Appartement Nucleo Cristal

Meer appartementinfo

104 reviews over Appartement Nucleo Cristal

• 8Rob Voois15-04-2019

Voor herhaling vatbaar!!

Heerlijk appartement, mooi schoon zwembad, dicht bij het strand en centrum.

• 2017
    7Tamara27-07-2017

Prima appartement, mooi groot balkon!

Enige minpunt was dat er geen airco aanwezig was. Handdoeken en beddegoed regelmatig vernieuwd.

• 6Miranda24-06-2017

Voor low budget prima

Ligging ver van het strand. Supermarkt en bushalte om de hoek, super. Bedden goed. Balkon groot en goed onderhouden.

Met vrienden

• Oude reviews

8A.Hendriks19-01-2014

Niets om aan te merken.

Hadden een ander appartement geboekt. Verschrikkelijk. Daar stonden we dan, 75 jaar, op straat met de koffers. Vroeger wel eens in Nucleo Cristal geslapen. Wij naar de receptie. Sergio gevraagd, heeft u een appartement voor ons. Sleutel ontvangen, ga maar kijken in blok B. Prima appartement, inrichting uitstekend, zelfs een kleed op de vloer. Nieuwe schuifpui. Prima keuken, 4 pits gasfornuis. Alles aanwezig. Alleen RTL 4. Groot balkon met 6 stoelen en tafel. Droogrek. Prima bad en slaapkamer met 2 aparte bedden. Geweldig uitzicht naar de zee en over La Carihuela.

• 7Raymon30-09-2013

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

De ligging van het appartement is echt fantastisch, echter mankeert er wel het een en ander aan de appartementen! 1 x per week worden ze schoongemaakt en je krijgt maar 2 x in de week schone handdoeken wat erg weinig is vooral met een klein kindje! Verder is het warm water erg beperkt (kleine boiler) waardoor je snel moet zijn met douchen anders heb je een koude douche! Keuken is wat gedateerd maar al met al was het appartement goed schoon en dat is een van de belangrijkste punten voor ons! Misschien gaan we nog wel een keertje in de toekomst!

Met jonge kinderen

• 2sandra03-09-2013

Echt geen aanrader!

Samen met mijn 14 jarige dochter voor 10 dagen geboekt via TO. Voor kinderen is hier vrijwel niets te beleven, in ieder geval niet voor die leeftijdscategorie. Geen wifi, geen airco, vieze en erg oude gedateerde studio, ouwe slaapbedden die je gezellig zelf mag opmaken. Douche al snel koud. Handdoeken waren oud en versleten en na 1 dag was de NL tv zender weg. De man achter de balie snapte geen Engels (amper) maar gelukkig spreek ik een woordje Spaans. ondanks de belofte dit te maken, kwam er niets van terecht. Ga vaak op vakantie en ben echt niet veeleisend maar dit was echt armoe. Je kunt beter voor hetzelfde geld een leuke accomodatie aan de boulevard huren met allerlei voorzieningen, dat hebben we uiteindelijk ook voor het merendeel van de vakantie gedaan. Neem van mij aan, kijk serieus verder want met alleen een leuke ligging heb je geen Top vakantie!

• 6J.J. Zeeman02-04-2013

Eenvoudig, maar goed

Nucleo Cristal ligt zeer centraal in het gezellige Carihuela en vlak bij de zee, Zeer eenvoudig 60tiger jaren complex, goed balkon op de zon, maar zee nauwelijks te zien. Erg onduidelijk waar touroperator kantoortje zit, aan buitenkant niets te zien. Goede service aldaar en bij balie receptie, maar receptionist slordig gekleed. Goede bedden en zitgelegenheid., maar alles ziet er toch niet zo goed onderhouden uit. Complex moet worden gerenoveerd, Handvaten op kastdeuren zwak en kapot. De houten voet van de wasbak in de doucheruimte was verrot. Goede schoonmaak en schone lakens en handdoeken. Vriendelijk personeel.

• 8Wim Telkamp20-11-2012

Slecht-weer vakantie, maar Prima Appartement

Voor de tweede keer in dit complex (dat uit 3 gebouwen bestaat), we zaten nu in het B-complex op de derde verdieping met frontaal zeezicht, 2-kamers. Het B-complex heeft geen eigen receptie, dus daarvoor moet je naar het hoofdgebouw (A-complex). Ook hier lift met sleutel, goed voor de veiligheid.

Bij aankomst was het appartament zéér schoon en diverse meubilair was zo goed als nieuw. De man in het kantoortje lijkt saai, ¡maar dat is hij niet als je een beetje Spaans kent! Hetzelfde geldt voor de receptie.

Verwarming en koken nog steeds op propaangasfles. De gaskachel doet het prima, en voor ons tweeën is de elektrische boiler groot genoeg, vierpits fornuis met elektrische oven en magnetron/hete lucht oven. Voldoende keukeninrichting, maar ik slijp wel even enkele messen (zelf slijpsteentje meenemen).

Op de laatste dag had mijn moeder een ongelukje, en we zijn prima geholpen door de receptie. Het enige wat tegen zat was het weer.

Schoonmaak 1/week, handdoeken 2/week

Met vrienden

• 6simone04-09-2012

gezellig en een goed onderhouden

accomendatie zag er prima uit ,omgeving en accomedatie waren goed. was redelijk dichtbij winkeltjes en het strand,personeel was behulpzaam als zij er waren.de staat van de kamer was goed werdt alleen niet schoongemaakt toen wij er waren kregen wel 1 x nieuwe schone handdoekenverder was het moeilijk het licht te vinden als je s nachts aankomt maar uit eindelijk gevonden bleek een schakelaar te zijn die je omhoog moet doen als je het app ,binnenkomt en kwa licht in de gang er zitten lichtknop naast de lift

• 6Sandra Grijsen23-05-2012

Beter dan tot nu toe is beoordeeld

Het gemiddelde cijfer 5,6 doet geen recht aan dit complex. Er valt best wat op aan te merken maar dat zijn kleinigheden. Handdoeken werden halverwege de week verschoond (waren schoon), het was een groot en schoon appartement met een groot balkon, fijne ligging en voldoende ingericht. Geen cijfer 10 maar een 6,5 vonden wij het zeker wel waard en voor deze prijs ruim voldoende.

3 tips over Appartement Nucleo Cristal

• A.Hendriks, 19-01-2014

Nucleo Cristal is een groot complex. Men doet zaken met touroperators maar verhuurd ook particulier. Men moet goed uitkijken.

• Wim Telkamp, 20-11-2012

Lopend naar Torremolinos (bijvoorbeeld de gay area "la Nogalera", winkelstraat San Miguel) is een redelijke klim. Op de calle Decano Higueras zit een goede ijzerwarenzaak. Langs de hoofdweg (Carlota Alessandri) richting fuengirola zit een Mercadona (supermarkt) zonder dat je veel moet klimmen. Heel dichtbij zit supermercado Cristal (in het A-complex). Playa Benalnatura zit op 15 minuten met de bus richting Fuengirola (uitstappen op rotonde bij Flatotel)

• simone, 04-09-2012

restaurants die je moet nemen als nederlander zijn zeker de ''klikspaan en'de launch'je kan er heerlijk eten en het zijn ook erg vriendelijk ze kennen je na een dag en weten het precies

2 vragen over Appartement Nucleo Cristal

• jannie brijer, 29-07-2012

over appartement nucleo cristal

Weet iemand misschien of je een airco kan huren?

J.J. Zeeman, 02-04-2013

nee

• peter dupuis, 01-06-2012

handdoeken en beddegoed

hoeveel per week krijg je schone handdoeken en beddegoed

Wim Telkamp, 20-11-2012

Hallo, bij ons 1 keer per week beddengoed, twee keer per week handdoeken en een keer per week schoonmaak.

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinRecreatieruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen