Appartement Palm Beach

24 reviews over Appartement Palm Beach in het Nederlands

Nooit meer!

van Dijk
4-8-2017

Geen balkon, kunt nergens je zwembroek/handdoek drogen. Airco hangt in de woonkamer bij de slaapbank, slaapkamer is snik heet. Heel klein bed, met haren van iemand anders erin. Drie dagen met dezelfde handdoeken jezelf afdrogen. Staat nergens dat je maar 3 keer in de week schone handdoeken krijgt.

Gereisd Anders in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitzicht op zee

Guus
24-6-2017

Ruime kamers. De elektriciteit was een paar keer kapot. Traag internet. Het hotel wordt gerenoveerd. RTL4 en NPO1 op tv. Fijne kookgelegenheid. Een paar keer per week schoonmaak, wanneer je lang verblijft. Boek in het hotel je verblijf, dat scheelt heel veel geld. De etages vanaf de 7e verdieping hebben zeezicht. Niet alle kamers hebben een balkon. Rondrijbus stopt voor de deur. Handig om boodschappen te doen bij de grotere supermarkten.

Gereisd Alleenreizend in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top locatie

Henriette
8-4-2017

We zijn vorig jaar hier geweest is gewoon goed! Goede bedden en schoon. Beneden kan je ook heerlijk zitten als je terug komt van het strand, vriendelijke mensen. Het is op loopafstand van het strand. Ik zeg gewoon doen. Wij gaan dit jaar weer hierna toe. Er is alles magnetron gasfornuis koffiezetapparaat , waterkoker koelkast. En borden enz. Beneden een bakker met heerlijk stokbrood.

Mooi uitzicht

Baars
9-1-2017

Fijn ruim appartement, dichtbij de zee, gezellig dorp. De bus die je naar de treinstations en de omgeving brengt stopt voor de deur. WiFi verbinding mogelijk tegen bijbetaling. Ik kom er zeker terug.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig fijne vakantie

Guus
8-1-2016

Ruim appartement, goede keuken, mooi uitzicht op de bovenste drie etages. Dicht bij het strand. Gezellige pro actieve mensen in de receptie. Laag geprijsd. Ik was hier voor de vierde keer. Voor 30 euro per maand WiFi op de kamer met een Spaanse snelheid van nog net geen 2 Mb. In de hal is de snelheid gemiddeld 0,5 mb. Weegschaal in de hal voor je koffer. NPO 1 en RTL4 op de kamer. Veel excursies, maar ook wandelingen zijn mogelijk. OV eenvoudig bereikbaar,

Schoonmaak om de dag. Boek je alleen appartement voor een maand wekelijks linnengoed verwisselen. Prijs is daarop aangepast. Er is gereedschap om zelf je appartement schoon te maken. Strijkijzer, strijkplank,elektrisch kacheltje, airco, plafondventilator.

Volgend jaar ben ik hier weer te vinden.

Gereisd Alleenreizend in januari 2016

Volgendjaar weer

Fam.
23-8-2015

Minder goed word niet vaak schoongemaakt maar vond ik niet erg wij sliepen er alleen maar!

De kamer is prima ruim goede bedden

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Nooit, nooit , nooit meer

ungererdegroot_1
23-2-2014

Hoe komt dit complex aan zo'n goede beoordeling??Wat je betaalt is wat je krijgt. We betaalden niet veel,dus........Bejaardenoord. Vreselijke inrichting, klein oubollig ,alles echt uit het jaar 0!! Als de gordijnen dicht waren, zag je ze flink heen en weer waaien, tochtgaten waar je je vinger tussen kon steken. Bank waar je niet op kon zitten, je zat overal op een plank. Moet er niet aan denken dat we er nog iemand bij hadden die op de bank moest slapen. Slaapkamer was door een gesloten deur verbonden met woonkamer van buren, ik hoorde ieder woord dat ze zeiden en kon ruiken wat ze 's avonds kookten. Badkamer een aanfluiting, met een bad dat helemaal versleten was, te vies om er in te staan. Geen balkon, terwijl je dat op iedere foto wel ziet. Zwembad zag er al net zo erg uit als de rest. Maar er was 1 ding dat een 10 verdient: de ligging is perfect. Maar ik kan dit complex aan niemand aanraden.

Gereisd Met partner in februari 2014

Nooit meer !!!!

marcel meijers
15-8-2013

Let op bij dit appartement als je boekt via boekings site Je kamer wordt maar 1 keer per week schoongemaakt en je krijgt ook dan pas schone handdoeken of je betaald per handdoeken set € 5 per keer ook de airco kost je € 5, per dag extra. En het mag allemaal wel wat meer van deze tijd meubels en bedden zijn verouderd De nachtwaker bij de receptie is ronduit gezegd een boer meisjes van de receptie zijn oke

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

nooit meer

jan janssens
14-10-2012

als bejg waren we op 19 september2012 in palm beach hotel te benidorm . bij aankomst dachten we dat we waren belandt in engeland van de 400 kamers waren er 396 gehuurd door engelsen en russen nu hadden ze mij gezegd dat benidorm groot antwerpen was - ja man dat is dan dik tegengeslagen - heel ons verlof heb ik juist een koppel gezien van west vlaanderen en dat was alles van het hotel zelf geen slecht -alles was prima in orde- eten o.k. - kamers o.k. - alleen je moet goed te been zijn als je wilt te voet van het strand naar het hotel gaan - een zeer stiele klim wordt je voorgeschoteld en het gratis busje rijd niet tussen 14 uur en 17 uur (siesta)

Gereisd Met partner in september 2012

prima appartement - relaxte sfeer

Lex
28-6-2012

Palm Beach is een prima appartementenhotel. De kamers zijn alleen wat gehorig (luid kuchende buurvrouw). Internet (wifi) is perfect. Zwembad is gezellig. Receptie is zeer vriendelijk en altijd bereikbaar. Appartement is schoon. Nederland 1 en RTL 4 te ontvangen. Supermarkt om de hoek (tot 10 uur open).

Gereisd Met vrienden in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Waterpark

• Betaalde wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingVentilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Palm Beach in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Palm Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.