Aparthotel Mediterraneo Carihuela

Aparthotel
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag16°12°
Aparthotel Mediterraneo Carihuela
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterraneo Carihuela voor je op een rij gezet:

54 reviews over Aparthotel Mediterraneo Carihuela in het Nederlands

Meer dan tevreden!

Karl van emelen,
24-2-2019

Zeer goéd hotel vriendelijke mensen alleen stopcontacten wat verouderd mss vragen op voorhand voor tweepersoonsbed heel netjes ...la carihuela gezellig ideaal voor citytrip naar malaga met bus 110 op een half uurtje in het centrum ...organisatie perfect geen vertragingen alles stipt voor herhaling vatbaar !!!

Gereisd met partner in februari 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

ligging top

nina,
28-6-2018

je betaald enkel en alleen voor de ligging! kamers zijn gedateerd en erg klein,beetje verder lopen en je hebt appartement voor zelfde geld.als je straat kant hebt genoeg te zien.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Het hotel is "Vanouds Uniek",wat is het heerlijk .

Jack en Wil,
28-7-2017

De vriendelijkheid en service van de medewerkers, straalt je tegemoet.

De ligging kan niet beter, boulevard-strand-bars-restaurants en winkels om het hotel heen. Het enige min puntje zijn sommige kamers, maar hier wordt hard aangewerkt. Wat hygiëne betreft is het top. Zoover wat ons betreft hebben ze boven de 8,5 verdiend.

Mediterraneo bedankt, het was en is TOP.

Gereisd met partner in juli 2017

zo als altijd geweldig

hanny kolster,
24-6-2017

het hotel wordt door zeer vriendelijke mensen gerund.

het gaat zo goed dat het bomvol zit,en ik er niet terecht kan helaas

Gereisd met partner in mei 2017

Basic hotel,wil je meer luxe, moet je hier niet zijn. Heel basic hotel,super schoon, uitzicht geboekt op het strand. Heerlijk hotel, supermarkt ligt er tegenover, strand aan de andere kant, en midden in het centrum. Fohn is niet aanwezig!

Gereisd met partner in juni 2017

V loon,
13-5-2017

Niets op aan te merken komen hier elk jaar terug

Gereisd met partner in september 2016

Gereisd met partner in oktober 2016

Slecht!

El Zorro
11-9-2015

Nou daar waren we weer, editie 2015.

Wat is dit appartement goedbeschouwd een dumpster zeg! Knopjes van de laden en kastjes breken af, sanitair dat door de eerste de beste Syrische vluchteling met de neus zal worden aangekeken en een tv uit de tijd van de “houten gulden”. Ik trof op enig moment in onze badkamer, gelegen op de 2e etage, nog een kakkerlakje van 2 cm groot aan. O ja, de mogelijkheid van een late check out. Doorgaans reizen wij omstreeks 20.00 uur terug naar Holland. Het is ons in 15 jaar nl, nooit gelukt dit te boeken. De kracht van dit app zit ‘m ook in de ligging, want die is idd top. El Horno Beach heeft kennelijk een permanente nachtvergunning en maakt tot laat in de nacht 3,4 uur een pleurisherrie met luide bas. Neej, algemeen beschouwd zouden de Nederlandse touroperators dit complex eens nader dienen te bestuderen en zich moeten afvragen of een dergelijke accommodatie nog wel past in de tijdgeest van verwende reizigers.

Gereisd met partner in september 2015

prima verblijfplaats

Maarten & Wilma
13-9-2013

Voor de 6e x in dit app geweest. De twee broers, eigenaren, hebben we niet meer gezien. De nieuwe receptimedew. zijn vriendelijk, behulpzaam, correct en spreken prima de Engelse taal. Goed de kamers zijn eenvoudig, maar het uitzicht en de ligging maken een hoop goed. Minpuntje is touroperator. Te weinig karakters beschikbaar om dit uit een te zetten. Zij geloven het wel, want de reizigers blijven toch wel komen, denken zij! Heb hen wel even tel een sneer gegeven.

Gereisd met partner in september 2013

Schoon, goede service en centraal gelegen.

Jim van der Snoek
9-8-2013

Dit aparthotel is schoon, simpel en fantastisch gelegen. Zorg je voor een goede voorbereiding en geeft je reisbureau de juiste info zodat je in een goede kamer/appartement komt dan zul je hier een goede tijd hebben. Het is allemaal heel basic ingericht en je moet daar op voorbereid zijn. Het personeel geeft je alle hulp en defecten worden snel verholpen. Ontbijt in de ernaast gelegen cafetaria is goedkoop en simpel. De werking van de TV is matig. Internet via WIFI is alleen te ontvangen bij de receptie. Boek altijd een kamer of appartement met balkon en aan de zeekant, dit kan hier namelijk tegen bijbetaling ! Je hebt dan een geweldig uitzicht en geen last van de vuilniswagens die 's-nachts aan de achterkant komen. Ook het uitzicht aan de achterkant is nihil en de balkons zijn zeer smal vanwege bepaalde voorschriften. De mensen achter de receptie zijn zeer behulpzaam en vriendelijk en spreken ook engels. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Autohuur niet doen wegens weinig parkeerruimte

Gereisd alleenreizend in mei 2013

Aparthotel info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Mediterraneo Carihuela in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Mediterraneo Carihuela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.