Hotel MS Amaragua ****

Hotel MS Amaragua ****

Hotel MS Amaragua

267 reviews over Hotel MS Amaragua in het Nederlands

Prima hotel met vriendelijk personeel

Josenmaja, 24-11-2017

We zijn vaak langs dit hotel gelopen en gehoord dat dit een goed hotel moest zijn. Dat schept natuurlijk verwachtingen maar ik moet zeggen, het viel in het geheel niet tegen. Het gebouw en de kamers waren brandschoon en ook de tuin en zwembad werden goed bijgehouden. Nu hadden we wel heel goed weer voor de tijd van het jaar maar anders hadden we zeker gebruik kunnen maken van de wellness. Ook de buffetten hadden voldoende variatie met veel verse producten. Kortom, een adres om naar terug te keren.

Geweldige ligging maar tijd voor verbeteringen

Floor, 21-10-2017

Voor de 3 de keer geboekt in dit hotel omdat het mooi en schitterend gelegen is.

We hadden deze keer een junior suite geboekt met zeezicht. Kamer was prima maar erg gedateerd. Personeel bij de receptie onvriendelijk. Ook in het restaurant. We hadden alleen ontbijt.

Omdat de kluis het niet deed, op onze kamer, belden we de receptie en bleek dat we de kluis konden gebruiken voor € 2,75 per dag. Wij hadden voor 20 nachten geboekt. De handdoeken voor strand/zwembad waarvan we dachten dat dat service van het hotel was konden we omwisselen maar daar moesten we € 1,= per handdoek voor betalen. Geef dan een strippenkaart per klant voor, in ons geval 20 x, gratis omwisseling. Wil je vaker omwisselen voor een schone handdoek dan is dat voor je eigen rekening. Omdat er misschien mensen zijn die per dag veel vaker omwisselen

Verder is het een komen en gaan van NIET gasten in het zwembad. Hotel staat bekend dat als je ergens een appartement hebt geboekt of goedkoop hotelletje je bij Amaraqua de hele dag lekker kunt zwemmen met de kinderen. Niemand controleert of je gast bent. Wij hebben een voorbeeld van een dame die alleen was met haar dochter. Na 1 week lag haar hele vriendengroep bij ons in het zwembad met veel lawaai en drank. Dat is vakantie maar er is geen plaats voor echte gasten. Misschien zouden ze hier wat meer op moeten letten Elke morgen moest ik rond 6.30 u even naar de wc. Keek dan altijd even naar buiten. En ja hoor was het al druk met handdoeken leggen op de bedden bij het zwembad.

Kamer en lunch

Pieternella, 24-8-2017

Krijg na vijf dagen eindelijk de kamer waarvoor wij geboekt hebben, wij zaten in een klein kamertje beneden verdieping met nauwelijks een balkon keken uit op straat maar wij hebben geboekt voor een zeezijzicht kamer. Maar geen excuses van het personeel waarschijnlijk doen ze dat vaker? Lunchen is hier duur en drinken ook haal drinken bij een plaatselijk supermarkt en lunch buiten het hotel wat ook een stuk lekkerder is, Half pensioen geboekt en dat is goed.

We hebben een aantal aanbieders voor MS Amaragua voor je op een rij gezet:

Mooi hotel..maar zwembad is niks

Sas, 3-8-2017

Heerlijke vakantie gehad in Amaraqua.Helaas het zwembad een stuk minder.De kinderen mogen niet op een luchtbed, band, ook mocht er niet gedoken worden of vanaf de kant het water in worden gesprongen.Hadden we dit van te voren geweten hadden we er niet naar toe gegaan!

Geweldig hotel ! Wij komen zeker terug!

Mariette van Hogendorp, 2-8-2017

Dit hotel is zeker een aanrader! Wij zijn er twaalf dagen geweest en hebben het heel goed naar ons zin gehad. Het is een heel net hotel met een super goed ontbijt. De kamers hebben een Spaans uiterlijk en hebben een goed bed. Ook word het hotel goed schoongemaakt.

De ligging is geweldig je loopt naar buiten en je ligt voor 5 euro per persoon op een heerlijk strand bedje. Je kunt lekker zwemmen in het zwembad (deze bedjes worden helaas wel elke dag vroeg vol gelegd met handdoeken) ook Kun je naar de haven lopen en lekker over de boulevard wandelen. Al met al hebben wij een geweldige vakantie gehad door dit hotel.

Goed ver zogrt en vriedelijk.

Van dewouw G, 1-8-2017

Goed ver toeven bij het strant. veel winkels .en uitgaan.Alles bij de hand.

niet voor herhaling vatbaar

michel, 1-8-2017

ontbijt was slecht. slechte koffie , harde broodjes , beleg niet lekker.

het bekende handdoek leggen , om 06:30 in de morgen handdoek leggen en in de late namiddag gaan liggen. gevolg , geen plaats voor te gaan liggen maar wel niemand te zien de hele voormiddag.

hotel ligt aan het strand maar je moet trappen nemen langs de achterkant. gevaarlijk toestanden , hebben mensen zien vallen.

het positieve : ruime kamers.

personeel is totaal niet vriendelijk. vooral in het restaurant.

Geweldig en mooi

Connie heeren, 30-7-2017

Goed hotel,vriendelijk personeel,en het eten was goed (sommige dingen mogen wat warmer zijn).

Kamers mooi schoon en iedere dag schone handdoeken.

Geweldig hotel met uitstekende service

Marc, 19-7-2017

Mooi hotel met perfecte ligging aan het strand. Uitgebreid ontbijtbuffet en zeer vriendelijk personeel. Luxe kamer met zeezicht. Een echte aanrader! Het was voor ons de ideale vakantie!

Mooi hotel met perfecte ligging

Vivian, 18-7-2017

Goed hotel met perfecte ligging het ontbijt is perfect veel keuze alleen het avondeten is verschrikkelijk dus boek geen halfpension maar alleen ontbijt er zijn genoeg heerlijke restaurants en de bedden zijn hard maar vraag een topper dan slaap je heerlijk

We hebben een aantal aanbieders voor MS Amaragua voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel MS Amaragua in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel MS Amaragua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel MS Amaragua scoort een 8.04 uit 10 op basis van 270 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: