Aparthotel Pueblo Camino Real

Aparthotel
Hotel aan zeeWeer vandaag27°12°
Aparthotel Pueblo Camino Real
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Pueblo Camino Real voor je op een rij gezet:

17 tips over Aparthotel Pueblo Camino Real

Wilfred , 21-8-2015
Kamer vragen voor gebouw 20,21 of 22. De overige gebouwen zijn vrij gedateerd en vies.
chris,jose en guusje, 23-6-2015
Ga met de trein uitstapjes doen! Verder lekker meedoen met de Animatie van het hotel !
Annette Hindriks, 13-5-2015
Shoppen in Plaza Mayor (winkelcentrum), wandelen langs de boulevard naar het centrum. En volgens mijn schoonzusje Mieke koffie drinken bij The Launch.

van der zwaag, 27-4-2015

Vlakbij een treinstation, naar bijv. Malaga.

Bus stopt voor het hotel. Boulevard, weg oversteken en je kunt kilometers lopen.

Hartsuiker, 11-9-2014
Lekker vlak bij net treinstation,je kan naar malaga,plaza major (winkelcentrum),torremolinos,benalmadena,fuengirola. Er is in fuengirola een hele mooie dierentuin.En bij benalmadena kan je met een soort kabelbaan een hoge berg op en hier heb je een heel erg mooi uitzicht. In benalmadena zijn wij ook naar een vlindertuin geweest,wel klein maar zeker heel erg mooi. Ook paard gereden eerst richting malaga en toen terug over het strand ,we hadden hele makke paarden.
Mariska, 22-8-2014
Tip: vraag om een kamer op de begane grond. Je hebt je eigen zitje en de kinderen kunnen lekker spelen op het grasveld, terwijl je op je eigen terrasje zit.

Bogaers, 18-8-2014

Betaal bijna 4700 euro voor 1 week met 5 personen,maar dat geeft niet als je het naar je zin hebt en de jongens vermaakt worden door de animatie dan heb ik het er graag voor over.

Onze zoons zijn al wat ouder maar vinden het altijd heerlijk waterpolo te doen of te schieten ofzo,maar ook dit zat er niet in doordat alles in het Frans werd georganiseerd,je voelt je gewoon buitenstaander op dat moment.

Strand is aan de overkant daar konden de jongens zich wel vermaken met de turboboot en jetski.

marjolein huissen, 13-8-2014
Met de paarden langs het strand, geweldig!
D. de Leeuw, 20-6-2014
In het weekend is het vrij druk op het strand omdat alle spanjaarden dan ook naar het strand gaan.
joyce, 4-5-2014
Huur een auto of pak de trein als je de omgeving wilt zien. Je zit ook een eind van het plaatsje torremolinos.

Onze bezoekers bekeken ook: