Hotel Sol House Aloha - Costa del Sol

Hotel aan zeeWeer vandaag30°22°
Hotel Sol House Aloha - Costa del Sol
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Sol House Aloha - Costa del Sol voor je op een rij gezet:

94 reviews over Hotel Sol House Aloha - Costa del Sol in het Nederlands

Prima hotel

J van Didden
3-6-2019

Mooi hotel, netjes en schoon. Goede bedden ruime kamer. Mis alleen betere kastruimte en minpunt is dat nog voor het ontbijt de bedden bij het zwembad vol liggen met handdoeken en de hele dag de bedden bezet Worden gehouden zinder dat er iemand op ligt. De life guard gaf aan dat ze deze na een uur weghalen maar dit gebeurd niet. Ontbijt is prima, geen lunch of diner hier gebruikt. Voldoende restaurants en bars in de buurt

Gereisd Met partner in juni 2019

Wij hebben zo onze bedenkingen

R Heijnen
16-10-2018

Wij hebben geboekt bij Sol House voor de derde keer dit jaar. Geboekt bij touroperator. De eerste twee keer dit jaar was het goed maar de laatste keer in september was mijn bed heel slecht. Na klagen aan de balie werd er een beetje meewarig gelachen achter de balie en ze zouden de Housekeeper waarschuwen. Na tien dagen kwam er iemand van touroperator in het hotel en toen ging het wel goed . Een excuusbrief op de kamer,in het Spaans, en wat snoepjes en toen ging het weer. Je begrijpt dat wij ons nu wel een keer bedenken om weer naar Sol House te gaan.

Mooi gelegen modern hotel met goed eten.

Arnold
14-10-2018

Fijn hotel met aardig personeel. Mooie kamers. Prima! Zo’n ontbijtnuffet heb je nog nooit gezien.

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Kan niks negatiefs melden

Tuurtje
21-6-2018

Dit hotel is echt een aanrader

Gereisd Met partner in juni 2018

Trendy en mooi gerenoveerd

E Verborgt
18-5-2018

Het personeel was heel vriendelijk. Het hotel ligt direct aan de wandeldijk en het strand. We hadden een suite, een klein koelkastje, 2 TV's en dubbele airco. Een mooi gerenoveerde kamer en moderne badkamer. Alleen de WC stond op een rare plaats, net achter de deur, niet heel comfortabel.Er was een goede Wifi op de kamer. Het eten was heel lekker en vers. Vooral de vis is een aanrader. Veel variatie en voor de minder avontuurlijke gasten was er altijd pasta, pizza, lasagne, frieten e.d. . Vooral het ontbijt was heel uitgebreid en bijzonder lekker. Altijd was er vers fruit en het dessertbuffet was bijzonder aantrekkelijk en werd voortdurend aangevuld.

Het hotel wil zich profileren als een 16plus hotel voor partypeople. (er worden echter wel kinderen toegelaten maar ze passen niet echt in de doelgroep, er is vb. geen animatie) In het weekend is er al in de late namiddag live muziek aan de poolbar. Er waren meerdere groepjes van gasten die daar kwamen voor een weekendje bachelorparty voor een aanstaande bruid of bruidegom. Die brachten wel wat leven in de brouwerij.

Blijkbaar is de streek een trekpleister voor Britten en dat zie je ook in het hotel. Meer dan 90% van de gasten waren Britten. Al in de latere namiddag beginnen veel Britse gasten met cocktails en gaan door tot in de late uurtjes. Wij sliepen met het raam open. Gevolg: nachtlawaai van uitgelaten of ruziënde dronken Britten tot in de vroege uurtjes. Op een winderige avond deden we het raam dicht en toen hadden we er nog nauwelijks last van.

Het zwembad en de eetzaal lijken klein in verhouding tot het hotel maar in de eetruimte er was altijd voldoende plaats. Ik vermoed dat veel gasten enkel logies geboekt hadden. Ook rond het zwembad was het eerder rustig. Er waren altijd ligzetels beschikbaar rond het zwembad op elk moment van de dag. Wij deden geen moeite om handdoeken te gaan leggen. We zagen dat de meeste gasten het strand opzochten.

Gereisd Met partner in mei 2018

Super!

Anita
28-4-2018

Super mooi hotel. Was net gerenoveerd. Grote ruime kamers met fijne bedden. Personeel was heel erg vriendelijk. Ontbijt was perfect. Ruime keuze! Geldt ook voor het avondbuffet! Het hotel ligt redelijk centraal, er is veel te doen in de omgeving.

Gereisd Met partner in maart 2017

fantastisch

ruud van kempen
6-3-2018

benalmadena dicht bij strand leuke haven

Gereisd Met partner in juni 2017

Nooit meer

roger Verhulst
15-10-2017

badkamer veel te klein de WC wagelde, geen deuren aan de kleerkast, eetzaal Veel lawaai, warm eten afgekoeld, borden altijd nat, bakplaat altijd vol zwarte smurrie, muziek in de eetzaal want restaurant kan je het niet noemen, bonkbonkbonk

Gereisd Met partner in oktober 2017

Super hotel

Patrick Leijen
14-10-2017

Mooi goed hotel,schone kamers en een super uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd Met partner in september 2017

Fijn hotel!

Romy
1-10-2017

Goed hotel! Wij hadden logies en ontbijt geboekt, ontbijt top en veel keuze. Hele hotel is gerenoveerd dus alles is netjes. Kamer werd elke dag super goed schoongemaakt en al het personeel is heel vriendelijk. Ligging is ook goed. Wij gaan zeker nog een keer terug.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Waterpark

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenSchoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportKanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen
  • BuitensportenHiken, Paardrijden
  • BalsportenSquash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol House Aloha - Costa del Sol in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol House Aloha - Costa del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.