Hotel Medplaya Pez Espada

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag28°18°
Hotel Medplaya Pez Espada
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Medplaya Pez Espada voor je op een rij gezet:

218 reviews over Hotel Medplaya Pez Espada in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Heel fijn hotel!

J Haan
19-5-2018

1e week van de voorjaarsvakantie waren wij hier met 2 kids.

Het was gezellig druk.

Wel veel 'oudere' gasten, voor kinderen niet veel te beleven.

Zwembad is te koud in april, maar mijn kids hebben toch een duik genomen.

Alhoewel het niet druk leek, waren toch alle bedjes bij het zwembad 'gereserveerd/bezet'.

Maar dat was verder geen probleem! Je stapt achterom uit het poortje en je bent meteen op het strand en de boulevard waar je heel veel leuke winkeltjes en restaurantjes vind.

Je kan alle kanten op, ook te voet heel makkelijk te doen.

Wij hadden een auto gehuurd maar eigenlijk niet veel gebruikt.

Benalmadena ook erg gezellig, ga je met kinderen bezoek ook Palomapark in benalmadena (gratis)

Het hotel is verder prima!

Heel netjes en kamers goed schoon.

Ontbijt gericht op Engels, moet je van houden.

Diner buffet was heerlijk! Veel keuze.

La carihuela is echt super gezellig! Wij komen zeker weten terug!

Fijn hotel n gunstig gelegen

Corry
24-9-2017

Wij waren erg tevreden

Mooie kamer met balkon

Mooie tuin

Heerlijk eten

alles is oke betreft ligging strand en boulevard.

er zijn wat ons betreft geen minpunten.

Fantastisch hotel.

Els
26-6-2017

Geen harde muziek in het hotel. Heerlijk. Goed ontbijt en diner. Schoon in het hotel en vakkundig personeel.

We gaan zeker terug.

MedPlaya Guest Relations, Guest Relations, 29-6-2017

Dank u voor uw verblijf en voor de herziening van het hotel en het delen van uw reactie van uw recente verblijf bij ons. We horen graag dat u van uw vakantie genoten heeft en we kijken ernaar uit om u weer volgend jaar naar de Pez Espada te verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Wij waren hier voor de tweede keer. Dezelfde kamer (Beach Sunset) gevraagd als de eerste keer en inderdaad kregen we die ook. Uitzicht op tuin, zwembad en zee. Half pension geboekt, prima eten en vriendelijke personeel. Er werd wel aan het zwembad gewerkt en dat gaf af en toe wat lawaai maar was wel van te voren gemeld dus geen gezeur daar over. "Animación" ook prima en iedere avond muziek in de grote zaal. Ook in de hal aan het eind van de middag en begin van de avond muziek, meestal piano. Kortom een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Gewoon erg goed!

F.j van wezel
24-5-2017

Wij hebben een heerlijke ontspannen vakantie gehad in hotel Espada, goed hotel, goed bed, schoon, vriendelijk personeel, goed ontbijt en goed diner. Dit hotel is niet heel super super luxe, maar heeft gewoon de ingrediënten om jezelf goed te voelen. Genoeg bedden bij het zwembad, schoon zwembad en strand heel dichtbij. Winkels, restaurantjes vlakbij!

Zeer goed hotel met prima ligging en service!

Karel en Kristina
15-4-2017

De superieure kamers zijn ruim, met mooi terras en worden goed onderhouden. Het hotel heeft nog "iets" van zijn vroegere glorie en uitstraling!

Voor degelijke wifi dien je wel extra te betalen...

De buffetten waren uitstekend, ruim van aanbod en variatie!

Alles was dik in orde supper vakantie gehad

marc en sonia
10-3-2017

Ligging van hotel was super

Eten was lekker

zeer rustig hotel geen lawaai s'avonds

Kamer was wel iets veroudert( lekkende wc en slepende deuren)

ontbijt kon ook wat beter.

maar je hoort ons niet zeuren het lekkere weer en de super mooie streek hebben alles dan weer goed gemaakt.

we gaan volgend jaar zeker terug.

Was een top vakantie.

Zeer goed hotel

Ron
22-2-2017

Toen we aankwamen werd ons meteen een upgrade aangeboden van de kamer omdat de standaardkamer aan de kant lag waar men met een verbouwing bezig was. Er komt een nieuwe luxe vleugel bij. Een prachtige kamer met een enorm bed. Flatscreen TV met B.V.N. (nederlandse TV), koelkast, kluisje en zitje op het balkon. Mooie badkamer met douche/bad.

Modern design.

Het hotel is blijkbaar al oud. Er hangen foto's van vele internationale beroemdheden die er gelogeerd hebben. Om sommige plekken zie je dat het hotel nog klassiek is maar de meeste plekken zijn smaakvol gerenoveerd.

Het eten in het restaurant is van zeer goede kwaliteit met showcooking. Verse zalm, garnalen, entrecote, beenham, verse tonijn, etc. Elke avond wat anders. Een mooi zwembad in de tuin met veel ligbedden op een grote grasmat. Het hotel ligt direct aan zee. Verder een bar, fitnessruimte, winkeltje en kapsalon aanwezig. Elke avond entertainment.

Om de hoek ligt Carihuela met heel veel restaurants en barretjes.

Kortom, een aanrader.

Goed Hotel

Truus
5-9-2016

Het personeel vonden wij niet zo vriendelijk, is wel heel erg op engels gericht, en voor mensen met een scootmobiel was het helemaal bar en boos, geen douchegelegenheid dus alleen maar bad, ook niet handig, daar in tegen vonden wij het eten super , leuke tuin fijne zwembaden en de ligging is ook prima

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Medplaya Pez Espada in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Medplaya Pez Espada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Medplaya Pez Espada scoort een 8.18 uit 10 op basis van 220 reviews.