Hotel Clubhotel RIU Costa del Sol

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°14°
Hotel Clubhotel RIU Costa del Sol
7,8

Omschrijving
In de populaire regio Andalusië vind je Clubhotel RIU Costa del Sol. Een groot opgezet all-inclusive hotel waar je lekker en gevarieerd eet. De kamers zijn schoon, maar het hotel is wel wat gehorig. Clubhotel RIU Costa del Sol ligt in Torremolinos en op loopafstand van het treinstation voor de trein naar Málaga.

We hebben een aantal aanbieders voor Clubhotel RIU Costa del Sol voor je op een rij gezet:

680 reviews over Hotel Clubhotel RIU Costa del Sol in het Nederlands

Volgenf jaar terug

johan mallet,
17-12-2018

Prima hotel, gastvrij personeel, prima restaurants.

Gereisd met partner in november 2018

Voor een all in : heel goed

Marcos,
1-12-2018

Twee Riu’s zijn samengevoegd in èèn Riu.Het weder viel nogal tegen(1 zonnige namiddag,de rest regenachtig)Het hotel:kwestie van verblijf en eten:zeer goed.Rustig,niettegenstaande aankomst

soms van 800 personen.In ons kamer waren we vrij van enig lawaai(voor ons de eerste maal in

Spanje)Het hotel wordt nu gesloten voor 3 maanden wegens verdere renovatie.We gaan zeker

eens terug .Ligging afgelegen.

Gereisd met partner in november 2018

Echt een heel fijn Hotel, schoon en super service.

Willem Veen,
25-11-2018

Groot hotel met diverse zwembaden en terrassen om wat te drinken.

Geboekt bijvakantiediscounter.nl

kan niet beter!

vanarwegen marc,
31-10-2018

schitterend hotel prima verzorging veel variatie in eten goede kamers perfecte verzorging goede ligging

Gereisd met partner in oktober 2018

Top vakantie

Rene Gijseman,
21-10-2018

Veel mogelijkheden om aan deelte nemen.

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Genieten!

Kelly,
16-10-2018

Wij zouden verblijven in het RIU Nautilus maar waren overboekt naar het Clubhotel RIU Costa del Sol.

Fantastisch All-inclusive hotel, groot opgezet, zeer schoon en vriendelijk personeel.

Het hotel was vol maar dit was niet te merken, ligging aan het rustige deel voor Torremolinos, heerlijk!

Treintstation op loop afstand voor bezoek aan bijvoorbeeld Malaga (zeker een aanrader)

Zelf ben ik werkzaam bij een reisorganisatie en verkoop ik veel RIU, ik vond dit een super ervaring en kom zeker volgend jaar een weekje terug in dit hotel.

Gereisd met vrienden in september 2018

Mooi hotel

Maurice,
2-10-2018

Als trouwe riu fans dit keer voor riu costa del sol gekozen; viel zeker niet tegen! Mooie kamers, super schoon; heerlijk eten; in de avond goed entertainment; vriendelijk personeel ;absoluut riu waardig. Bij aankomst is het wel even “schrikken”; ligging is niet helemaal top; hotel ligt aan een toch wel “vergane glorie” boulevard; hotel is wat gehorig. Tijdens ons verblijf vooral oudere gasten aanwezig., daardoor werden de zwembaden beperkt gebruikt; ruimte genoeg dus. De zwembadencapaciteit zal bij een andere samenstelling van de gasten ( hoogseizoen) nooit toereikend kunnen zijn. Verder alles top!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Kim,
11-8-2018

Zeer goed hotel.zeer vriendelijk. 5 zwembaden , niet vechten voor een zeteltje.

Ook geschikt vr mensen met kinderen (animatie overdag en zwembad en piratenboot vr de kleintjes)

Zeer uitgebreide buffetten, ook daar niets op aan t merken( en ik ben haha een moeilijke eter).

In de omgeving heb je ook mooie stranden, eethuisjes , winkeltjes en op 30 min wandelen ongeveer heb je trapjes die je naar het centrum kunt nemen.

Ook mits een 10 minuten wandelen is er een trein die je kan nemen naar malaga of benalmadena enz.

Gereisd met vrienden in juni 2017

Goed hotel maar het eten kan veel beter!

Johan,
18-7-2018

Mooi en proper hotel met rustige ligging.

Ik wil het woord 'slecht' niet gebruiken maar de maaltijden in dit hotel zijn wel de minst goede die we ooit in een Riu hebben gekregen. Bijna geen afwisseling gedurende de 14 dagen dat we er verbleven. 's middags en 's avonds dezelfde gerechten.

Niettegenstaande de all inclusive zijn we enkele dagen elders gaan eten.

Het grote restaurant heeft een groot cafetaria-gehalte en we hebben dan ook steeds buiten op het terras gegeten waar slechts 10% van de tafels vrijgehouden werd voor niet-rokers. De geur van sigarettendamp was dus mee inbegrepen bij de maaltijd.

Overal is het zeer proper. De ligging is zeer rustig en te voet, met taxi, bus of trein is alles in de buurt vlot bereikbaar.

Als we ooit terug gaan is het voor het vriendelijk personeel, de ligging, de mooie kamer met afzonderlijk toilet en de properheid. We hopen dat het eten dan wel gelijkwaardig is met andere Riu-hotels.

Gereisd met partner in juni 2018

nooit meer

Dirk,
17-7-2018

Deze periode duw een beetje er kunnen er nog mensen bij.

kamers ruim en behoorlijk douche zeer ruim

Zwembaden liggen zeeeeeer verspreid van elkaar

je ligt er als sardientjes op elkaar

animatie s'avonds was goed

Het eten was goed maar altijd het zelfde in elk restaurant

Geen vers fruitsap

te weinig toiletten aan het zwembad en de restaurants

Er zijn er betere rui hotels

Geen brood bij vertrek smorgens

Twee kleine liften voor een zeer groot gebouw

Gereisd met partner in juli 2018

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clubhotel RIU Costa del Sol in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clubhotel RIU Costa del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.