Hotel Sol House Aloha - Costa del Sol

Hotel Sol House Aloha - Costa del Sol
7,5

4 tips over Hotel Sol House Aloha - Costa del Sol

Matthieu, 16-4-2015
Boek een kamer in blok 2, dan heb je zon tot 's avonds laat.
Verlinden Marina, 2-8-2014

Kamers met zeezicht zijn al iets moderner en beter.

wel 50 euro opleg

Kluis voor 5 dagen 12 euro is een koopje

de Ligbedden aan het strand 4,5 euro voor een hele dag

nancy, 13-5-2013
ik zou geen half pension nemen. Genoeg goede resto's in de omgeving waar je lekker kan tafelen aan redelijke prijzen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sol House Aloha - Costa del Sol voor je op een rij gezet:

Guido, 14-7-2012
Wij raden het kleine haventje aan de rechterzijde van het hotel aan voor een versnapering. En dan met name het restaurant Metro. Hardwerkende bediening en uitstekend eten zeker met betrekking tot de prijs. Check ten alle tijde uw rekening, het personeel ziet u al snel als een naïeve toerist en zal pogen hier misbruik van te maken.

Onze bezoekers bekeken ook: