13 vragen over Hotel Sol Príncipe

• henriette, 04-02-2018 Rapporteren

badlakens

Kan je bij zwembad ook grote badlakens voor zwemmen krijgen

• Ronald, 12-04-2017 Rapporteren

Zwembad verwarmd?

Zijn de buiten zwembaden verwarmd?

• Linda, 01-10-2016 Rapporteren

Rolstoelvriendelijk?

Is hotel Sol Principe rolstoelvriendelijk? Is het gehele hotel goed toegankelijk? En buiten zijn daar de paden rondom het hotel toegankelijk voor heen rolstoelgebruiker?

Niek, 10-04-2017

Ik weet niet of de interesse hiervoor nog steeds is, maar anders hebben anderen er wellicht iets aan. Tijdens ons verblijf verschillende rolstoelgebruikers gezien en volgens mij is het hele hotel toegankelijk voor hen.

• kas, 29-07-2016 Rapporteren

onbijt en diner

Bij halfpension zitten er dan al iets te drinken bij het ontbijt en diner? En wat zijn de tijden hiervan?

Niek, 10-04-2017

Ontbijten is van 8.00-10.30, diner van 18.00-21.00, maar je kunt daarna ook nog lekker tafelen (warm eten wordt opgeruimd).

Niek, 10-04-2017

Bij het ontbijt kun je gratis warme dranken (koffie, thee, chocomel, ...) pakken en ook koele dranken zoals melk. Bij het diner is het drinken niet inbegrepen. Volgens mij is dit in alle hotels zo.

• Jos, 29-07-2016 Rapporteren

Onbijt en diner tijden en drankjes

Ik zou graag willen weten wat de tijden zijn van het ontbijt en diner. Wij hebben halfpension geboekt, is er dan al iets te drinken inbegrepen of niets?

• Laura butter, 02-04-2016 Rapporteren

Koelkast

Wie weet of je een koelkast op je kamer heb, wij hebben Eem twee persoonsnamen geboekt bij Holland international

Niek, 10-04-2017

Ja, iedere kamer is voorzien van een koelkast.

• katrien, 31-03-2014 Rapporteren

animatie

Is er in april animatie voorzien in het hotel? Iemand tips voor gezellige plaatsen in de buurt om communie foto's te maken? Groetjes

• Fam. Lubbers , 03-02-2013 Rapporteren

All-inclusive

Wie weet tot hoe laat 's avonds je gebruik kunt maken van all-inclusive. Het maakt nogal een verschil in bijbetalen voor je drinken of het tot 22.00 uur duurt of tot 0.00 uur of zelfs tot 01.00 uur. Ik kan hierover nergens iets vinden, niet bij de touroperators en ook niet op de website van Sol Principe. Alvast bedank voor de informatie.

corry lemmens, 26-05-2013

ja ik dacht tot 22 uur ,zelf zou ik dat niet doen hoor .ik kom er al 17 jaar dus,super hotel verder gr van peter en corry..wij gaan weer in junie.

Ron, 07-12-2015

Wat kost het om ter plekke een upgrade van halfpension naar all-inclusive te laten plaatsvinden?

de vakantieman, 13-05-2013

al inclusive is tot 23.00 uur voor sommige drankjes moet je bijbetalen. eten niet echt warm. drukte bij het buffet,

• MC, 11-01-2013 Rapporteren

Toeristentreintje

Weet er iemand of er een treintje rijdt langs de boulevard? Mijn boef heeft korte beentjes dus wel fijn als we met zo'n treintje richting Benalmadena kunnen of zo.....

Carmen, 24-08-2014

Geen treintje gezien!

• Susan, 07-09-2012 Rapporteren

Hotelvraag

Is dit hetzelfde hotel als Sol Pricipito?

fam. Brinkerhof, 04-10-2012

nee

Niek, 10-04-2017

Ja, tegenwoordig is er geen onderscheid meer (in naam).