Hotel Marconfort Griegosterstersterster

4.6Matig

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Torremolinos

4.6Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Marconfort Griego voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie

145 reviews over Hotel Marconfort Griego

• 6Lehmler04-10-2019

Nooit meer!!

Je moet goed ter been zijn, wij zijn 8 dagen geweest het is een groot hotel en er zijn 2 liften waarvan zolang als wij daar waren er een kapot is geweest. Er zijn heel veel engelse gasten die de hele dag dronken zijn en schreeuwen tegen elkaar! Het hotel is heel erg gehorig dus je hebt er dag en nacht last van geluid, zelfs als je de toilet doorspoelt hoor je dat. In het eten is weinig variatie en vaak veel te koud.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    5Monique Rombouts23-10-2018

Een verblijf waar je oververmoeid van thuis komt

Sorry, maar dit moeten wij echt kwijt:: Bij aankomst slot van deur kapot, 3 bedden op kamer voor 4 personen!!Verblijf: Veel te veel luidruchtige britten, klootjesvolk van engelse bevolking... Gaan 24 uur door met feest vieren! Kamers veel te gehorig!! Dus extra overlast van buren, gangen etc.. veel teveel herrie op straat, mede door ligging in centrum natuurlijk, geen oog dichtgedaan de hele week!!!hotel veel te groot, 420 kamers en zodoende bijna 1000 mensen waar je voorzieningen meedeelt! veel te druk in eetzaal, personeel botst (expres) met karren tegen je aan.. personeel aan receptie chagrijnig.. sleutels van deuren kapot, personeel kijkt je aan of het aan jezelf ligt, terwijl ik de hele week de klusjesman sloten heb zien staan repareren! veel lange rijen aan de bar.. bijna geen zon op terrassen van hotel door hoge gebouwen! Zoontje van 9 jaar ziek geworden van het eten.. Kortom; voor ons rustig hollands gezinnetje een hel!!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 2Echtpaar12-10-2018

Nooit meer

Net terug uit Tormelinos hotel Marconfort Griego en dit was het meest verschrikkelijke hotel waar wij ooit zijn geweest. de kamer was deprimerend, het zwembad deprimerend, om 12:00 was het zwembad drie kwart in de schaduw dus dit betekende dat je om 07:30 in de rij moest staan om een bedje te bemachtigen en een beetje zon te hebben in de middag, dit hebben wij dus niet gedaan. Elke dag naar het strand gegaan. Heel veel Tokkies uit Engeland die al om 13:00 stront lazerus waren. kots in de lift, te vies. Het eten was koud en echt een vreetschuur dus maar 1 keer daar gegeten daarna voor de rest uit gaan eten terwijl we inclusive hadden. 1 barman achter de bar, 45 minuten in de rij staan voor een drankje. het enige pluspunt dat ik kan vinden is de shutle bus die je naar het strand brengt. Ze hebben daar een beach bar, niet te vreten en alles plastic stoelen, plastic tafels. Wij zijn na 5 dagen weggegaan en naar het RIU verkast.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Mevrouw Cocu09-08-2018

Andere kijk op het hotel te klein voor alle gasten

In dit hotel wat eigenlijk teveel kamers heeft en te weinig ruimte bij het zwembad om de gasten te plaatsen houden mensen s ochtends gelijk alle plekken bezet zodat je niet bij het zwembad kunt liggen. Het hotel hoopt dan ook dat gasten de bus pakken naar hun andere hotel die aan zee ligt dat ze dan bij het strand zwemmen. Werd weinig gedaan viel me op. Iedereen bleef bij dit zwembad. Het eten en de service vond ik goed. Niets over te zeggen. Wat ik wel jammer vond ik boek als alleenstaande altijd animatie hotels om mee te kunnen doen aan de activiteiten om mensen te leren kennen. Hier werd er niet naar je omgekeken. Ze hadden alleen oog voor de Spaanse gasten. Terwijl er legio andere gasten zijn. Voor de animatie zou ik dit hotel niet meer kiezen en als je wilt zwemmen moet je eigenlijk nachts al op een plekje zitten anders kun je niets.

Gemma Marqués. Director de recepcion., Marketing, 21-08-2018

Geachte klant; Bedankt dat je de tijd hebt genomen om te reageren op ons hotel. We zijn van mening dat het hotel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan in het gedeelte over animatie en we nemen hier nota van. Bedankt voor uw positieve opmerking over ons personeel en onze gratis bus die naar het strand gaat. Een groet.

Alleen gereisd in september 2017

• 2017
    5L Liekens02-11-2017

Niet voor herhaling vatbaar !!

Onze review betreffende dit hotel is gewoon negatief en we halen de belangrijkste punten hieronder aan : Er is geen zon aan het zwembad in de namiddag wat heel jammer is. Er zijn veel trappen in het hotel en dit is niet aan te raden voor mensen die slecht te been zijn. De lift was stuk van de eerste dag van ons verblijf (we waren er 7 dagen) tot de voorlaatste dag en we hebben heel was tijd doorgebracht met wachten op de lift. Er is veel lawaai ’s avonds in de gangen en dit lijkt normaal te zijn. Er waren verschillende kinderen op sportkamp in dit hotel en ik verzeker jullie, als deze bendes in de eetzaal aankomen, denken deze dat de eetzaal van hen is en de correcte manieren zijn ver zoek. De schoonmaak in de openbare ruimtes laat veel te wensen over en de schoonmaak in de kamer is al helemaal niet goed gedaan. Ik geloof dat er in maanden geen water gebruikt werd bij het poetsen van de kamers. De glazen in de bars en restaurants zijn vuil en de tafels worden amper met water afgekuist dus men plakt regelmatig aan de tafels vast. De wifi is inderdaad aanwezig maar op vele momenten is hij waarschijnlijk overbelast want dan krijgt men geen verbinding. Het slot van de deur van onze kamer (1408) was stuk en we moesten verschillende keren proberen met de kaart om binnen te geraken en het slot van het raam was ook stuk dus het raam kon niet meer vast gedaan worden. Er waren verschillende waterlekken op het plafond in het restaurant en er was een aircolek in de bar en ook aan de ingang van de bar lekte het water, waarschijnlijk van het zwembad erboven. De vertaling van de menu’s die ophingen was niet correct en zou men dan ook beter niet uithangen in verschillende talen. De entertainment show waren veel te laat en het geluid stond veel te hard zodat men er ging lopen. In pepe’s bar was het een kinder bedoening want er waren meer kinderen op de dansvloer die kunstjes aan het uitvoeren waren zodat de mensen niet konden dansen. Jammer. Het hotel heeft dringend een Manager met haar op zijn tanden nodig. Torremolinos heeft een moeilijk bereikbaar strand als men in het stad logeert. Er zijn veel te veel trappen om op de zeedijk te geraken.

Gema Marqués. Director de recepción., Marketing, 01-12-2017

Beste L Liekens, we zijn van mening dat het hotel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en we bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak dat u tijdens uw verblijf had. We zullen dit allemaal opmerken, omdat onze welzijn het belangrijkste is voor onze klanten. Een groet.

• 4Reynaert joke21-10-2017

Nooit meer

Bij aankomst kamer nog niet beschikbaar, dit pas om 14 uur. De kamer rook niet fris en was niet proper. Oude matrassen. Heel luidruchtig in het hotel. Enorm veel Engelse. Heel klein zwembad. Wie graag in de zon vertoeft moet zeker niet naar daar gaan..na 13 uur geen zon meer door de hoge gebouwen. Het ontbijt was lekker behalve de koffie Lunch en dinner matig. Glazen en borden vuil. Heel druk in het restaurant.

Gema Marqués. Director de recepción., Marketing, 01-12-2017

Beste Reynaert-grap, het lijkt erop dat ons hotel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en we bieden onze excuses aan. We nemen nota van uw opmerkingen. Een groet.

• 7wolter19-10-2017

goede prijs/kwaliteitverhouding

Ieder heeft zo zijn eigen beleving in een hotel.Wij waren met 9 pers.Tijdens het eten was er binnen no-time door het personeel een grotere tafel geregeld waar samen aan konden eten.Avond eten was voor ons goed.Uiteraard waren er wel lauwe gerechten echter dat heb je bij een buffet(in welk hotel is dat niet)Wie dit niet wil,wacht je totdat ze bijvullen.Kamers waren schoon.Ontbijt was goed,versebroodjes.Airco op kamer.TV met BVN/duitse/eng. zenders.Helaas geen koelkastje zou je wel mogen verwachten voor 4.Zwembad is(te)klein voor dit hotel,ook niet gezellig,gelukkig geeft shuttle bus een goed alternatief hiervoor.Animatie heel de dag door,elke avond wel show of iets dergelijks.Het drinken was(buiten het zwembad en strand)gewoon in glazen.Hotel ligt perfect tov centr.(5 min. loop je centrum in).Vanwege klein zwembad en rest. zat ik op 3/3,5.Niet voor mensen die een echt 4*H willen.Jammer dat je maar 2 cons. pp kreeg,is lastig met 9pers.

Gema Marqués. Director de recepción., Marketing, 01-12-2017

Beste wolter, allereerst bedankt voor uw score en ook dat ons hotel 4 sterren heeft omdat het voldoet aan alle geldende voorschriften voor een hotel in zijn categorie. We voelen ons ongemak. Een groet.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 6Alex11-10-2017

redelijk tot goed maar niet bijzonder

standaard all inclusive hotel. redelijk tot goed maar niet bijzonder. genoeg eten en smaakvol. alleen ligt het vaak lang in de bakken. liften is een drama. lang wachten. al het drinken in plastic wat iverdag logisch is met blote voeten etc. maar avond vervelend. bier bij diner moet in een wiscky glas. ander keuze is er niet. kamers goed maar niet bijzonder. renovatie wenselijk. touroperator geeft aan dat het hotel gerenoveerd is in 2015 ik denk eerder hier en daar geschilderd. de ligging is perfect. 1km vanaf strand via winkelstraat en lange trap. lift tegen 50 cent betaling ook mogelijk. dikke pluspunt is de gratus shuttle naar het strand en de all inclusive beachbar daar. een gereserveerd deel van marconfort beach hotel speciaal voor de griego gasten. bedje op strand 4.50 en bij 2 een kortingskaartje voor gratis bedje volgende keer. personeel in hotel niet allen even vriendelijk 50/50 denk vermoeid van het seisoen. Veel Engelse

Gema Marqués. Director de recepción., Marketing, 01-12-2017

Beste ahilberink_1, bedankt voor je score en voor het verzenden van je opmerkingen. We zullen dit allemaal opmerken. We zijn van mening dat het hotel niet volledig aan uw verwachtingen heeft voldaan. Een groet.

• 8Ria en Jan03-10-2017

prima hotel niets te klagen

zeer vriendelijk personeel, gevarieerd eten nette hotelkamer zelfs koffiebar all-in

Gema Marqués. Director de recepción., Marketing, 01-12-2017

Geachte Ria in Jan, hartelijk dank voor uw goede beoordeling en uw opmerkingen. Een groet. We hopen je snel weer te zien.

Gereisd met partner in september 2017

• 5cjm25-09-2017

geen 4 sterren waard

heel erg schoon hotel. ligt vlak bij centrum maar ver van strand. zwembad van 1.60 diep dus niet geschikt voor kleine kinderen. hele hotel is ongeschikt voor mensen met kinderen in buggy/kinderwagen of rollator. Om ergens te komen moet je altijd wel trappen op of af. personeel helpt niet. veel keus in eten maar eentonig en altijd alles bijna koud. de desserts liggen onder lampen dus die zijn niet meer gekoeld. dus het is beslist geen 4 sterren hotel.

Gema Marqués. Director de recepción., Marketing, 01-12-2017

Geachte gast, het spijt ons dat het hotel u niet bevallen is. We nemen nota van uw opmerkingen. Een groet.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

0 tips over Hotel Marconfort Griego

1 vraag over Hotel Marconfort Griego

• anja123, 12-02-2017

Werd het hotel volledig gerenoveerd?

Werd het hotel volledig gerenoveerd? Ook de kamers? Alle Kamers?

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension
    • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
    • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats