Appartement La Baranda *

Appartement La Baranda
6,7

6 tips over Appartement La Baranda

Tomassen, 12-5-2014
Aanrader 2 kamer appartementen op de begane vloer, zo vanuit de woonkamer het zwembad in.
mkloosterman, 25-4-2014
Fiets verhuur langs de boulevard(op rotonde') vanaf la baranda ongeveer 20 min lopen via de boulevard richting torremolinos.
Ruud, 26-5-2013
Restauranttip: het Italiaanse restaurant in de winkelstraat van Carihuela schuin tegenover de bakker op de hoek. Vooral de gevulde inktvis is fenomenaal!

Stel uit Leiden, 26-5-2013
Ga naar La Baranda en beleef het zelf! Mooi goed onderhouden complex. Het is echt authentiek Andalusische bouwstijl, wat het onderscheidt van alle lelijke hoogbouw langs de kust. Voor ons nooit meer zo'n All Inclusive legbatterij, non stop herrie van een entertainmentteam en iedere avond hetzelfde eten.
S.Droog, 5-10-2012

Wil je lekker en toch goedkoop eten, restaurant "Cervera" op de boulevard.

De spanjaren komen daar zelf ook en dat is een goede graadmeter aangezien zij weten waar het lekker en toch goedkoop is. Een voorbeeld?

Een goddelijke paella voor 2 pers. 15 euro!!!

Voor de liefhebbers zijn daar ook nederlandse bars en restaurants op de boulevard. Ieder het zijne. Ons zul je daar niet zien!

Mel, 25-9-2012
Een supermarkt op 5 minuten afstand, verder is er richting het strand een bakkerij waar je brood kunt halen. Veel leuke restaurantjes waar je voor een leuke prijsje een hapje kunt eten. Leuk centrum, wel veel toeristenwinkeltjes. Voor de shoppers onder ons kun je beter naar Torremolinos gaan, want hier vind je 'echte' winkels.

Onze bezoekers bekeken ook: