Appartement La Nogalerastersterster

Tonen op kaart

76 reviews over Appartement La Nogalera

• 1michael16-01-2012

heel slecht

Zeer slecht appartement. Draden hingen uit de plavonds, honden schijt lag in de hallen. Het is ijgenlijk gewoon een flat van bewoners waar ze een paar vakantie appertementen hebben ingestopt. Bij ons waren ze ook nog de hele week naast ons appertement aan het verbouw, waar ze om 08:30 mee begonnen. Niet echt fijn als je op vakantie bent. 1 dag geen water gehad vanwege onderhoud. zwembad erg klein en waar ze pas vanaf 4 uur smiddags drankjes verkopen. Ligging is ook niet top ze zeggen 500 m van het strand dit klopt ook wel alleen is het 500 meter met trappen naar beneden en omhoog niet echt prettig in 35 graden. Voor mij geen La Nogalera meer.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 0Raymond v.d. Steuijt13-11-2011

laatste keer in La Nogalera

Nu voor de zesde keer in dit complex, alleen of met vriend(en), en de laatste keer, kreeg een appartement bij de taxistandplaats waar ik zaterdagavond laat zonder begeleiding naar toe werd verwezen, zat nog in het verkeerde complex en bij een andere vakantieganger aangebeld, dit terzijde, inrichting niet goed, vuil, koelkast is 2x 1 uur lang uitgeslagen, kan niet!! Moet echt gerenoveerd worden, zoals sommige dat wel zijn, vorig jaar was het veel beter en rustiger in ander complex, toch ga ik hier niet meer heen. Ze willen snel rijk worden in 5 maanden, want goedkoop is het niet, 450 euro voor een week met vliegreis, touroperator wordt ook steeds zakelijker, niet meer zo vriendelijk als eerst.

Kortom wel nog Torremolinos maar voortaan huur ik een studio via een kennis, goedkoper en ook in het centrum. Spanje blijft wel een heerlijk vakantieland. Raymond v.d. Steuijt/Delft

Alleen gereisd in juni 2011

• 2M.C.K.06-07-2011

Nooit meer!

Ons complex zag eruit alsof het op het punt stond om gesloopt te worden. De draden hingen uit de plafonds en er hingen borden met waarschuwingen (zie foto's). Na klagen kregen we probleemloos een ander appartement in een ander complex toegewezen. Dit was beter, sober maar prima appartement.
    Veel trappen naar het strand, dus geen aanrader voor mensen die slecht ter been zijn. Geen leuke directe omgeving.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 5Hoorntjes28-04-2011

Primitief, maar goed vertoefen

In 2008 zijn we met een gezelschap van 6, 8 dagen op vakantie geweest in dit appartement. De inrichting is erg ouderwets. Het uitzicht en de ligging van het appartementencomplex is prima! Restaurants, cafe's, boulevard en het strand op loopafstand.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 5van Rossum18-01-2011

Geen aanrader

Ruime schone appartementen, wel oude meubels en ouderwets. Maar dat maakte voor ons niet zoveel uit als ze maar goed zijn. Gebouwen zien er van de buitenkant en deels binnenkant slecht onderhouden uit. Grote zwembad was helaas niet open toen wij er waren. Het was een dag open geweest daarna ging het dicht omdat het zwembad niet door de keuring kwam en dicht moest. Later werd er gezegd dat het grote zwembad pas per 1 juli open ging terwijl de vakantie door TO werd aangeboden met beide zwembaden. Het kleine zwembad was wel open alleen dat was vrij klein en de stoelen waren vaak bezet waardoor wij er niet heen gingen omdat het te druk was. Jammer dat we weinig van het zwembad gebruik konden maken, verder hebben we een goede vakantie gehad.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8petra01-11-2010

Geweldige ligging; prachtig uitzicht

Wij zijn er van 29 op 30 okt 2010 1 nacht geweest, ivm een verlate vlucht. Zoals eerder is gezegd, ziet de buitenkant er niet uit. Maar de binnenkant maakt alles goed. Wij hadden kamer 601 en die was zeer recentelijk gerenoveerd; werkelijk alles was nieuw; de bedrading, de meterkast, het sanitair (2 badkamers), de keuken, alles zag er even mooi en schoon uit. En het uitzicht vanuit 601 is prachtig; je ziet de zee aan de ene kant en het plein waar de winkels beginnen aan de andere kant. Direct voor de ingang een klein speeltuintje voor de kleintjes, ideaal. Ook het zwembad was super; wel klein en weinig ligbedden, maar het ligt er gewoon lekker. Super vriendeijke mensen; wij kwamen om 10.00 uur 's ochtends al aan en konden gelijk in ons appartement; de volgende dag ging onze vlucht pas om 19.00 uur en we mochten gewoon blijven zo lang we wilden, zonder extra kosten. Goede bedden.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 0eline28-09-2010

slecht, waardeloos

oud, lelijk, slechte wijk, slechte hulp van d reizen

Gereisd met partner in mei 2010

• 6M&E20-09-2010

redelijk

De buitenkant en hal van het appartementencomplex zag er niet uit. Appartement zelf simpel, maar schoon en netjes. Kregen 6 x per week schone handdoeken, vriendelijk personeel. Prima zwembadje bij appartement.

Wij hadden's nachts wel erg veel last van de barretjes onder het appartement. dit vonden wij wel een minpunt. Voor de rest een gezellig centrum. Strand is dichtbij.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Raymond v.d. Steuijt21-07-2010

gerenoveerd appartement/indruk: goed!

Ik kwam 26 juni a.s. aan om 11.30 's-morgens, vanwege schoonmaak kon ik om 12.45 uur in het appartement terecht, aardige receptie-medewerkers, ik ken deze man, ben hier al meer geweest ook met vrienden van mij. Kreeg gerenoveerd appartement, keurig nieuw keukenblok en douchecabine, schoonmaak kon iets beter, na er wat van gezegd te hebben werd vloer volgende dag gedweild, last-minute-aanbieding OAD, zal weer voor dit appartement boeken. Toch aanrader!! Vertrok 6 juli om 23.00 uur 's-avonds, kon tot 20.00 uur in appartement verblijven, om 20.15 opgehaald zonder bijbetaling, compliment!!

Alleen gereisd in juni 2010

• 8jan bos24-02-2010

topper

het is een gewelig appartement, alle medewerkers daar zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het gaat mij niet om de buitenkant, maar hoe het er van binnen is. Lekker ruim, en alles was er wat ik nodig had.

Alleen gereisd in februari 2010

• KeukenKeuken
      • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats