Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderzwembad
  • Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

In de populaire regio Andalusië vind je Clubhotel RIU Costa del Sol. Een groot opgezet all-inclusive hotel waar je lekker en gevarieerd eet. De kamers zijn schoon, maar het hotel is wel wat gehorig. Clubhotel RIU Costa del Sol ligt in Torremolinos en op loopafstand van het treinstation voor de trein naar Málaga.

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

703 Reviews over Clubhotel RIU Costa del Sol

• 9Jan-Willem Onink12-11-2022

Heerlijke week in fijne, gastvrije omgeving!

Locatie direct aan zee is heerlijk. Uitjes per auto, fiets of scooter eenvoudig te boeken. Winkeltjes liggen net wat verder weg, maar strandtent tegenover hotel is daarentegen fantastisch met lekkere bedjes en goede koffie. Ontbijt, lunch en diner in hotel is erg gevarieerd. Je bent met veel mensen, maar dat was voor ons geen vervelende ervaring. Het geheel is groot opgezet. Kamers schoon, net als hele complex. Ik kan maar een verbeterpunt aangeven en dat is de kwaliteit van de koffie. Die was ruim beneden het niveau dat je van deze fantastische accommodatie mag verwachten. Wij komen zeker terug.

• 9Spronck31-10-2022

We hebben een fantastische tijd gehad in dit hotel. Hotelkamer was uitstekend en ook goed schoon. De zwembaden waren allemaal goed toegankelijk voor mij. (met mijn halfzijdige verlamming) Eten was goed, goede variatie en de bediening heel vriendelijk. We komen beslist nog een keer(waarschijnlijk volgend jaar al!

• 10Fam Arts24-08-2022

Heerlijke vakantie. Genieten!!

Heerlijke vakantie… Groot complex met veel nationaliteiten. Niet alleen maar Hollanders (gelukkig). Restaurant goed, soms druk, maar personeel werkt ontzettend hard om het iedereen naar de zin te maken. Drie zwembaden. Bij het grote zwembad is het handdoekje leggen. De overige zwembaden kun je gerust om 10:00u aankomen.. ligbedjes genoeg. (Genoeg parasols). Alle info via een handige Riu app te vinden/zoeken. Strand aan de overkant van de straat. Korting op strandbedjes. Receptie medewerkers zeer behulpzaam. Matras was niet helemaal naar wens van slaapbank, meteen opgelost. Kamers schoon. Onze complimenten voor iedereen.

• 9KimmieandBennie17-07-2022

Top hotel!

We hebben een fantastische vakantie gehad! Super vriendelijk personeel, heerlijk eten met meerdere restaurants voor elk wat wils en genoeg gevarieerd. De ligging is fantastisch, boulevard oversteken en je bent op het strand. De kinderen hebben ook een top vakantie gehad door de zee met meerdere zwembaden af te wisselen. We hadden een junior suite. Die zijn niet erg groot maar prima en schoon met 2 kinderen ideaal, doordat de slaapkamer met een deur gescheidenen is van de woon/slaapkamer. Deze suites waren in het laatste, maar daardoor ook rustige gebouw.

• 6Monique22-05-2022

Prima maar geen topper

Gezelschap, man, vrouw en kindje van 4 jaar. Het hotel is prima. De kamer was wat we ervan gedacht hadden. Iedere dag schoonmaak. De kamer was goed schoon. Het eten vonden wij matig-oke. Het was iedere dag veel van hetzelfde. Na een paar dagen hadden we dat wel gezien. Er was een animatie-team maar voor onze dochter van 4 was dit niet echt top. Al met al een “oke-prima” hotel maar geen topper. Niet zoals ik andere riu hotels heb ervaren.

Ik zal dit hotel niet aanraden aan een jong gezin dat buiten de vakantie in de maand mei op vakantie wilt. De gasten die er waren waren ruim 65+.

• 6Nittie05-04-2022

Voor ons nooit nog "Riu Costa del Sol".

Hotel niet te vergelijken met andere Riu hotels. Geen 4 waard, eerder 3. Hotel is veel te groot, verschillende blokken waardoor met 10 minuten moet wandelen om aan een eetzaal te geraken. Hier toegekomen krijg je een plaats toegewezen, alle tafels staan zo dichtbij elkaar, je kan praktisch uit elkaars bord eten. Personeel doet overal zijn best maar volgens ons te weinig mensen om een genoeg service te kunnen leveren. Kamers op 3e verdiep waren wel oké, grote kamer met aparte badkamer en aparte wc. Na een uitstap kwamen we in het hotel en wilden wat rust aan het zwembad.. alle bedden waren volzet, maar er waren nog een 50-tal zetels vrij maar deze waren met lint afgebakend. 2x gevraagd om een ligbed, doch zonder resultaat. Ook negatieve ervaring met handdoekenservice. Eten was altijd lauw en heel weinig variatie in warme groenten. Voor ons nooit meer Riu Costa del Sol.

• 2Irma08-03-2022

Teleurgesteld

We zijn eerder bij een Riu hotel/resort geweest; Kaapverdië Sal. Met goede moed boekten we weer een Riu hotel maar wat een teleurstelling. Hotelkamers enorm gehorig, je hoort alles! Elk kuchje en gesprek. Heel storend. Buffet écht slecht en niet te vergelijken met het buffet die we gewend waren. Personeel en werkende mensen, niet vriendelijk. Er zijn twee losse restaurants, maar is ook buffet en niet a la cart zoals beloofd/over aangeprezen. Kortom echt een teleurstelling. Voor ons nooit weer.

• 5Fam. Marcus - De Loddere01-01-2022

Winstbejag primeert bij het hotel op veiligheid !

Rekening houdende met de strenge regelgeving inzake COVID, boekten blijkbaar veel Spanjaarden dit hotel tijdens ons verblijf gezien de officiële feestdag op 1/12/21. Blijkbaar ging de prioriteit van het management naar de inkomsten in plaats van naar de veiligheid want plots waren de coronaregels niet meer van tel en werden de tafels zo dicht tegen elkaar geplaatst, zodat het zelfs mogelijk was om bij uw buurman uit het bord te eten. Een opmerking omtrent deze wantoestanden werd bespottelijk weggelachen. De bezetting zorgde niet enkel voor wantoestanden in het restaurant, maar resulteerde zelfs in wachtrijen buiten van 30’ voor een plaats in restaurant te bemachtigen. Samenscholing aan bar en nachtlawaai waren eveneens het gevolg van deze overbezetting.

• 9Marnix en Catherine06-11-2021

Uitstekende prijs kwaliteit

Goed gelegen hotel, groot maar nooit de indruk dat het hotel volzet was, verzorgde keuken , voor elk wat wils. All-in formule ok. De animatie s’avonds was van hoog niveau. Wij boekten vlucht appart en hotel via Riu.com wat ons toch ettelijke honderden euro’s minder kostte. Vanuit luchthaven shuttle verzorgd door Riu genomen, terug naar luchthaven voor 4 personen met valiezen 13 euro. Super vriendelijk personeel.

• 9Eric06-09-2021

Zeer goed

Hotel was zeer goed. De Corona regels werden goed op gevolg.het eten was goed.er was alle dagen optreden van van zang .na de avond kon je een goede wandeling maken op het wandel pad .de meeste hotel toeristen waren Spanjaarden .je kon er veel uitstappen doen .je kon gilbraltaar zeer goed . En naar ronda romantic centra . Je kon naar een paarde rans gaan waar er Spaanse volbloed paarden werd gekweekt . En nog veel meer te doen ln de uitstap .zeer goed.je kan naar de haven BANAMALDENA gaan zeer mooi. er was groot winkel pand en drank en eten .er was een speeltuin voor de kinderen.en nog veel meer.

Hotel Clubhotel RIU Costa del Sol info

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • WindsurfenBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar