Appartement Euromar

6.6Voldoende

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Torremolinos

Op vakantie geweest naar Euromar?

6.6Voldoende

• 6.6Inrichting
  • 7.4Hoeveelheid ruimte

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

25 reviews over Appartement Euromar

• 6fr_woning29-06-2011

Drie weken waren wij er .

-185- Toen we midden in de nacht aankwamen , werden we in een apartement gestopt , die we meteen al niet wilden . Het was er kil en koud , in onze slaapkamer stond het "poes" op de muur .We waren er niet blij mee . De volgende morgen bleek dat we ook geen zon kregen . De hostess opgewacht en haar het apartement getoond en tevens de gebreken laten zien , haar verteld dat we graag een zonnig apartement hadden gehad . Ja zei ze ; op het strand had je ook zon . Er werd met de eigenaresse overlegd . Misschien kwam er over een dag of 9 een zonnig apartement vrij en dan zou ze wel kijken . Inderdaad na 9 dagen kregen we een beter en zonnig apartement met een tuintje , deze was ook wat luxer ingericht . De toegang naar het complex was met een groot ijzerhek afgesloten , we hadden daar een sleutel van , maar het hek was moeilijk open en dicht te krijgen . Het schoonmaken v.h. apartement , was in 10 min. klaar . We hebben de 3 weken uitgezeten , maar we hadden besloten , nooit meer . . . . . .

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Melle08-07-2008

We gaan al voor het derde jaar op rij naar euromar,de kinderen van 5 en 9 jaar vermaken zich prima. Het is niet al tegroot maar wel rustig met veel spaanse bewoners en een leuk schoon zwembad en een hek om het complex zodat niet iedereen er op kan.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Dirk-Jan06-09-2007

Wij zijn 5 dagen in Euromar geweest, zonder onze kids. Appartement is prima ingericht en groot zat voor twee. Ze worden ook voor vier personen verhuurd, maar dat lijkt ons wat aan de krappe kant. App. is schoon (niet smerig, ook niet blinkend).

Probeer een app. op de benedenverdieping te krijgen, dan loop je zo vanaf je terras naar het (ruime) zwembad.

Sommige app. zijn eigendom van Spanjaarden. Wij vonden deze mix wel zo gezellig, het is niet echt een genoegen om alleen maar tussen de "Hollanders" te zitten.

Appartement ligt op zo'n 5 min. lopen van het strand.

Euromar is ook geschikt met kleine kinderen. Als je op de begane grond zit kun je het peuterbadje goed in de gaten houden vanaf je terras.

Wij gaan zeker nog eens terug en dan nemen we onze kleine kinderen ook mee. Alleen dan wel een wat groter app.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7A. Kreuger Gort19-08-2007

appartementencmplex zag er van buiten heel lief uit, met een mooie tuin met zwembad. Binnen (app. 26) was eenvoudig doch voor ons voldoende en doeltreffend. Keuken en badkamer duidelijk 'gedateerd' ofwel verouderd. Maar alles deed het naar behoren. De hekwerken voor alle ramen en deuren waren bijzonder plezierig. Je kon luchten en alles zat toch dicht. Mevrouw bij de receptie was op de dag van aankomst (we waren er al om 9.45 uur) zeer vriendelijk en behulpzaam. Zwembad werd iedere dag keurig schoongemaakt. Alles was schoon in en rondom de appartementen. Alleen de brandblussers waren of weg of op z'n laatst in 2002 gecontroleerd en verrroest. Dit is eigenlijk het enige wat mij echt opviel en lijkt mer niet geheel ondbelangrijk!

(en de spanjaarden zelf maken vooral na 22.00 uur erg veel lawaai, praten, telefoneren op balkons, plonzen in zwembad midden in de nacht)

Verder dus prima, fijn en gezellig.

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7S. de Bont13-08-2007

Appartement ligt dichtbij de zee. Erg rustig gelegen op wat bouwaktiviteiten na. Je kunt alle kanten op. Dicht bij Carihuela en Benalmedena. Leuk zwembad. Het appartement zelf was wat sober ingericht. Alle noodzakelijke zaken aanwezig. 1 keer schone lakens is te weinig in appartement zonder airco. Poetsen kan beter. Appartement was erg smerig bij aankomst.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 7Roy: 22 juni 200709-07-2007

15 dagen in dit appartement doorgebracht op nummer 15. Het appartement is voorzien van alle gemakken die men nodig hebt. Dichtbij het gezellige boulevard, strand, bus en grote supermarkt. Absoluut geen last gehad van de wonende Spanjaarden, integendeel tot anderen die hier op negatief over schrijven. Gezellig met hen een dageljiks praatje kunnen maken. Het is er in het voorseizoen heerlijk rustig. Ga hier zeker nog eens mijn vakantie doorbrengen!!!

Gereisd met vrienden in juni 2007

• 7Familie Born06-10-2006

Wij zijn in augustus 2006 12 dagen in Euromar geweest met onze kinderen van 5 en 2,5 jaar oud.Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.Het was een rustig en niet al te groot complex,met kleine kinderen is dit prima.Bij het zwembad is het niet te druk,je kunt de kids goed in de gaten houden. In die 12 dagen zijn de bedden niet verschoond,dit was het enige minpunt,want zonder airco is dit na een kleine week toch wel nodig. De ligging is perfect:dichtbij het strand en restaurantjes op loopafstand.Supermarkt en bushalte ook op loopafstand.

Gereisd in oktober 2006

• 7Fam. Bolt28-08-2006

Wij zijn hier eind juni 2006 geweest, en we hadden een keurig appartement. We hadden appartement nummer 49 op de begane grond. Super vermaakt met onze klein van 1,5. Tevens ook geen last van de spaanse bewoners gehad.

Dus in tegenstelling tot sommige berichten hier, een super vakantie gehad.

• 7Tanja25-08-2006

In augustus 06 naar Euromar geweest met zoontje van 2 jaar! Heerlijke vakantie gehad zaten in een beneden app. We zaten met een paar stappen in het zwembad. Ook voor kinderen is het een prima app. Allen s'avonds valt er niets te beleven, geen bar aanwezig! De schoonmaak laat wel te wensen over en kun je beter zelf doen! 10 dagen geweest en geen 1 keer schone lakens. De omgeving is echt heel gezellig met een autoloze boulevard en veel winkeltjes en lekkere restaurantjes! De service van deze Touroperator is erg slecht! We hebben 1,5 uur op de bus staan wachten naar het vliegveld en na bellen kwamen ze erachter dat ze ons (10 man) waren vergeten zodat we een taxi moesten nemen om onze vlucht te halen!En dan moet je bij deze Touroperator echt veel moeite doen om je geld van de taxi terug te krijgen!!

• 8Alice19-08-2006

Net terug van vakantie. 13 dagen verbleven in een apartement van Euromar. Ondanks de slechte berichten die we voor onze vakantie over Euromar hoorden, is het ons 200% meegevallen! Ruim apartement, ontzettend mooie ligging en de mankementen die er waren, werden meteen verholpen. Wij hebben ook geen problemen gehad met de Spanjaarden die er permanent wonen. Prima te doen dus!!! Aanraders: krokodillenpark, wolvenpark, Sealife, Alhambra, El Torcal, Gibraltar.. Veel te doen!!

Appartement Euromar info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV