Hotel Sol House Aloha - Costa del Sol

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

7.9Goed

• Animatie

95 reviews over Hotel Sol House Aloha - Costa del Sol

• 2019
    8J van Didden03-06-2019

Prima hotel

Mooi hotel, netjes en schoon. Goede bedden ruime kamer. Mis alleen betere kastruimte en minpunt is dat nog voor het ontbijt de bedden bij het zwembad vol liggen met handdoeken en de hele dag de bedden bezet Worden gehouden zinder dat er iemand op ligt. De life guard gaf aan dat ze deze na een uur weghalen maar dit gebeurd niet. Ontbijt is prima, geen lunch of diner hier gebruikt. Voldoende restaurants en bars in de buurt

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    6R Heijnen16-10-2018

Wij hebben zo onze bedenkingen

Wij hebben geboekt bij Sol House voor de derde keer dit jaar. Geboekt bij touroperator. De eerste twee keer dit jaar was het goed maar de laatste keer in september was mijn bed heel slecht. Na klagen aan de balie werd er een beetje meewarig gelachen achter de balie en ze zouden de Housekeeper waarschuwen. Na tien dagen kwam er iemand van touroperator in het hotel en toen ging het wel goed . Een excuusbrief op de kamer,in het Spaans, en wat snoepjes en toen ging het weer. Je begrijpt dat wij ons nu wel een keer bedenken om weer naar Sol House te gaan.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Arnold14-10-2018

Mooi gelegen modern hotel met goed eten.

Fijn hotel met aardig personeel. Mooie kamers. Prima! Zo’n ontbijtnuffet heb je nog nooit gezien.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Tuurtje21-06-2018

Kan niks negatiefs melden

Dit hotel is echt een aanrader

Gereisd met partner in juni 2018

• 8E Verborgt18-05-2018

Trendy en mooi gerenoveerd

Het personeel was heel vriendelijk. Het hotel ligt direct aan de wandeldijk en het strand. We hadden een suite, een klein koelkastje, 2 TV's en dubbele airco. Een mooi gerenoveerde kamer en moderne badkamer. Alleen de WC stond op een rare plaats, net achter de deur, niet heel comfortabel.Er was een goede Wifi op de kamer. Het eten was heel lekker en vers. Vooral de vis is een aanrader. Veel variatie en voor de minder avontuurlijke gasten was er altijd pasta, pizza, lasagne, frieten e.d. . Vooral het ontbijt was heel uitgebreid en bijzonder lekker. Altijd was er vers fruit en het dessertbuffet was bijzonder aantrekkelijk en werd voortdurend aangevuld.

Het hotel wil zich profileren als een 16plus hotel voor partypeople. (er worden echter wel kinderen toegelaten maar ze passen niet echt in de doelgroep, er is vb. geen animatie) In het weekend is er al in de late namiddag live muziek aan de poolbar. Er waren meerdere groepjes van gasten die daar kwamen voor een weekendje bachelorparty voor een aanstaande bruid of bruidegom. Die brachten wel wat leven in de brouwerij.

Blijkbaar is de streek een trekpleister voor Britten en dat zie je ook in het hotel. Meer dan 90% van de gasten waren Britten. Al in de latere namiddag beginnen veel Britse gasten met cocktails en gaan door tot in de late uurtjes. Wij sliepen met het raam open. Gevolg: nachtlawaai van uitgelaten of ruziënde dronken Britten tot in de vroege uurtjes. Op een winderige avond deden we het raam dicht en toen hadden we er nog nauwelijks last van.

Het zwembad en de eetzaal lijken klein in verhouding tot het hotel maar in de eetruimte er was altijd voldoende plaats. Ik vermoed dat veel gasten enkel logies geboekt hadden. Ook rond het zwembad was het eerder rustig. Er waren altijd ligzetels beschikbaar rond het zwembad op elk moment van de dag. Wij deden geen moeite om handdoeken te gaan leggen. We zagen dat de meeste gasten het strand opzochten.

Gereisd met partner in mei 2018

• 9Anita28-04-2018

Super!

Super mooi hotel. Was net gerenoveerd. Grote ruime kamers met fijne bedden. Personeel was heel erg vriendelijk. Ontbijt was perfect. Ruime keuze! Geldt ook voor het avondbuffet! Het hotel ligt redelijk centraal, er is veel te doen in de omgeving.

Gereisd met partner in maart 2017

• 8ruud van kempen06-03-2018

fantastisch

benalmadena dicht bij strand leuke haven

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

7roger Verhulst15-10-2017

Nooit meer

badkamer veel te klein de WC wagelde, geen deuren aan de kleerkast, eetzaal Veel lawaai, warm eten afgekoeld, borden altijd nat, bakplaat altijd vol zwarte smurrie, muziek in de eetzaal want restaurant kan je het niet noemen, bonkbonkbonk

Gereisd met partner in oktober 2017

• 7Patrick Leijen14-10-2017

Super hotel

Mooi goed hotel,schone kamers en een super uitgebreid ontbijtbuffet.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Romy01-10-2017

Fijn hotel!

Goed hotel! Wij hadden logies en ontbijt geboekt, ontbijt top en veel keuze. Hele hotel is gerenoveerd dus alles is netjes. Kamer werd elke dag super goed schoongemaakt en al het personeel is heel vriendelijk. Ligging is ook goed. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in september 2017

Hotel Sol House Aloha - Costa del Sol info