Hostel Pedro

Meer hostel info

81 reviews over Hostel Pedro

• 7Jacqueline Heuten28-07-2020

Het is goed

Het is een mooi hotel niet al te groot,de ligging is super,direct aan strand en Boulevard.Enige minpunten zijn slechte WiFi op de kamers vaak geen internet verbinding,geen waterkoker op de kamer voor eventueel koffie of thee.En het ontbijt is wat aan de late kant pas om 9.30,er zijn geen glazen om uit te drinken op je kamer er staan er wat in de badkamer maar die zijn zo vies daar wil je niet uit drinken.En de opbergruimte in de badkamer is ook wat aan de kleine kant nog geen plankje aan de muur voor je verzorgingsproducten.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 2019
    6H. Bos12-07-2019

Stoffig

Ons derde jaar hier. Locatie is perfect. Alles was alleen niet schoon. Veel stof en vieze balkondeuren, spiegels vies. Douch was gemaakt, maar half. Met een touwtje vastgemaakt i.p.v. nieuwe douchekop. Ook het restaurant zag er smoezelig uit. Slagroom zat een week aan het koelrooster gekleefd. Niet smakelijk als je een gebakje wilt nemen. Een goede schoonmaakbeurt zou hard nodig zijn . Succes.

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Koen Roemeling01-07-2019

Zeer goed

Voor het eerst dit jaar een ontbijtbuffet, voorheen een standaard ontbijtje waar veel kritiek op was. Enkele kamers zijn gerenoveerd. Er zullen waarschijnlijk meer volgen. Dus puntje van kritiek (ontbijt) is nu niet meer aan de orde. Prima hotel dus. Een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Henk27-06-2019

In een woord Top!!

Een zeer prettige Hostal met zeer vriendelijk personeel en ook de eigenaar is zeer prettig in de omgang. prachtig uitzicht over zee want de Hostal ligt aan de boulevard, ook de omgeving is erg mooi en er zijn lange wandelingen te maken langs de zee, we zijn er nu twee keer geweest en komen er zeker weer terug, al met al dus een top locatie, ook het eten is er zeer goed en niet duur.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Patricia08-06-2019

Heeft geen reclame nodig. Altijd volgeboekt.

Fijn hotel zonder poespas. Voor een paar honderd € meer vind je verderop een hotel met zwembad, animatie, uitgebreid ontbijtbuffet, luxe kamer. Maar dat is niet aan ons besteedt omdat wij de hele dag weg zijn. Aqua Park, Malaga, Marbella, Ronda, Marokko, Nerja, Caminito del Rey en nog meer. Voor een paar honderd € meer huren wij liever een auto om al deze plaatsen te bezoeken. Autohuur kun je vanuit het hotel regelen. Autosleutels haal je op bij de receptie en lever je daar ook in. Niet te vergeten: het strand en restaurants op loopafstand. WiFi op het strand en strandbediening :) En ja het is fijn als je een beetje Spaans kan, maar met een glimlach en de hoed in de hand kom je door het ganse land.

Gereisd met partner in juni 2018

• 3Flora27-02-2019

Mevrouw

Bestaat volgend jaar een eeuw en er is niet veel aan veranderd buiten wat oplapwerk. Ik had een kleine kamer, zelfs ietwat gevaarlijk wegens oude electriciteit bedrading. Bedden? Plank op 6 poten met daarop een oude harde matras met nog ouderwetse ijzeren veren. Heb wel een zachtere gekregen. Don Pedro begrijpt enkel Spaans. Google gebruikt om te communiceren. Ontbijt 1 koffie de volgende moet je bijbetalen. Dit Hostel heb ik via touroperator geboekt en veel te veel betaald. Heb ook nog eens moeten bijbetalen voor zeezicht En een balkonnetje. Zeer arrogant personeel.

Alleen gereisd in februari 2019

• 8E.r Steenbergen16-02-2019

Geweldig top vakantie

Goed hotel, eenvoudig maar direct aan het strand en boulevard. Geen zwembad, maar dat heb je niet nodig als je zo dicht bij zee zit. Ook dat hadden wij, balkon met zeezicht. Als je partner slecht ter been is, en alles zo dichtbij is voor haar, een geweldige bakker supermarkt 10 meter, en de zon niet te vergeten, met een briesje. Top vakantie Dat is genieten.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 2018
    8Aad13-11-2018

Heerlijk knus strand hotel

Heerlijk gemoedelijk familie hotel op de boulevard, dus vrij uitzicht op zee. Keurige schone kamer waar alles aanwezig is. Elke dag schone handdoeken. En elke ochtend een vers ontbijt

Gereisd met partner in november 2018

• 9D vd steen08-11-2018

Super

Mooi kleinschalig hotel met heerlijk ontbijt en vriendelijk en behulpzaam personeel!!!kamers simpel maar netjes!!!twee kamers geboekt en prima vertoeft

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 6Melissa08-09-2018

Matig hotel

Wonderbaarlijke goede bedden en een nieuwe douchesysteem. De ligging van het hotel is perfect. Maar wel onaardig personeel, kunnen wel een cursus gebruiken. Jammer genoeg geen zeezicht. We hebben een jaar van te voren geboekt, no way dat het toen al volgeboekt is. Wat blijkt? Er komen massa's Nederlanders die elk jaar in september terugkomen en natuurlijk de beste kamers krijgen. Erg jammer! Ontbijt moet je niet teveel verwachten. Gekookt groen eitje, geen verse croissants, en harde droge afbakbroodjes. Voor 1 ster hotel is het prima, maar voor ons nooit meer. We kiezen dan voor een andere hotel met meer sterren, we betalen dan een paar tientjes extra's, want prijs kwaliteit viel tegen. Als je bedenkt dat je voor 100 euro per persoon meer in een vier sterren hotel kan verblijven, met waarschijnlijk veel meer luxe.

Gereisd met vrienden in september 2018

Hostel Pedro info