Appartement Plazamar

16 reviews over Appartement Plazamar in het Nederlands

Perfect!

A vd plas
19-10-2018

Enorm schoon, perfecte locatie!

Gereisd Met partner in oktober 2018

Heerlijk appartement aan de boulevard

Janneke
11-1-2011

Plazamar is een kleinschalig complex in het centrum. Kamers met zeezicht (aan de boulevard) zijn heerlijk; kamers aan achterzijde zijn soms lawaaiig vanwege de restaurants op het pleintje. Badkamer is klein, maar schoon, evenals de kitchenette.

Gereisd Met vrienden in mei 2010

fantastisch

Vandermaesen Guido
23-2-2009

Enkel de badkamer viel een beetje klein uit,voor de rest schitterende locatie vooral het zicht op zee smorgens bij het ontbijt.Voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Helemaal Top als najaarsbestemming

Henny
27-12-2008

Dit hotel heeft een fantastische ligging, en aan de zeezijde komt de zon als een mooie rode bol op. Volgens ons is dit zowel qua prijs als qua ligging, vooral een aanrader voor het voor of najaar. op zon en feestdagen komt de locale bevolking in vol ornaat dineren, winkeltjes in overvloed en direct aan het strand. kortom gezellig en ontspannen. heb je rugklachten, hou je van veel ruimte en wil je de hele dag bediening, doe het dan niet voor alle anderen gewoon gaan.

Gereisd Met partner in november 2008

Leuke ligging!

E+B
4-12-2008

De geluidswerende deuren en ramen werken goed voor het geluid van buitenaf, maar van onze buren konden we alles letterlijk volgen. Misschien net slecht getroffen....

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heel goed!!!

Rene
27-8-2008

We zijn nu 2x bij die app geweest en het bevalt ons zeer goed.goede service en mooie ligging.Alleen vinden wij de prijs wel erg hoog.Maar dat zal wel door het zeezicht komen.

Gereisd Met partner in Sat Jul 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Last minute geboekt, perfect appartementje/ studio voor 2

Marjan Schouten
12-2-2008

Last minute geboekt, perfect appartementje/ studio voor een weekje weg met 2 pers. Ligging prima, aan de wandelboulevard van La Carihuela en het gezellige centrale pleintje aan de ingangzijde. Heerlijk strand, voor wandelaars ideaal, naar de ene kant langs de boulevard naar Torremolinos en naar de andere kant naar Benalmádena en verder. Gezellige betaalbare restaurantjes volop, winkels beetje veel van hetzelfde, maar je gaat voor het lekkere weer. Openbaar vervoer dichtbij om zelf wat te ondernemen, b.v. Mijas of Malaga

Gereisd Met vrienden in februari 2008
2007

Heel mooi appartement vlak aan het strand, altijd schone

Sonja
15-11-2007

Heel mooi appartement vlak aan het strand, altijd schone handoeken en anders kun je er zelf pakken op de gang, wel erg klein keukentje maar vonden wij niet erg omdat we toch altijd uit eten gingen

Gereisd Familie in november 2007

We boekten en betaalde zeezicht wat je in dit appartement

WenJ
10-9-2007

We boekten en betaalde zeezicht wat je in dit appartement ook nodig had maar kregen dit niet want ze hadden een probleem. Ze spreken geen engels er was ook bijna nooit iemand bij de receptie. Op het balkonnetje stonk het naar de vis.Het bed was zo hard dat je last van je heupen kreeg. De airco deed het maar half. Je werd vanaf het vliegveld ergens afgezet en moest met je koffers en bagage 500 meter sjouwen.

Gereisd Met partner in Mon Sep 10 2007 13:36:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in Caruela in 4

Henk en Gerda
8-9-2007

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in Caruela in app. Plazamar. Zijn daar van 4 tot en met 14 augustus 2007 geweest. Hadden een studio met zeezicht. Als je 's middags van het strand komt kun je op je balkon heerlijk in de schaduw zitten. "s Avonds is het heerlijk mensen kijken op de boulevard vanaf je balkon. Dit appartementencomplex is zeker een aanrader.

Gereisd Met partner in augustus 2007

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Plazamar in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Plazamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.