Aparthotel De Klikspaan

6.3Voldoende

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Torremolinos

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar De Klikspaan?

6.3Voldoende

Aparthotel info

Meer aparthotel info

3 reviews over Aparthotel De Klikspaan

• 10Richard24-02-2011

Super service en ontzettend gezellege mensen

Het Grand Café de Klikspaan is een gezellige plek waar naast veel Nederlanders ook toeristen uit allerlei andere landen komen. Direct aan de boulevard van La Garihuela. De service is er uitstekend en vriendelijk. Naast een snelle hap kun je er heerlijk eten! Het café is altijd gezellig en lol voor 10. Het Aparthotel van de Klikspaan is zeer goed verzorgd, met douche, airco, balkon/terras en schoon! En wij vonden de bedden heerlijk. Omdat het ApartHotel direct boven het Grand Café is, kan het er in de late uurtjes erg gezellig toe gaan, maar wij hebben daar geen enkel probleem mee gehad. Het personeel en het management is zeer vriendelijk en gastvrij. De prijs-kwaliteit is wat ons betreft uitmuntend vandaar onze beoordeling. Een plekje om zeker terug te komen.

Gereisd met partner in februari 2011

• 1ron19-09-2010

Veel geluids overlast

Na 18 jaar terug in het visserdorpje(euh zeg maar redelijke stadje geworden) 2 goede zaken,het uitzicht en de badkamer. Hadden bovenste kamer genomen nr 5,geboekt voor 14 dagen. Nu het negative....HEEL VEEL geluids overlast!!! tot 3.30 smorgen. Even goede vrienden...geen probleem met muziek,maar als de volume knop van 5 na 10 en dan weer omlaag en omhoog gaat,waar is hier de grens? Maar als men eigenaar is van zowel een cafe als appertementen,moet je wel rekening houden met de mensen die er slapen... Dus NIET,Sorry hoor hier pas ik voor!!!! Als je personeel aan spreek ivm het geluid?! blijken wij de enigste die na al die jaren komen klagen????? Vraag je een drankje,hebben Nu ff geen tijd want we moeten gaan dansen op de bar??? na 1 nacht geslapen(euh aanwezig zijn)zijn we gewoon na een andere hotel gegaan!! Voormij hoeft het echt niet meer!Staat ook nergens iets verteld ivm geluidsoverlast!! ook niet op hun site!!!

Gereisd met partner in september 2010

• 8Feestbeest19-11-2009

Top uitzicht en zeer schoon

Dit Hotel met 4 kamers met zeezicht en een aantaal kamers met straatzicht is een echte aanrader voor stellen en vrijgezellen. De kamers zijn netjes en leuk ingericht en schoon met heerlijke bedden. Satelliet TV met Nederlandse zenders en kluisje op de kamer. Ook is er een lekker dakterras. Ben er in 2006 2x geweest en helaas niet meer erna i.v.m. gezinsuitbreiding. Zodra we een keer zonder de kleine kunnen, gaan we er meteen weer naartoe.

• Wel dien je van muziek te houden i.v.m. het cafe, wat eronder zit. Het beste medicijn is, hangen aan de bar, lekker erna op balkon en dan slapen.

Gereisd met partner in augustus 2006

Aparthotel De Klikspaan info