Hotel MS Amaragua

Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag27°20°
Hotel MS Amaragua
8,6

Verblijf aan de boulevard in Hotel MS Amaragua in Torremolinos. Geniet van het uitgebreide lopend buffet in het restaurant bij het ontbijt of het diner. Na het ontbijt kun je heerlijk relaxen aan het zwembad met uitzicht over de zee. Geen genoegen kunnen nemen met alleen het uitzicht? Twee minuten lopen en je staat op het strand.

288 reviews over Hotel MS Amaragua in het Nederlands

prima vakantie gehad

Erna en Ad
14-9-2019

wij zijn hier 10 dagen geweest, hebben echt genoten van het eten , geen vreetschuur , kamer netjes schoon, leuk zwembad genoeg bedjes aanwezig. handdoekje legers vindt je overal? heel centraal gelegen, elke avond is er wel muziek aanwezig. mensen erg vriendelijk, wij hadden HP geboekt, s,middags gegeten bij Cosy Corner naast de supermarkt, Super.

Super vakantie gehad.

Nico Pellikaan
9-9-2019

Geen diner boeken. Het eten wat er is, is prima. Maar heel weinig keus. Valt wel op dat er veel mensen in het zwembad zijn die er niet thuishoren. Maar geen last van gehad. Animatie is leuk, zeker overdag. Ruim voldoende ligbedjes en parasols. Dit hotel heeft 4 sterren, dit komt denk ik door de ligging. 3 tot 3,5 ster is beter op z'n plaats. Kamers zijn wat verouderd maar worden netjes schoon gehouden. Bedden zijn prima.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Leuk hotel met een nadeel. Je wilt elk jaar terug.

Fam. Hofman
19-8-2019

Leuk hotel met een nadeel. Je wilt elk jaar terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch ! 👍

Gerard en Erna
12-8-2019

We hadden een 2 persoons kamer met zijzeezicht . Geboekt met ontbijt, wat iedere morgen heerlijk was. Vriendelijk, behulpzaam personeel . Voldoende ligbedden en parasols. Heerlijk zwembad. Zwembad ligt op verhoging met uitzicht op het strand. Een fantastisch verblijf in hotel Amaragua gehad, komen hier zeker weer eens terug.

Geboekt bijneckermann.nl

Meer dan prima hotel op een geweldige locatie

Charlotte
10-6-2019

Super fijn hotel dat is zoals wij het hebben ervaren. Ontbijt is zeer uitgebreid en voor ieder wat wils. Ze vullen tot het laatst verse producten aan dus je kunr ook later komen. Kamers zijn wat gedateerd maar daarentegen wel ontzettend schoon! Dit geldt overigens voor het gehele hotel! Complimenten aan de huishoudelijke medewerkers. Zwembad en ligbedjes heb ik niks op aan te merken. Waren voldoende bedjes en parasols. Locatie is ideaal. Je loopt de trap af en je bent op de boulevard. Omdat het zwembad hoger ligt heb je bij het zwembad niet in de gaten dat je boven de boulevard bent. Je kunt zo uitkijken over de zee. Wat ons wel opviel is dat er, in de week dat wij er waren, veel senioren waren. Dit stoorde ons overigens niet maar misschien wel goed om in je achterhoofd te houden mocht je dit willen boeken!

Gereisd Met partner in juni 2019

Mooi eten kan beter

Fam. Karregat
8-6-2019

Ons verblijf was goed, maar het avond eten mag meer gevareerd zijn.
Hotel heeft duidelijk gekozen voor gezond groen en voor minder vis vlees en kip , mag meer aandacht besteden aan de bereiding , en het eten was ook niet echt warm. Jammer!!!!

Gereisd Met partner in juni 2019

Rob Waanders
3-6-2019

Het is een goed hotel, ik ben er al vaak geweest, bediening goed, zwembad ook heel lekker, en mooi, ontbijt ook goed, alleen ik zal niet meer het avond eten erbij boeken, dat vind ik minder, dit hotel is iedereen aan te raden. 👍👍👍

Super aanrader

Petra v.
31-5-2019

Super mooi net hotel, mooi schoon zwembad en sanitair. Ontbijt en avond eten super geregeld. Logie ontbijt is ook voldoende veel Eet tentjes in de buurt. Wij komen zeker terug in dit hotel. Uitgaansgebied op loopafstand, geen last van de drukte. Heerlijk aan zee 😍 ligt tussen tormolinos en Benalmádena in beide op loopafstand. Taxi niet duur! Prima te doen lieve mensen.

marga schuurman
30-5-2019

wij hebben een heerlijke week gehad in het hotel Prima kamers, schoon en netjes. regelmatig worden de bedden verschoond. Ontbijtbuffet helemaal geweldig zeer uitgebreid en elke dag variatie. Personeel erg vriendelijk Veel bedjes bij het zwembad en op het grasveld. Waar we ons wel aan stoorden dat er mensen smorgens handdoeken op de bedjes neer leggen en vervolgens in de middag eens een keer komen. Daar is geen controle op. Wij vonden het echt een aanrader en komen zeker een keer terug.

Middelmatig hotel

Peters
3-5-2019

Hotel is gedateerd,maar gelegen op een mooie locatie. Het ontbijt is fantastisch en vriendelijk personeel. Cocktails zijn heerlijk en niet duur. Bedden vallen erg tegen zeker het lange platte kussen! De prijs kwaliteit vonden wij dan ook minder,zijn in menig ander hotel geweest waar de kamers stukken beter waren.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Spaans, Vis / Seafood
  • Aantal cafés2

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Party service, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenGolfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel MS Amaragua in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel MS Amaragua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.