Hotel Parasol Garden

SpanjeAndalusie (Costa del Sol / de la Luz)Torremolinos

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Parasol Garden voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 57 reviews
+113/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 57 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

61 Reviews over Parasol Garden

• 6weber11-09-2019

gehorig,niet altijd fris vriendelijk plastic bah

gehorig , en alles in plastic bekers bah ook wijn en bier ze moeten bij t restaurant ook een drink accomodatie zetten , dat niet alles uit t zwembad gehaald moet worden echt een 4 voor ons . Beter poetsen op terrassen

• 6Catharina10-09-2019

Voor langere periode dan een week, ander hotel!

Wordt bijna geen Engels gesproken. Het hotel is echt Spaans georiënteerd, gelukkig sprekenwij de taal een beetje.

• 5Rene27-08-2019

Matig hotel, matig eten, matige voorzieningen.

Matig hotel, eten matig, wachtrij staan voor een tafeltje bij alle maaltijden of heel vroeg zijn. Te weinig bedjes/parasols bij het overigens kleine zwembad. Let op als je all inclusive toevoegd bij losse boeking of ter plaatse, je betaald voor een hele dag, ook je laatste dag, echter aanvang 1e dag pas met lunch, laatste dag stopt het direct na het ontbijt. Dus bv 8 volle dagen toeslag betalen, echter maar 7 mogen gebruiken. Al met al, niet voor herhaling vatbaar.

• 7Peter de Moor19-06-2018

Leuk hotel, goede prijs kwaliteit

Leuk rustig hotel. We zijn hier een midweek geweest. Prachtige kamer met zeezicht op de 10e verdieping. Room 1020.

We hadden all inclusief. Elke dag anders gegeten. Veel keus. Leuk buffet. Veel zorg aan besteed. Tussendoortjes matig. Koffie matige kwaliteit.

Torremolinos op loop afstand.

Veilige rustige buurt. We hadden een huur auto. Veel parkeer ruimte om hotel.

Leuk zwembadje.

Aardige en behulpzame receptie.

• 3Toon Hammink28-10-2016

Waardeloos hotel, nooit meer

Wij vonden niets goed en sluiten ons helemaal aan bij de vorige reviews , het kon niet slechter, zelfs in de douche, geen douchekop en er was van alles kapot, eten zeer slecht, weinig keus en inderdaad alles was koud, eireren werden gebakken in een pan met vet, net als oliebollen, frites waren koud en dreven in vet, al kregen wij er geld bij, nooit meer en zo kunnen wij nog een poosje door gaan

• 5pierre reneerkens13-07-2016

Het is schandalig eten in dit hotel!

Personeel was wel vriendelijk alleen de dikke restaurant manager is een stuk verdriet.

Eten werd standaard iedere avond koud geserveerd en als je het lef had er iets van te zeggen werd hij nog kwaad ook, schandalig !!

Frieten koud iedere avond, vlees koud iedere avond, groente koud iedere avond!!!

echt geen drie sterren waard terwijl je er wel voor betaald..

Back-off broodjes niet afgebakken bij het ontbijt de koffie is niet te drinken..

Het hotel ligt ver van het centrum, maar dat wist ik, het is toch iedere dag een stuk lopen om iets te beleven, dus geen aanrader voor mensen slecht ter been.

Proper is het ook niet, niet een dag is er geveegd in de kamer, wel het zwembad word goed bijgehouden.

Drinken uit plastiek bekers, ook het bier, de bar gaat pas om 11 uur morgens open, de koffie in de bar is redelijk.je kunt dus pas na 11 uur goede koffie kopen. Wat vreemd is , is dat we de eerste week 1,40 betaalde en op de tweede ineens 1,90 Euro..of dit met het seizoen te maken heeft ik weet het niet..

Torromolinos is in een woord geweldig, ik ga er zeker terug maar nooit meer in dit hotel.

• 4Maarten16-05-2016

Al kreeg ik het gratis! maar dit nooit meer!

Eten weinig Fantasie !! Werd lauw opgediend .Tot diep in de nacht lallende Engelsen! Asociaal Gedrag. Obers zijn niet al te Vriendelijk! Er was totaal geen leiding van het management! Echt Van Ons een grote Nul !!!!!!!!!

• 1Jo13-05-2016

Dit nooit meer

Zeer slecht hotel.... kamers redelijk....eten dramatisch, het warme eten is standaard koud, elke avond fantasieloos. Ontbijt is matig, als je een ei al kan verpesten dan ben je echt een topper....

• 10PsPhil20-06-2014

Volveremos

Me pareció un hotel correcto, limpio y confortable, mi familia se lo paso estupendo, estuvimos en régimen de todo incluido, las comidas perfectas y en ningún momento había cola, cosa rara al estar llenos.

Estamos pensando en volver porque quedamos encantados, la animación de los niños y adultos estupenda y la atención de los empleados inmejorable.

Recomendamos este hotel si quieren unas buenas vacaciones aseguradas.

• 9Wilma02-10-2013

Leuke obers !

Prima hotel, winkels in de buurt. Gezellig personeel en dito bediening. Kamers werden goed schoongehouden en regelmatig handdoeken enz. verschoond. Restaurant had een keur aan gerechten op het buffet staan. Je waande je klein Duimpje in Luilekkerland. Obers kunnen ook goed met mensen van allerlei pluimage omgaan en vinden het leuk om contact te maken. Jammer dat het hotel net niet op loopafstand van het busstation ligt (bus L2. Hier vertrekken de bussen naar buiten Torremolinos. Een trip naar Mijas (bus 121) is aan te bevelen. Mooie tocht door de bergen, een wit dorpje en een ezeltjestochtje mogelijk; ook in een karretje achter de ezel. Links in de straat naast het hotel is de Kiwi bar / restaurant en de eigenaresse spreekt Nederlands. Vooral als je met een groep komt is het handig want zij kan allerlei kortingen regelen via de contacten die zij heeft. Bij het krokodillenpark bijvoorbeeld. Aan de boulevard bij Casa Franco heerlijke paella en tapas gegeten. Je kunt er ook bedjes huren.

Hotel Parasol Garden info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• All inclusiveBeschikbaar