Aparthotel Sol Príncipe

• Onvoldoende: 1 - 5

Zwem paradijs!

Anna
16-7-2018

Mooie, schoon hotel. Standard kamer valt wel klein met extra bed (aanrader om een familie kamer te kiezen voor 3 personen), wel een grote balkon. Kamer dagelijks verschoon. Het is echte zwem paradijs (baby bad, kinder zwembad, klein water park, zwembad complex van 100-135cm en rustig gelegen zwembad in de tuin, binnen zwembad). Om strand te bereiken moet je alleen het straat oversteken. Mooie, breede strand (ligbedden & parasols betaald, maar is geen moet). Er is 5 verschillende kids clubs (afhankelijk van leeftijd), maar geen NL taalig. Voor het kleinste gasten en borstvoeding moeders er is een mooie en heel nette voeding kamer aannweizig. Veilige, mooie speeltuin voor kids. Bovendienst ook betaalbare atracties voor kinderen (race auto's, game room, laser game). In het hotel wordt Engels en Spaans gesproken. Veel Engelse, Franse, Spaanse en Poolse gasten. Hotel heeft heel veel to bieden voor jong & oud. Dikke 4 sterren!

Niet wat we verwacht hadden

Hilda Bauweleers
15-3-2018

Een heel lawaaierig hotel stampvol toeristen druk restaurant weinig keuze en koud eten precies een schoolrefter veel kinderen hoewel geen vakantie.

Kleine kamer en in de bar stampvol en niet te harden lawaai en animatie in de buurt alles s avonds gesloten

Dan maar op bed gaan zitten zeker om 21 u

En dan nog een hele week gietende regen.

Nooit meer Sol principe

Zwembaden gesloten

Alleen was het hotel proper

Er kwamen dagelijks groepen toe van honderden mensen de receptie was er dan alleen voor deze

goed hotel met centrale ligging

Chanty
16-2-2018

Mooi hotel met mooi zwembadencomplex en goede ligging. Deze periode was er slechts 1 buitenzwembad toegankelijk, maar ook het binnenzwembad was zeer goed. Ook een mooie fitnessruimte is beschikbaar. Kamers zijn proper en de bedden zijn goed. Wel veel lawaai gehad van de airco en op ons balkon hadden we geen enkel streepje zon. Eten is lekker en gevarieerd, doch echter was dit dikwijls lauw of koud. Eetzaal lijkt meer op een refter, nl. druk en veel lawaai.

Prima

André
29-10-2017

Heerlijk Hotel Direct aan een mooi zandstrand me ligbed verhuur. Eten was prima verzorgd, met name het ontbijt vonden wij fantastisch. Personeel en bediening erg vriendelijk.

Een groot nadeel is het handdoekje leggen aan het zwembad, hier erger ik mij altijd kapot aan. Dit zou voor mij een reden zijn niet meer dit hotel te bezoeken, er word namelijk niets aan gedaan ondanks alle borden.

Gelukkig zijn wij strandmensen :-)

Slechte bedden

Maud
6-9-2017

Het hotel is erg groot en mooi schoon. Bij het grote zwembad kon je niet meer liggen doordat er zoveel mensen waren. De matrassen zijn zo slecht vanaf dag 1 meteen rug pijn. Bij het eten had je wel veel keuze alleen niet gevarieerd. Personeel en poetsploeg vriendelijk.

Geweldig

Lysina
30-8-2017

De zwembaden voor de kleintjes en een heel groot zwembad voor de grotere.

Een fijn hotel, top animatie team

Illi
29-8-2017

Het verblijf in dit hotel was erg prettig. De receptioniste was ontzettend vriendelijk en behulpzaam en gaf ons een grotere kamer nadat we hebben aangegeven dat we onze kamer te klein vonden. De kamer was groot en schoon. De zwembad is enorm groot en de temperatuur van het water was goed. Een minpuntje is dat men stoelen reserveert. De animatie team van dit hotel is ontzettend vriendelijk en professioneel. De shows waren absoluut de moeite waard. Ook voor de kinderen is het allemaal goed geregeld; er is een kinderclub, minidisco, snoep automaten, speelautomaten.

Een grote min punt is het eten: echt niet lekker, weinig keus voor vegetariërs, veel van hetzelfde.

Mooi groot en ruim opgezet hotel

SDF
20-8-2017

Mooi hotel direct gelegen aan de boulevard met groot zwembad. Zeer schoon hotel. Ontbijt was goed, lunch en diner daarentegen waren super slecht. Eten niet gaar en vaak louw met weinig tot geen variatie. Eten was zo slecht dat ik er een voedselvergiftiging heb opgelopen.

Nooit meer

Van Eeckhoutte Charlotte
10-8-2017

Mastodont van hotel , in augustus 1000 gasten. Zwembaden kunnen deze capaciteit niet aan waardoor de zwembaden overbevolkt zijn. Wat de ligbedden betreft zit je bijna op de buurman zijn schoot . In plaats van gras zit je op aarde . S morgens mag je pas vanaf 9.00 op terras ontbijten. Refter s avons is gigantisch ( beter oordopjes aandoen ) . Enige positieve noot zijn de propere maar sobere kamers ! Nooit meer .

Goed schoon hotel, maar ook wat minpuntjes

B'ma Zoetermeer
10-8-2017

Sol Principe is een mooi, groot en schoon hotel. Kamers worden perfect schoongemaakt, bedden weer super strak opgemaakt, klasse dames die dit doen en erg vriendelijk. Badkamer overigens van alle gemakken voorzien, fohn, douchegel, handzeeppomp e.d had ik niet eens mee hoeven nemen!

Koelkastje op de kamer, ideaal en supermarktje om de hoek.

Ontbijt en diner buffet op zich erg goed alleen na een week is de variatie van het eten wel een beetje weg, dat wel. Restaurant is wel vaak heel erg druk, lijkt wel een mierenhoop. Personeel daar wat minder vriendelijk maar ze werken zich daar dan ook een slag in de rondte. Voor zo'n schoon hotel mag in het restaurant wel even een vaatdoekje langs het houtwerk worden gehaald, ligt stof en veel kruimels op, wil je niet in je eten hebben als je daar naast zit. Drankjes in het hotel en bar bij zwembad overigens erg duur!

Grote laguna zwembad erg druk met handdoekje leggers, vaak geen bedje meer te vinden. Wij zaten liever bij het kleinere zwembad, veel rustiger.

En het strand op twee minuten lopen en ook lekker rustig.

Leuk om naar Carihuela te wandelen langs de boulevard, hier en daar even iets drinken en dan de klim naar boven om in het stadje te komen.

Waterscooters huren (wel duur) heeeel erg gaaf. Sleurbank achter een speedboot (10,- pp) echt lachen gieren brullen. Te vinden richting Carihuela.

Wij hebben hier zeker een fijne vakantie gehad, maar voor wat afwisseling boeken we nooit 2 x hetzelfde...

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Príncipe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Sol Príncipe in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Sol Príncipe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Sol Príncipe scoort een 7.81 uit 10 op basis van 170 reviews.