Aparthotel El Pinar

6.7Voldoende

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Torremolinos

Op vakantie geweest naar El Pinar?

6.7Voldoende

Meer aparthotel info

7 reviews over Aparthotel El Pinar

• 8goesiel14-10-2012

echt spaans

echt spaans app hotel, interieur en kamer wel aan vernieuwing toe, hadden wel een grote kamer,goed spaans eten jammer dat er wel veel vliegen waren in het restaurant. rustig gelegen er rijd gratis om het half uur een pendelbus naar het centrum en het strand.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 0ssara11-12-2008

goed

het is geen slecht hotel wel ver stappen nr het strand maar er rijdt wel een gratis busje van het hotel

Gereisd met jonge kinderen in juni 2005

• 7J. Linders30-06-2008

Aanrader!

Ik ben samen met 2 vriendinnen naar dit hotel geweest in juni. Ik ben erg tevreden. De service was prima, we kwamen later aan in het hotel en de man achter de receptie deed erg zijn best nog een pizza te bestellen voor ons. Ook heeft hij ons goed geholpen met de trein verbinding etc. Ze waren erg vriendelijk. Kamer werd goed schoongemaakt. Liging prima, gratis shuttlebus erg handig, die rijd dagelijks vaak naar centrum/strand. Om de hoek een lidle/aldi voor boodschappen apartement, dit was een + punt! Het zwembad is mooi. Entertainment in de bar iets minder, net zoals de aankleding daar. Prima hotel voor bezoek aan Malaga stad. Station vlakbij, binnen 15 min voor 1,20 in Malaga. Strand Torremolinos erg mooi.

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 6B.R. van Maurik08-06-2007

Enorm hotelblok, zoals zovele in Torremolinos. Wel met mooi uitzicht op de 11de etage, aan de westzijde over Torremolinos en op de oostzijde over Málaga en zijn vliegveld. De kamers zijn ruim, zelfs voor 4 personen geschikt, netjes en een grote badkamer. Goede bedden en schoon. De schoonmaakster laat soms wel iets liggen. De bar binnen is ongezellig en 's avonds is de bar aan het zwembad ook niet open. Het eten is eentonig in een zeer groot restaurant, en de showcooking/barbecue is slechts vis. In de naatse omgeving is 's avonds niets te vinden en je bent dus verplicht om naar Torremolinos of Málaga te gaan. Free shuttlebus naar het strand en Torremolinos, maar je kunt ook de bus nemen bij de bushalte naats het hotel of een taxi (kosten 5-6 €). Met de trein kun je ook naar Malaga vanaf het station La Colina op 150mtr. Het is wel rustig 's nachts, behalve het geluid van het verkeer op de snelweg voor het hotel langs.

Gereisd met vrienden in juni 2007

• 6gm07-10-2006

De kamers zijn prima en worden goed schoon gemaakt.Het restaurant is zeer lawaaig en de service van het restaurant personeel is bij het botte af.Het eten is matig en weinig variatie.De animatie is op de spanjaarden geent als niet spaanse toerist heb je er niets aan.

Gereisd met vrienden in september 2006

• 6 jo14-06-2006

verouderd meubiair bedhoofdeind hing er bij veel grote kakkerlakken viel erg tegen niet doen dus

Gereisd in juni 2006

• 7B.G.W.15-04-2005

De ligging is wel gunstig; je hebt hier 's avonds en 's nachts weinig last van dronken gebral, iets waar je in de hotels aan het strand wel last van hebt. Wel wat duur geworden de laatste twee jaar...

Gereisd in april 2005

Aparthotel El Pinar info