Hotel Parasol Garden

Hotel aan zeeWeer vandaag28°21°
Hotel Parasol Garden
6,3

56 reviews over Hotel Parasol Garden in het Nederlands

Leuk hotel, goede prijs kwaliteit

Peter de Moor
19-6-2018

Leuk rustig hotel. We zijn hier een midweek geweest. Prachtige kamer met zeezicht op de 10e verdieping. Room 1020.

We hadden all inclusief. Elke dag anders gegeten. Veel keus. Leuk buffet. Veel zorg aan besteed. Tussendoortjes matig. Koffie matige kwaliteit.

Torremolinos op loop afstand.

Veilige rustige buurt. We hadden een huur auto. Veel parkeer ruimte om hotel.

Leuk zwembadje.

Aardige en behulpzame receptie.

Waardeloos hotel, nooit meer

Toon Hammink
28-10-2016

Wij vonden niets goed en sluiten ons helemaal aan bij de vorige reviews , het kon niet slechter, zelfs in de douche, geen douchekop en er was van alles kapot, eten zeer slecht, weinig keus en inderdaad alles was koud, eireren werden gebakken in een pan met vet, net als oliebollen, frites waren koud en dreven in vet, al kregen wij er geld bij, nooit meer en zo kunnen wij nog een poosje door gaan

Het is schandalig eten in dit hotel!

pierre reneerkens
13-7-2016

Personeel was wel vriendelijk alleen de dikke restaurant manager is een stuk verdriet.

Eten werd standaard iedere avond koud geserveerd en als je het lef had er iets van te zeggen werd hij nog kwaad ook, schandalig !!

Frieten koud iedere avond, vlees koud iedere avond, groente koud iedere avond!!!

echt geen drie sterren waard terwijl je er wel voor betaald..

Back-off broodjes niet afgebakken bij het ontbijt de koffie is niet te drinken..

Het hotel ligt ver van het centrum, maar dat wist ik, het is toch iedere dag een stuk lopen om iets te beleven, dus geen aanrader voor mensen slecht ter been.

Proper is het ook niet, niet een dag is er geveegd in de kamer, wel het zwembad word goed bijgehouden.

Drinken uit plastiek bekers, ook het bier, de bar gaat pas om 11 uur morgens open, de koffie in de bar is redelijk.je kunt dus pas na 11 uur goede koffie kopen. Wat vreemd is , is dat we de eerste week 1,40 betaalde en op de tweede ineens 1,90 Euro..of dit met het seizoen te maken heeft ik weet het niet..

Torromolinos is in een woord geweldig, ik ga er zeker terug maar nooit meer in dit hotel.

Sunliner

Eten weinig Fantasie !! Werd lauw opgediend .Tot diep in de nacht lallende Engelsen! Asociaal Gedrag. Obers zijn niet al te Vriendelijk! Er was totaal geen leiding van het management! Echt Van Ons een grote Nul !!!!!!!!!

Dit nooit meer

Jo
13-5-2016

Zeer slecht hotel.... kamers redelijk....eten dramatisch, het warme eten is standaard koud, elke avond fantasieloos. Ontbijt is matig, als je een ei al kan verpesten dan ben je echt een topper....

Leuke obers !

Wilma
2-10-2013

Prima hotel, winkels in de buurt. Gezellig personeel en dito bediening. Kamers werden goed schoongehouden en regelmatig handdoeken enz. verschoond. Restaurant had een keur aan gerechten op het buffet staan. Je waande je klein Duimpje in Luilekkerland. Obers kunnen ook goed met mensen van allerlei pluimage omgaan en vinden het leuk om contact te maken. Jammer dat het hotel net niet op loopafstand van het busstation ligt (bus L2. Hier vertrekken de bussen naar buiten Torremolinos. Een trip naar Mijas (bus 121) is aan te bevelen. Mooie tocht door de bergen, een wit dorpje en een ezeltjestochtje mogelijk; ook in een karretje achter de ezel. Links in de straat naast het hotel is de Kiwi bar / restaurant en de eigenaresse spreekt Nederlands. Vooral als je met een groep komt is het handig want zij kan allerlei kortingen regelen via de contacten die zij heeft. Bij het krokodillenpark bijvoorbeeld. Aan de boulevard bij Casa Franco heerlijke paella en tapas gegeten. Je kunt er ook bedjes huren.

prima hotel

Maria
9-7-2012

Goed hotel,

eten was goed, wij hadden halfpension

Buffet, maar elke dag iets anders met veel keus.

Strand 5 min. lopen en de oude binnestad op 20 min afstand.

Fantastische plek

Betty Mijnders
2-7-2012

Parasol garden is een uitstekend hotel voor de prijs die je er voor betaalt

Slecht hotel

Winkes
18-6-2012

Dit nooit meer waar komen die sterren vandaan

Gehorige kamers slecht eten onvriendelijk personeel. Slechte ligging

niet geweldig voor de rolstoel.

P. Schilder
21-10-2011

Terug van 2 weken all inclusive in dit hotel. We waren met 3 volwassenen waarvan 1 in een rolstoel. De kamer was groot genoeg om met de stoel uit de "voeten" te kunnen, een balkon met drempeltje en een bad in de badkamer wat voor een mindervalide niet handig is. Ook het toilet bij het zwembad en de toegang naar het hotel zelf is met een flinke af-/oprit. Wel is er een rolstoellift van de begane grond naar het zwembad (waar heel veel vliegen waren),ligbedden genoeg en gratis matrassen. De omgeving is ook niet echt prettig om iemand van formaat in de rondte te rijden. Hotel is schoon maar verouderd, het personeel is vriendelijk mits je ze menselijk behandelt en de service is goed. Het warme eten moet je wel standaard in de magnetron opwarmen en het brood is droog/oud maar het overige eten is gevarieerd en best goed van smaak. De all inclusief drankjes (koffie/fris) komen uit de automaat.

Sunliner

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parasol Garden in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parasol Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.