Hotel Medplaya Pez Espada

Hotel aan zeeWebsiteLink naar websiteWeer vandaag19°12°
Hotel Medplaya Pez Espada
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Medplaya Pez Espada voor je op een rij gezet:

221 reviews over Hotel Medplaya Pez Espada in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar ,goede ligging .oke .

Fam Sibilo
29-9-2018

De kamer was oke ,jammer van het uitzicht en lawaai af en toe van de leverancier .

Volgende keer kiezen we zwembad zijde .Badkamer vond ik niet honderd procent schoon ,zeker de tegels niet .Poetsdames waren wel heel vriendelijk .Onbijt was goed ,dinner was ook goed iedere avond toch iets anders .Het terras buiten zouden wat meer tafels en stoelen mogen staan ,als er een optreden was .Receptie ze waren vriendelijk en bedankt voor het bijboeken ,na dat mijn man werd opgenomen in het. Ziekenhuis .Ik voelde me alleen ook heel veilig in jullie hotel .Bedankt hiervoor .De huispoes voor de deur vonden we ook geweldig .Goede Taxie service ,en aan de overkant leuk tentje om te eten genaamd Jezus .

Beetje teleurgesteld

G schelvis-triest
26-9-2018

De superior kamer die wij hadden geboekt was duidelijk nog niet gerenoveerd. Meubilair was kapot stond geen tafeltje met een stoel en er lagen dikke stofwolken onder het bed. Toilet in de badkamer was oud en dat kon je zien in de onderkant van het toilet. Hebben alleen bij aankomst één plastic bekertje gekregen om te spoelen bij t tanden poetsen. Ligging van het hotel is perfect. Restaurant prima .Geen informatie over tv of kluisje,ook niet op de kamer

Nooit meer!!!

Leen
9-9-2018

Boek geen standaardkamer: de kans bestaat op uitzicht van vuilbakken,de parking en nachtelijk lawaai van de airco's van het onderliggende gebouw. Je krijgt daarbij een kleine kamer zonder stoel waar je iets kunt ophangen,bagage moet op de grond en als extra een veel te klein balkon met enkel 2 tuinstoelen. Voor het beloofde zeezicht moet je een beurtrol opstellen want te weinig plaats op het balkon. Je moet ook geen hulp verwachten van de receptie.

Heel fijn hotel!

J Haan
19-5-2018

1e week van de voorjaarsvakantie waren wij hier met 2 kids.

Het was gezellig druk.

Wel veel 'oudere' gasten, voor kinderen niet veel te beleven.

Zwembad is te koud in april, maar mijn kids hebben toch een duik genomen.

Alhoewel het niet druk leek, waren toch alle bedjes bij het zwembad 'gereserveerd/bezet'.

Maar dat was verder geen probleem! Je stapt achterom uit het poortje en je bent meteen op het strand en de boulevard waar je heel veel leuke winkeltjes en restaurantjes vind.

Je kan alle kanten op, ook te voet heel makkelijk te doen.

Wij hadden een auto gehuurd maar eigenlijk niet veel gebruikt.

Benalmadena ook erg gezellig, ga je met kinderen bezoek ook Palomapark in benalmadena (gratis)

Het hotel is verder prima!

Heel netjes en kamers goed schoon.

Ontbijt gericht op Engels, moet je van houden.

Diner buffet was heerlijk! Veel keuze.

La carihuela is echt super gezellig! Wij komen zeker weten terug!

Fijn hotel n gunstig gelegen

Corry
24-9-2017

Wij waren erg tevreden

Mooie kamer met balkon

Mooie tuin

Heerlijk eten

prima verzorgd een goede ligging tov strand

jac
24-9-2017

alles is oke betreft ligging strand en boulevard.

er zijn wat ons betreft geen minpunten.

Fantastisch hotel.

Els
26-6-2017

Geen harde muziek in het hotel. Heerlijk. Goed ontbijt en diner. Schoon in het hotel en vakkundig personeel.

We gaan zeker terug.

MedPlaya Guest Relations, Guest Relations, 29-6-2017

Dank u voor uw verblijf en voor de herziening van het hotel en het delen van uw reactie van uw recente verblijf bij ons. We horen graag dat u van uw vakantie genoten heeft en we kijken ernaar uit om u weer volgend jaar naar de Pez Espada te verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Wij waren hier voor de tweede keer. Dezelfde kamer (Beach Sunset) gevraagd als de eerste keer en inderdaad kregen we die ook. Uitzicht op tuin, zwembad en zee. Half pension geboekt, prima eten en vriendelijke personeel. Er werd wel aan het zwembad gewerkt en dat gaf af en toe wat lawaai maar was wel van te voren gemeld dus geen gezeur daar over. "Animación" ook prima en iedere avond muziek in de grote zaal. Ook in de hal aan het eind van de middag en begin van de avond muziek, meestal piano. Kortom een aanrader en voor herhaling vatbaar.

Gewoon erg goed!

F.j van wezel
24-5-2017

Wij hebben een heerlijke ontspannen vakantie gehad in hotel Espada, goed hotel, goed bed, schoon, vriendelijk personeel, goed ontbijt en goed diner. Dit hotel is niet heel super super luxe, maar heeft gewoon de ingrediënten om jezelf goed te voelen. Genoeg bedden bij het zwembad, schoon zwembad en strand heel dichtbij. Winkels, restaurantjes vlakbij!

Zeer goed hotel met prima ligging en service!

Karel en Kristina
15-4-2017

De superieure kamers zijn ruim, met mooi terras en worden goed onderhouden. Het hotel heeft nog "iets" van zijn vroegere glorie en uitstraling!

Voor degelijke wifi dien je wel extra te betalen...

De buffetten waren uitstekend, ruim van aanbod en variatie!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Medplaya Pez Espada in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Medplaya Pez Espada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.