2017

nooit meer

het eten was bar slecht, zelfs al in april. Alles was koud, iedereen had commentaar hier op. Als je s'morgens uitsliep tot 9 uur, waren de broodjes al oud. Veels te groot hotel, leek wel lopende band werk. We hebben heel veel hotels gehad omdat we 2 keer per jaar naar zuid spanje gaan. Dit is de eerste waar we het vreselijk vonden! absoluut geen 4 sterren waard. geen roomservice ook! Het goeie punt was het mooie zwembad.

• 9hugo20-04-2017

zeer goed

mooie zwembaden jammer dat er geen ligstoelen waren aan het strand

• 7Familie Fontaine17-04-2017

Misschien tot een volgende keer?

Net terug van een weekje zon.... Hotel Sol Principe is een hotel waar iedereen welkom is; ouderen die komen overwinteren, gezinnen met kinderen,.... Deze cocktail van leeftijden zorgt ervoor dat er rustige en drukke zones zijn: rustige/drukke zwembadzone, rustige/drukke bars....slechts 1 deel was oorverdovend namelijk het restaurant. Best jammer want van rustig eten kwam totaal niets in huis. Het leek zelfs op een schoolrefter met lopende, schreeuwende kinderen . Dit zou denk ik op te lossen zijn door iets aan de akoestiek te doen of ook een rustige zone in te lassen. Wat ook opviel was dat de mensen die geen all in hadden beter "verzorgd" werden. Vaak kregen wij pas onze drank nadat we ons hoofdgerecht gegeten hadden. Het eten zelf werd na een weekje eentonig. De kamers werden netjes verzorgd maar betere matrassen zouden zeker mogen. Bij ons staken de ijzers erdoor, waardoor we na een weekje met een pijnlijke rug naar huis gingen. De handdoeken hadden op sommige dagen een rare geur ( rook naar frietvet). Misschien dat we ooit nog eens teruggaan....maar wie een beter hotel in Torremolinos kan aanraden mag dit steeds laten weten.

• 9Paul Wubbels15-04-2017

Heerlijk Hotel, perfecte service.

Goed, clean hotel. Groot hotel maar dat merk je niet. Direct aan zee en de boulevard. Heerlijk genieten van het strand en vergezichten. Torremolinos en Benalmadéna met zijn mooie haven is lopend goed te bereiken. Openbaar vervoer is goed en kost bijna niets. All In concept was goed, heerkijke cocktails. Kortom een heerlijk hotel. Enigste minpuntje was de slechte akoestiek in de eetzaal maar de rest was erg goed. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9Niek10-04-2017

Prima hotel, weinig op aan te merken!

Eind maart een week in Sol Principe verbleven. Groot hotel met verschillende gebouwen, maar je hebt niet het gevoel alsof je je in zo'n massaal hotel bevindt. Kamers in het hoofdgebouw erg schoon en redelijk nieuw met grote flatscreen-tv. Ruime badkamer met bad en genoeg opbergruimte op de kamer. Daarnaast was het eten perfect; heel veel keuze dus voor ieder wat wils. Van verse pizza en allerlei vlees en vis tot alle soorten fruit, om nog maar te zwijgen over de hoeveelheid toetjes. Veel kleine hapjes in schaaltjes, zodat je van alles wat kunt proberen. Enige minpunt vonden wij de akoestiek van de eetzaal, hierbinnen was het erg gehorig, vooral tijdens de piek van het diner. Dit vanwege het gebrek aan gordijnen. Voor de rest hebben wij hier een prima tijd gehad, echt een aanrader! All-inclusive concept was goed, ook een aantal cocktails inbegrepen en pinda's en zakjes chips. Ook een prachtig zwembad (zie foto's). Voor €1.55 kun je naar omliggende dorpjes en zelfs naar Mijas (wit stadje, 20 km verderop); de bushalte ligt in het centrum, ongeveer een kwartiertje lopen.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 8Bertus17-01-2017

In januari alleen oude spaanse gasten

Hotel opzich goed maar voor januari geen animatie alleeen spaanse muziek iedere avond hetzelfde dat komt waarschijnlijk omdat er alleen maar oude spaanse gasten waren voor ons geen tweede keer deze periode

Gereisd met partner in januari 2017

• 9Fred van den Ende15-11-2016

Weer geboekt voor 2017

Eten vonden wij geweldig. Na 15 jaar All-inclusive in Turkije en Spanje nog niet zo lekker gegeten. Ja, het is in één restaurant en binnen druk. Maar de kwaliteit vonden wij dat ruimschoots compenseren. Zeer vriendelijk personeel en ook de drank is goed. Met AI niet alle merken maar de alternatieven waren zeer goed. Beste AI cocktails, geen slappe of te zoete hap, en goede koffie. Mooiste zwembad van Torremolinos met heel veel leuke kinderactiviteiten. Wel vooral voor de kleinere kinderen. Voor pubers weinig te beleven maar die wandelen zo de gezellige boulevard op. Midden in het hoogseizoen een paar weken waarin het aantal bedden rond het zwembad niet toereikend is. Dat is wel vervelend. Heel vroeg handdoekje leggen. Let op: als je je bedjes langdurig onbeheerd achterlaat worden je spullen verwijderd en worden de bedjes vrijgegeven. Op zich een goed systeem maar je moet het wel even weten. Wij gingen ook in drukke periodes meer met onze tarp naar het strand. Altijd plek zat. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 9jo van den bergh17-09-2016

geweldig genoten...

hotel Sol Principe is zeker de moeite waard om naar toe te gaan. Vriendelijke bediening, ruim opgezet en ben in veel hotels geweest maar zoals hier in het restaurant alles werd bijgevuld was super. Je pakte nooit op n leeg plek, als er nog maar iets van een schaal af was werd het meteen aangevuld. t enige minpuntje was de akoestiek in het restaurant..maar voor de rest...super

Gereisd met partner in september 2016

Hotel Sol Príncipe info