Aparthotel MS Aguamarina

Aparthotel
Aparthotel MS Aguamarina
7,5

59 reviews over Aparthotel MS Aguamarina in het Nederlands

Echt een gezellig en mooi Hotel vlak bij het centrum en het strand. De service is echt dik in orde. Als je all-inclusive boekt is het ook echt all-inclusive. Alle maaltijden, snacks en drankjes zijn inbegrepen (zelfs de cocktails). De maaltijden zijn niet elke dag hetzelfde zoals je veel in andere hotels ziet. Het enige minpunt is dat als je een auto huurt er vrijwel 0 parkeergelegenheid is.

Super hotel

Brenda, 31-7-2017

Echt een aanrader; heerlijk ruime kamers, elke dag schone handdoeken, leuk zwembad buiten, kleiner zwembad binnen en een jacuzzi op het dak. Goed verzorgd ontbijt, vriendelijk personeel en prima gelegen op loop afstand van het strand en de drukte.

Enige nadeel; slechte wifi ontvangst, kun je wel kopen.

super hotel.

Schouten, 14-7-2017

we waten hier eind juni. In het hotel was het gezellig druk. Het eten was heel goed. er werd op aanvraag voor jou vlees of vis gebakken. verder was er voldoende keuze in salades, brood, toetjes etc. Alles was heel lekker en vers.

Wij hadden een hele grote gerenoveerde kamer. Ook de badkamer was supergroot met een mooie grote douche en moderne wasbak. De kamer werd elke dag schoongemaakt en we kregen elke dag schone handdoeken.

Op het dak was ook nog een bubbelbad en er stonden ligbedjes. Dus als er bij het zwembad geen plaats was konden we hier ook nog terecht.

De beroemde winkelstraat van Torremolinos is via het hotel met een lift aan de achterkant in 5 minuten lopen bereikbaar. Hierdoor hoef je de trappen niet zelf op te lopen.

Het hotel ligt in het iets rustigere deel van Torremolinos, maar de winkels en boulevard zijn op loopafstand. Ook het strand ligt vlakbij.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden all inclusive en dat was helemaal top. We mochten zelfs cocktails drinken!!

We gaan hier zeker nog een keer terug. Wat een prachtig hotel is dit geworden!!

Goed hotel voor rustzoekers

brink365, 14-6-2017

Hotel ligt aan de rustige kant van Torremolinos. Hou je van gezellige drukte dan moet je hier niet zijn in mei. Uitzicht zwembadzijde was meer uitzicht dak, maar dat was alleen onze verdieping. Goede kamers, heerlijke douche en de kamers werden elke dag schoongemaakt en schone baddoeken. Eten was goed als je van vis en veel olijfolie houdt (ik dus niet). Was niet superuitgebreid maar dat kan ook niet gezien het aantal gasten. Het werd met zorg bereid en als ze iets voor je klaarmaakten kwamen ze het aan je tafel brengen. Grotendeels Spaanse en Engelstalige gasten. Het was zo stil in het hotel dat je hier het probleem badlaken leggen niet had, zoveel lege banken waren er. Ook 's avonds was het ontzettend stil in het hotel. Als er eens een show was vond ik het gewoon sneu voor de artiesten zo stil was het. rond elf uur zag je al bijna niemand meer. In kwartiertje was je bij de drukke, gezellige boulevard en de ontelbare winkeltjes. Dus als je rust wil zit en kwartiertje lopen geen bezwaar vindt is het goed hotel. Ikzelf ga toch liever voor gezellige drukte, groot hotel, modern en een restaurant waar ook wat meer Europese gerechten verkrijgbaar zijn. Maar dat is keuze.

Heerlijk hotel in het centrum aan het strand!

Albert&Anneke, 22-5-2016

Matrassen erg hard. Wij hebben het ermee gedaan maar van andere reizigers hoorden we dat ze een topper op het matras hadden gekregen. Als we dat hadden geweten! Prima geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Wij zouden zó terug gaan!

Twijfelend..

Kimberley, 4-5-2016

Tijdens het inchecken kregen we erg weinig informatie, we kregen alleen ons pasje en er werd verteld waar de eetzaal was. Wij miste wat informatie zoals waar we ons kamer konden vinden en wanneer er schoongemaakt werd.

De kamer zag er prima uit, een keukentje, bank, genoeg kastruimte, ruime badkamer met een bad enz. De kamer was schoon, op de muren van de badkamer na..

Wifi was in de lobby, en zwak op de kamer (501). Dat vond ik fijn aangezien je eigenlijk voor de wifi op de kamer moest betalen en dat was prijzig!

Onze kamer kwamen ze alleen op dinsdag, donderdag en zaterdag schoon maken. Dat zou betekenen dat je van zaterdag tot dinsdag dus 4 dagen met 4 ( 2 grote, en 2 kleine) handdoeken moet doen! Aangezien dit ons niet was verteld kwamen wij hier zondag achter, en hadden we te weinig handdoeken. We zijn naar de receptie gegaan waar ze ons schone handdoeken gaven en waar ze ons vroegen om langer met onze handdoeken te doen.

Het ontbijt was uitgebreid; witte bonen in tomatensaus, croissants, donuts, churros enz. En de ligging van het hotel was ideaal! Alles lag op 5-30 min loopafstand!

Ingebroken en het appartement?!

Michels, 29-9-2015

Verouderde kamers, elektrisch kookplaatje die wel aanging, maar niet meer uit wil, klein balkon, overvol... Kortom: Ik kan het niet aanraden.

3 dagen voor vertrek ingebroken in ons appartement op de 2e etage?! koffer van mijn vrouw met inhoud gestolen (wij gebruiken onze koffer voor de vuile was gedurende de vakantie).

Melding gedaan bij het management van het hotel, ze hebben bewakingsbeelden gezocht en hier was duidelijk op te zien dat een man met de koffer via de achteruitgang (lift naar het hoger gelegen oude stadsdeel) verdween. We kregen te horen dat ze dit nog nooit hadden mee gemaakt, en dat het allemaal erg vervelend was maar konden niets voor ons doen.

Besloten aangifte te doen bij het lokale politie bureau.. Tot mijn stomheid wordt ons hier verteld dat wij de 5e die dag waren om aangifte te doen uit Aparthotel Aguamarina?! Hoezo "we hebben dit nog nooit mee gemaakt" Ik zeg: Hier klopt iets niet?!

Dit nooit meer

Diana Steenbergen, 3-10-2014

onpersoonlijk en onaardig personeel. Arrogant en dat voor een land dat failliet is. Na 3 dagen geen schoongemaakte kamer kreeg ik te horen dat we moesten wachten tot de volgende dag. Dus 4 dagen je handdoek gebruiken en 4 dagen afval in je appartement.!!!

Keiharde bedden.Wij waren niet de enige die hier over klagen.

Wakker worden met pijnlijke spieren.

h_j_seelig, 24-9-2014

Prima ligging t.o.v. strand en stadje. Hoewel kamers (2 kamerappartement) verouderd waren, was de kamer wel schoon. Minpunten zijn slechte matrassen en dat in het weekend niet wordt schoongemaakt of schone (of extra) handdoeken worden verstrekt.

WiFi is bij de receptie aanwezig, maar traag en niet stabiel.

Prima verblijf

Carola Verbeek, 29-6-2014

Recent een week hier verbleven in gerenoveerd eenkamer appartement. Ziet er prima uit; lijkt op hotelkamer zoals bij Van der Valk. Complex is wel gehorig, soms overlast van luidruchtige gasten in de nacht. Ligging super. 5 min naar strand en centrum. Aanraders: lift naar centrum Torremolinos, strand met heerlijke bedjes, goede restaurants. Wijk Carihuela is erg leuk in de avond. Benalmadena Pueblo typisch Spaans dorpje met kleine restaurants.

We hebben een aantal aanbieders voor MS Aguamarina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel MS Aguamarina in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel MS Aguamarina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel MS Aguamarina scoort een 7.47 uit 10 op basis van 60 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: