Hotel Parasol Garden

56 reviews over Hotel Parasol Garden in het Nederlands

Typisch costa-hotel

Bruno R. van Maurik
4-7-2011

Echt een hotel waar veel buitenlandse toeristen naar toe gaan. Het eten is goed en gevarieerd, maar de bar binnen is ongezellig, doet mij een beetje aan de oost-europeesche hotels denken van voor de '90er jaren.

Overigens is er geen voorziening om met een rolstoel van de straat in de receptie te komen, een stijle trap zonder een "ramp" maakt dit onmogelijk.

De kamers zijn redelijk, ook al zijn ze echt wel aan vernieuwing toe.

Enkele receptie-medewerkers waren ronduit onbeschoft, waar ik ook mijn beklag heb ingediend bij de directie via mijn reisbureau. Ik heb dit nog tijdens mijn verblijf bij het bureau aangekaart, onder geen beding wilde ik met deze personen in discussie gaan. Bijna had het een ochtend verkeerd afgelopen toen enkele oudere gasten meer dan een uur in de (verouderde) liften vastzaten. De receptie-medewerker was absoluut de situtie niet gewassen totdat ik dreigde de politie te bellen. Toen kwam er ineens wel hulp. Ronduit zeer slecht een zeer slechte receptie.

Goed hotel

a.vergeest
1-7-2011

Dit hotel was niet onze keus, maar hoorde bij een driedaagse verlenging van onze rondreis door Andalusie. Dan is het dus altijd maar afwachten wat je te wachten staat. Maar het was een prima verblijf. Kamers waren ruim en schoon. Iedere dag schone handdoeken in de badkamer en ook nieuwe shampoo/douchefris. Op alle balkons een waslijntje (kan in-/uitgetrokken worden) om het badgoed op te hangen.

Het ontbijt- en dinerbuffet was zeer uitgebreid en ook (dagelijks) zeer gevarieerd. Warme gerechten werden ook echt warm gehouden (onder- en bovenwarmte) en direct weer aangevuld. Er is iedere avond entertainment in het hotel.

Het hotel ligt iets uit het centrum, maar de wandeling naar het centrum (ca 10 minuten) is heel gezellig. Overal winkels en terrasjes.

Goed en schoon

Eva
16-5-2011

We hadden een all inclusive arrangement.

Persoonlijk vind ik het geen aanrader, omdat het eten veel van hetzelfde is. Het eten is echter wel goed, maar als je 11 dagen van het buffet moet eten 's avonds ben je het wel zat. Als je er langer dan een week verblijft zou ik daarom gaan voor alleen logies en ontbijt.

Animatie was erg leuk (veel sport).

Kamers waren netjes en schoon. Inrichting wat ouderwets, maar wat maakt het uit? Iedere dag schone handdoeken.

Al met al: een prima hotel.

Goed middenklasse hotel

E. Huijnen
2-10-2010

Ik ben hier een week geweest. Het hotel ligt een beetje buiten het centrum van Torremolinos maar wel op loopafstand. De kamers zijn een beetje verouderd maar worden wel zeer goed schoongemaakt. De deur van het balkon kon niet meer op slot en het slot op de tussendeur naar de kamer van de buren was ook stuk. De bedden zijn niet echt comfortabel maar toch goed geslapen. Voor de rest airconditioning aanwezig en een kleine televisie met 1 Nederlands kanaal (bvn). De liften zijn zeer verouderd (volgens mij jaren 70) en in het hotel wordt op de achtergrond steeds dezelfde jaren-80 muziek gedraaid. Ontbijt prima in orde, voor iedereen wel wat aanwezig (ook warme gerechten). Een voordeel was ook het gratis (wifi) internet in de lobby en aangrenzende ruimtes. Al met al niet super-de-luxe maar ruim voldoende voor een weekje vakantie.

mooi strand

A van dooren
2-8-2010

Heb een fijne vakantie gehad met een vriendin, maar voor een weekje was net genoeg, Het eten was niet zo best, van de hele week 2 keer een goede maaltijd gehad, dat kan wel beter. Ik heb dit nog nooit mee gemaakt, bij al mijn vakantie's. Maar Torremolinos is mooi ,wij zijn ook nog naar Benalmadena gelopen, dat is ook iets apart om te zien,het lijkt wel of je in marokko bent.

Toch een fijne vakantie gehad, kwam voor de rust.

Prima hotel

Gertie en René
13-6-2010

Goed hotel met mooie, schone kamers en badkamer. Dagelijks goede schoonmaak en wisseling van handdoeken. Mooie tuin en zwembad met goede ligbedden. Ontbijt is niet zo best, oud brood en beperkt beleg. Lunch en avondeten is prima. Iedere dag iets anders en ruime keuze uit vis of vlees en bijgerechten.

Personeel is vriendelijk.

een herrie-hotel !

Mevr. C Spaans
11-6-2010

Geen rust door harde muziek. Buffet is te veel herrie door afwaskarren.

Bedden kunnen beter en ook de douche.

na zo'n mooie busreis viel dit zwaar tegen.. vriendelijkheid is hier geboden.

hotel is wel een 3 sterren waard

jaap
25-10-2009

het is een goed hotel mooie en ruime kamer

de ligging is goed dicht bij strand en winkeltjes

de mensen waren er vriendelijk niets was teveel

maar het avondeten was een drama het was veel tekoud en niet veel keus

voor de rest wel een aanrader

Terecht een 3 sterren hotel met goede ligging

Piet en Annij
      9-10-2009

Het 2e jaar in dit hotel geweest. Het personeel mag best wat vriendelijker zijn en het Diner ook wel warmer als je wat later dan 20.00 uur komt. Goede kamerverzorging, elke dag was er schoongemaakt en schone handdoeken. Mooie tuin met zwembad maar ook dicht bij het strand voor de zeeliefhebbers. Wel een beetje ver van de oude dorpskern en Benalmadena. Goede voorzieningen van trein en bus wat hier nog een goedkoop vervoermiddel is. In de omgeving is ook veel te zien.

zeer fijn en rustig hotel.

Jeanny
      27-9-2009

hebben een geweldige tijd gehad.Het hotel was prima.Het eten was ook prima,keus genoeg.Zeer nette kamers,en vriendelijk personeel.Het hotel ligt vlak bij de zee.

Wij waren met 7 vriendinnen en hadden een hele gang met 4 kamers tot onze beschikking.Zeker dat wij dit nog een keer herhalen bij Parasol Garden.

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parasol Garden in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parasol Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.