Hotel Clubhotel RIU Costa del Sol

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag28°20°
Hotel Clubhotel RIU Costa del Sol
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Clubhotel RIU Costa del Sol voor je op een rij gezet:

673 reviews over Hotel Clubhotel RIU Costa del Sol in het Nederlands

Kim
11-8-2018

Zeer goed hotel.zeer vriendelijk. 5 zwembaden , niet vechten voor een zeteltje.

Ook geschikt vr mensen met kinderen (animatie overdag en zwembad en piratenboot vr de kleintjes)

Zeer uitgebreide buffetten, ook daar niets op aan t merken( en ik ben haha een moeilijke eter).

In de omgeving heb je ook mooie stranden, eethuisjes , winkeltjes en op 30 min wandelen ongeveer heb je trapjes die je naar het centrum kunt nemen.

Ook mits een 10 minuten wandelen is er een trein die je kan nemen naar malaga of benalmadena enz.

Goed hotel maar het eten kan veel beter!

Johan
18-7-2018

Mooi en proper hotel met rustige ligging.

Ik wil het woord 'slecht' niet gebruiken maar de maaltijden in dit hotel zijn wel de minst goede die we ooit in een Riu hebben gekregen. Bijna geen afwisseling gedurende de 14 dagen dat we er verbleven. 's middags en 's avonds dezelfde gerechten.

Niettegenstaande de all inclusive zijn we enkele dagen elders gaan eten.

Het grote restaurant heeft een groot cafetaria-gehalte en we hebben dan ook steeds buiten op het terras gegeten waar slechts 10% van de tafels vrijgehouden werd voor niet-rokers. De geur van sigarettendamp was dus mee inbegrepen bij de maaltijd.

Overal is het zeer proper. De ligging is zeer rustig en te voet, met taxi, bus of trein is alles in de buurt vlot bereikbaar.

Als we ooit terug gaan is het voor het vriendelijk personeel, de ligging, de mooie kamer met afzonderlijk toilet en de properheid. We hopen dat het eten dan wel gelijkwaardig is met andere Riu-hotels.

nooit meer

Dirk
17-7-2018

Deze periode duw een beetje er kunnen er nog mensen bij.

kamers ruim en behoorlijk douche zeer ruim

Zwembaden liggen zeeeeeer verspreid van elkaar

je ligt er als sardientjes op elkaar

animatie s'avonds was goed

Het eten was goed maar altijd het zelfde in elk restaurant

Geen vers fruitsap

te weinig toiletten aan het zwembad en de restaurants

Er zijn er betere rui hotels

Geen brood bij vertrek smorgens

Twee kleine liften voor een zeer groot gebouw

Preisdaler

Prima hotel maar avond animatie slecht

Danny Mol
8-7-2018

Een schitterend hotel aan de boulevard van Torremolinos. Fijne kamers die in 2017 compleet gerenoveerd zijn. Bedden die je een perfecte nachtrust geven. 3 zwembaden waar diverse animatie spellen georganiseerd worden, zoals watervolleybal, polo enz. Het eten is gewoon goed. Enige minpunt is de animatie in de avonduren, op het enige podium in het hotel worden waardeloze shows gegeven van slechte flamingo shows tot karaoke. Geen avond met live muziek. Je betaald tenslotte een hoop geld om in dit RIU hotel te verblijven. Het laatste is dus zeker voor verbetering vatbaar

Super geweldig hotel om zeker naar terug te gaan.

Miranda Rijksen
5-7-2018

Super luxe hotel met prachtige kamer.Heel goed van eten en drinken en vriendelijk personeel.Mooie shows van een geweldig animatie team.Ligt tegenover zee met een wandelboulevard. Met de bus goedkoop en zo in Tormolinos en Malaga.Tophotel👍

Nooit meer

Christiaan Alleman
13-6-2018

Op de zee promenade voor het hotel is niets te beleven. Je moet minstens een half uur stappen voor je de wandel promenade van Torremolinos bereikt. Men heeft van 2 hotels 1 gemaakt. Als je van het ene naar het andere wil moet je telkens via de lobby of de straat. Bij de zwembaden lig je als haringen in een ton: de zetels staan aan elkaar geplakt. Eten: in de a la carte restaurants kan je bij de eerste shift niet vlug genoeg buiten zijn om de zaal klaar te zetten voor de volgende shit. Warm eten= niet warm genoeg/ koud laat ook te wensen over. Onvoldoende toiletten bij de zwembaden.

Onderhoud kamers en rest hotel:prima.

Wij reizen vrij vaak en bezochten al veel Riu hotels, maar dit is één van de minste.

Top all in hotel fantastisch,aan alles gedacht,

Véronique penxten
11-6-2018

Tip,wie rust,boek een suite kamer, straatkant geen last van lawaai van animatie, kort bij bar, men kan zelfs appart slapen. Wel een beetje stappen tot aan eetzaal, maar zeker te doen Door jaren ervaring van RIU, aan alles gedacht, vb, hekjes aan zwembad, bij vroeg vertrek super ontbijt, men kan zelfs de hele dag ergens iets eten goed voor wie op uitstap wil, zwembaden prima voor in te stappen, alles is nieuw,proper, handdoek omruilingen, s morgens en vanaf 16h, familie hotel van baby tot 80 plussers, altijd een plaatjes voor ieder persoon, 30 min lopen van stad torremolinos, bus komt binnen het uur, taxi tussen 10 a 12 euro zelfs benalmadena haven iets duurder dan boulevard, malaga trein of taxi 22 euro mooi shoppingcentrum, markt wel 2 keer overstappen met bus of taxi rechtstreeks,buiten hotel oud maar wel verzorgd maar overal zo, hotels proper naar de wettelijke normen, zonder pasje niet binnen, overal bewakers, geeft toch een veilig gevoel, deze oude badsteden zijn oud maar proper, gelijk in benidorm, Turkse badsteden bodrum, kusadasi, overal waar hotels stoppen is het aan de stad zelf voor onderhoud !!! Zelfs hier aan Belgische kust is er veel werk in hotel wc super proper, hier in Belgische ziekenhuizen zouden ze daar wel een lesje moeten gaan leren, daar openbaar wc in hotel wc dame aanwezig 15 h tot 23h , apotheek recht t.o.v hotel, kamers alle dagen gepoetst,zelfs veel plaats kleerkast, goede wiffi, vluchttijd 2u 15 min vanuit Luik ,Brussel2u 30 bij goed weer, taxi rond 20 euro , max 15 min van luchthaven, prima voor een paar dagen zon zee, luxe, geen files en geen flitsboetes, ✈️🏝🍹fijn verblijf, goede reis gewenst

Prima hotel voor 8 dagen.

Harry vd Weerd
7-6-2018

Alles word erg goed schoon gehouden, de kamers en alles in en rondom het hotel.

Prima service.

All inclusive is prima geregeld.

Leuke animatie, voor jong en oud.

Ligt wel wat verder van Torremolinos, maar met de bus prima te doen.

De boulevard voor het hotel is niet het leukste gedeelte, maar even een eindje lopen richting Torremolinos word het wel leuker.

Prima maar niet nog een keer.

Sanne
2-6-2018

Erg schoon hotel, vriendelijk personeel, en strand op 2 min. Lopen. Wij vonden alleen de familiekamer erg klein. Het eten was niet goed genoeg en de eetzaal erg rommelig. Drinken ook niet bijzonder, vooral de alcoholische dranken. Wijn uit een spuit en cocktails niet lekker. Koffie was ook niet goed genoeg. Wel petje af voor de schoonmaaksters, want de kamer en wc’s in het hotel waren altijd erg schoon. Veel ouderen en jonge gezinnen met kinderen, leuke sfeer. We hebben een leuke vakantie gehad maar zullen niet snel nog een keer dit hotel boeken.

Heel goed en netjes onderhouden hotel

De Raeymaeker
17-5-2018

Het hotel ligt op 10 minuutjes rijden van de luchthaven, en op een half uurtje wandelen van het centrum van Torremolinos. Er stopt een bus vlak aan het hotel naar het centrum van Torremolinos en op een 20 minuutjes wandelen is het treinstation naar Malaga, Fuengirola, Benalmadena.

De kamers zijn mooi vernieuwd en heel proper met inloopdouche in de badkamer.

De buffetten in de restaurants zijn verzorgd en lekker, er wordt steeds aangevuld, er is voor elk wat wils. Je kan ook elke avond a la carte gaan eten in 2 restaurants mits reservering.

Het personeel en animatieteam is heel vriendelijk.

Alhoewel het een groot hotel is, zijn er voldoende ligstoelen, je moet geen handdoeken gaan leggen.

Wat opviel, was dat het hotel heel rolstoelpraktisch is, er wordt dus aan iedereen gedacht.

Kortom een aanrader!

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clubhotel RIU Costa del Sol in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clubhotel RIU Costa del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.