Hotel Clubhotel RIU Costa del Sol

Hotel Clubhotel RIU Costa del Sol
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Clubhotel RIU Costa del Sol voor je op een rij gezet:

668 reviews over Hotel Clubhotel RIU Costa del Sol in het Nederlands

Nooit meer

Christiaan Alleman
13-6-2018

Op de zee promenade voor het hotel is niets te beleven. Je moet minstens een half uur stappen voor je de wandel promenade van Torremolinos bereikt. Men heeft van 2 hotels 1 gemaakt. Als je van het ene naar het andere wil moet je telkens via de lobby of de straat. Bij de zwembaden lig je als haringen in een ton: de zetels staan aan elkaar geplakt. Eten: in de a la carte restaurants kan je bij de eerste shift niet vlug genoeg buiten zijn om de zaal klaar te zetten voor de volgende shit. Warm eten= niet warm genoeg/ koud laat ook te wensen over. Onvoldoende toiletten bij de zwembaden.

Onderhoud kamers en rest hotel:prima.

Wij reizen vrij vaak en bezochten al veel Riu hotels, maar dit is één van de minste.

Top all in hotel fantastisch,aan alles gedacht,

Véronique penxten
11-6-2018

Tip,wie rust,boek een suite kamer, straatkant geen last van lawaai van animatie, kort bij bar, men kan zelfs appart slapen. Wel een beetje stappen tot aan eetzaal, maar zeker te doen Door jaren ervaring van RIU, aan alles gedacht, vb, hekjes aan zwembad, bij vroeg vertrek super ontbijt, men kan zelfs de hele dag ergens iets eten goed voor wie op uitstap wil, zwembaden prima voor in te stappen, alles is nieuw,proper, handdoek omruilingen, s morgens en vanaf 16h, familie hotel van baby tot 80 plussers, altijd een plaatjes voor ieder persoon, 30 min lopen van stad torremolinos, bus komt binnen het uur, taxi tussen 10 a 12 euro zelfs benalmadena haven iets duurder dan boulevard, malaga trein of taxi 22 euro mooi shoppingcentrum, markt wel 2 keer overstappen met bus of taxi rechtstreeks,buiten hotel oud maar wel verzorgd maar overal zo, hotels proper naar de wettelijke normen, zonder pasje niet binnen, overal bewakers, geeft toch een veilig gevoel, deze oude badsteden zijn oud maar proper, gelijk in benidorm, Turkse badsteden bodrum, kusadasi, overal waar hotels stoppen is het aan de stad zelf voor onderhoud !!! Zelfs hier aan Belgische kust is er veel werk in hotel wc super proper, hier in Belgische ziekenhuizen zouden ze daar wel een lesje moeten gaan leren, daar openbaar wc in hotel wc dame aanwezig 15 h tot 23h , apotheek recht t.o.v hotel, kamers alle dagen gepoetst,zelfs veel plaats kleerkast, goede wiffi, vluchttijd 2u 15 min vanuit Luik ,Brussel2u 30 bij goed weer, taxi rond 20 euro , max 15 min van luchthaven, prima voor een paar dagen zon zee, luxe, geen files en geen flitsboetes, ✈️🏝🍹fijn verblijf, goede reis gewenst

Prima hotel voor 8 dagen.

Harry vd Weerd
7-6-2018

Alles word erg goed schoon gehouden, de kamers en alles in en rondom het hotel.

Prima service.

All inclusive is prima geregeld.

Leuke animatie, voor jong en oud.

Ligt wel wat verder van Torremolinos, maar met de bus prima te doen.

De boulevard voor het hotel is niet het leukste gedeelte, maar even een eindje lopen richting Torremolinos word het wel leuker.

Prima maar niet nog een keer.

Sanne
2-6-2018

Erg schoon hotel, vriendelijk personeel, en strand op 2 min. Lopen. Wij vonden alleen de familiekamer erg klein. Het eten was niet goed genoeg en de eetzaal erg rommelig. Drinken ook niet bijzonder, vooral de alcoholische dranken. Wijn uit een spuit en cocktails niet lekker. Koffie was ook niet goed genoeg. Wel petje af voor de schoonmaaksters, want de kamer en wc’s in het hotel waren altijd erg schoon. Veel ouderen en jonge gezinnen met kinderen, leuke sfeer. We hebben een leuke vakantie gehad maar zullen niet snel nog een keer dit hotel boeken.

Heel goed en netjes onderhouden hotel

De Raeymaeker
17-5-2018

Het hotel ligt op 10 minuutjes rijden van de luchthaven, en op een half uurtje wandelen van het centrum van Torremolinos. Er stopt een bus vlak aan het hotel naar het centrum van Torremolinos en op een 20 minuutjes wandelen is het treinstation naar Malaga, Fuengirola, Benalmadena.

De kamers zijn mooi vernieuwd en heel proper met inloopdouche in de badkamer.

De buffetten in de restaurants zijn verzorgd en lekker, er wordt steeds aangevuld, er is voor elk wat wils. Je kan ook elke avond a la carte gaan eten in 2 restaurants mits reservering.

Het personeel en animatieteam is heel vriendelijk.

Alhoewel het een groot hotel is, zijn er voldoende ligstoelen, je moet geen handdoeken gaan leggen.

Wat opviel, was dat het hotel heel rolstoelpraktisch is, er wordt dus aan iedereen gedacht.

Kortom een aanrader!

Goed hotel

Fam
5-5-2018

Goed en schoon hotel met zuivere kamers en grote inloopdouche. Uitstekende bedden en zeer goed eten. Vriendelijk personeel. Maar zeer gehorig en lawaaierig zowel binnen als buiten het hotel. Leuk animatieteam. Veelal ouderen en mensen met kleine kinderen. Daar is de animatie ook op gericht. Het hotel ligt aan zee aan de rand van het oude gedeelte. Het is zeker 20 tot 30 min lopen tot het centrum of de nieuwe boulevard. Van daaruit prachtige wandeling over de boulevard naar Benalmadena!

Geweldig

Cathy
1-5-2018

Mooi schoon hotel vlak aan zee. Niks mis mee, eten prima, aardig personeel.

Een fantastisch, goed hotel dat zijn 4 sterren meer dan waard is. Groot maar dat merk je niet. Uiterst vriendelijk en eventueel behulpzaam personeel! Zeer goed eten en drinken en zeer gevarieerd. Fijn dat in het voorjaar 1 zwembad verwarmd is. De kamers zijn zeer ruim en schoon. Heel goede bedden. In het gedeelte waar wij waren waren de kamers niet gehorig. De buren hóórden we niet eens. In en rondom het hotel is alles netjes en schoon. Het animatieteam is écht fantastisch. Veel gelachen.

Viel toch wel tegen

jAN
23-4-2018

Van buiten ziet het hotel er mooi uit. Bij binnenkomst verraad de lobby meteen het karakter van het hotel. Veel lawaai door slechte akoestiek. Povertjes ingericht. De rest van het hotel is ook erg lawaaierig. Steeds rijdt er personeel rond met wagentjes voor schoonmaak, reparatie e.d. Eetzaal erg druk en onvriendelijk personeel dat je zo omver loopt.

Kamers zijn mooi, vooral de badkamer is erg mooi. Wel lawaaierig. Je kunt de buren goed horen praten.

Het eten viel tegen voor een 4 sterren Riu. Brood erg droog. De kookkunst van het personeel liet hier en daar te wensen over. Zelfs een omelet maken of eitje bakken kan duidelijk beter. Vlees vaak taai en weinig variatie.

Overal, met uitzondering van de bar, moet je zelf je drinken "tappen". Alles uit tapinstallaties. Water uit apparaat stinkt naar chloor. Geen kwaliteit.

Dit was voor ons eens maar nooit weer.

zeer goed

jean marie
26-2-2018

het was een goed hotel maar zeer groot moest ver lopen om te gaan eten verder was het zeer netjes eten was goed veel afwisseling personeel vriendelijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clubhotel RIU Costa del Sol in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clubhotel RIU Costa del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Clubhotel RIU Costa del Sol scoort een 7.65 uit 10 op basis van 686 reviews.