Hotel Parasol Garden

Animatie programma
Airco
Restaurant

56 reviews over Hotel Parasol Garden in het Nederlands

Wij zijn 9 september 2007 teruggekomen uit Spanje en hotel Parasol Garden was geweldig.Eten was prima, voldoende keus en altijd gevarieerd. Er zit sinds enige tijd een nieuwe eigenaar in en wij kunnen niet anders zeggen dan dat wij zeer tevreden zijn. Echt een aanrader, zeker qua prijs-kwaliteitverhouding.

Gistermorgen teruggekomen van 15 dagen HP

Fam. J.Winters
30-9-2007

Gistermorgen teruggekomen van 15 dagen HP. in Parasol Garden in Torremolinos. Kamer op 9e etage met uitzicht op zee was prima, schoonmaak in orde maar service en eten was een compleet drama. Zeer klant onvriendelijk personeel zowel bij de receptie als in de eetzaal. Kwaliteit van het ontbijtbuffet was zeer matig en erg beperkt, het diner eveneens in buffetvorm was ronduit slecht, koud eten, taai vlees, veel blikvoer door de salades, maar het ergste waren de vieze borden en bestek met de etensresten van de vorige dag er nog op. Ronduit smerig. Er heerste onder de gasten dan ook een algemene ontevredenheid.

Tip: Als u toch van plan bent te boeken in dit hotel neem dan een waterkoker mee voor thee/koffie en haal verse broodjes en beleg bij de Supersol en maak je eigen ontbijt op het balkon en ga voor het avondeten naar de vele goede eetgelegenheden die Torremolinos rijk is. Parasol Garden is beslist zijn *** niet waard.

Ik ben er 2 weken geweest met mijn ouders, in de tuin van het hotel was er veel ruimte beschikbaar om je te vermaken. Het bestaat uit een zwembad, kinderbadje en een bubbelbad. Er zijn genoeg stoeltjes beschikbaar. Voor de kinderen is er de hele dag wat te doen, zijn allemaal leuke dingen te doen waar veel mensen op af komen. Eten en drinken is erg lekker met heel veel keuze. De bediening is wat minder maar ze hebben geen contact met je wegens zelfbediening. De kamers zijn niet erg mooi van binnen maar je maakt daar ook weinig gebruik van omdat je daar toch vooral buiten leeft. Ik vind dit hotel zeker voor herhaling vatbaar

D-reizen

Met nodige scepcis naar Parasol gekomen, vanwege eerdere indrukken. Eten, wat een probleem was, goed verzorgd, minimaal per dag een vlees en vis gerecht, waarvan 1 van de 2 op de bakplaat direkt bereid wordt. Hoeveelheden geen probleem, vrije keuze van aantal. Toetjes en fruit voldoende. Ontbijt, wellicht ouderlijkend brood en zoals spaans gebruik bestemd om te toasten, maar ook verse (warme broodjes). Eveneens 4 warme gerechten. Kortom perfekt.

Zwembad en tuin voldoende beschutting, gewoon perfekt. Zwembad voldoende, niet echt groot.

Kamers, sober maar keurig.

Hotel is als geheel aan te bevelen, maar vergeet niet dat het een spaanse accommodatie betreft.

Een negatief puntje blijft bestaan over personeel. Als je zelf geen initiatief neemt laat personeel je links liggen. Maar ook hier geldt: gedrag roept gedrag op. Al met al prima vakantie, maar 11 dagen is wat ons betreft genoeg! Zeker aan te bevelen met de nieuwe animator voor kleine kinderen. Fam. G. Sluijk, juli 2007, Zeist.

Met nodige scepcis naar Parasol gekomen, vanwege eerdere indrukken. Alles in onze ogen gelogenstraft. Eten, wat een probleem was, goed verzorgd, minimaal per dag een vlees en vis gerecht, waarvan 1 van de 2 op de bakplaat direkt bereid wordt. Hoeveelheden geen probleem, vrije keuze van aantal. Toetjes en fruit voldoende. Ontbijt, wellicht ouderlijkend brood en zoals spaans gebruik bestemd om te toasten, maar ook verse (warme broodjes). Eveneens 4 warme gerechten. Kortom perfekt.

Kamers, sober maar keurig. Een klein negatieve zaak; entertainment oubollig en bartijden te schaars.

Een prima verzorgd goed onderhouden Hotel met service gericht personeel. Eten in buffetvorm is ruim voldoende en keuze genoeg voor elk wat wils, alles vers en fris en het wordt steeds goed aangevuld. Kortom prima toeven daar, gewoon niets mis mee. Wij kunnen dit Hotel van harte aanbevelen.

De negatieve kritiek op dit hotel is niet juist. Met een nieuwe eigenaar en vriendelijk personeel is Parasol Garden een goed middenklasse hotel. Lekker dicht bij zee. Nette kamers en gemiddeld goed eten. Het ligt wel wat buiten het centrum maar is daardoor ook rustiger gelegen dan veel andere hotels. Schoon zwembad in tuin met veel palmbomen. Kwaliteit van het eten was redelijk gevarieerd.

We zijn 2 jaar geleden naar dit hotel geweest

Willems wendy
18-1-2007

We zijn 2 jaar geleden naar dit hotel geweest. We hebben er een fijne vakantie gehad. Het eten is wel niet lekker en er is zeer weinig variatie. Onze kamers waren netjes en het zwembad met ligweide/tuin met gras was helemaal in orde. De zee is vlakbij en Torremolinos centrum ligt op ongeveer 1km en half. Je moet er flink wat trappen op, hou hier rekening mee! Parasol garden is wat mij betreft niet zo slecht als je bekijkt wat je maar betaald!

2006

Wij zijn net terug uit dit Hotel en zijn blij dat we weer thuis kunnen eten,

want dit was echt een ramp.

Het eten was koud en het buffet was een ramp zo chaotisch alles en iedereen liep door elkaar heen.

De kamers waren netjes en werden goed schoon gehouden.

Wij vinden wel dat de Touroperator zich eens moet beraden of ze dit hotel wel in hun programma willen houden want een echte aanrader vinden wij het niet.

een te dure vakantie voor wat je ervoor krijgt helaas.Personeel de meeste erg arrogant vooral bij de balie,wij vonden de service erg slecht in dit hotel alleen de schoonmaak was in orde.Dus al U kiest voor een goed en qua eten goed hotel neem deze niet,het is het niet waard.Kies snel wat anders al het kan het voorkomt u een hoop ergenis

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parasol Garden in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parasol Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.