Hotel Clubhotel RIU Costa del Sol

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°14°
Hotel Clubhotel RIU Costa del Sol
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Clubhotel RIU Costa del Sol voor je op een rij gezet:

677 reviews over Hotel Clubhotel RIU Costa del Sol in het Nederlands

kan niet beter!

vanarwegen marc
31-10-2018

schitterend hotel prima verzorging veel variatie in eten goede kamers perfecte verzorging goede ligging

Top vakantie

Rene Gijseman
21-10-2018

Veel mogelijkheden om aan deelte nemen.

Genieten!

Kelly
16-10-2018

Wij zouden verblijven in het RIU Nautilus maar waren overboekt naar het Clubhotel RIU Costa del Sol.

Fantastisch All-inclusive hotel, groot opgezet, zeer schoon en vriendelijk personeel.

Het hotel was vol maar dit was niet te merken, ligging aan het rustige deel voor Torremolinos, heerlijk!

Treintstation op loop afstand voor bezoek aan bijvoorbeeld Malaga (zeker een aanrader)

Zelf ben ik werkzaam bij een reisorganisatie en verkoop ik veel RIU, ik vond dit een super ervaring en kom zeker volgend jaar een weekje terug in dit hotel.

Mooi hotel

Maurice
2-10-2018

Als trouwe riu fans dit keer voor riu costa del sol gekozen; viel zeker niet tegen! Mooie kamers, super schoon; heerlijk eten; in de avond goed entertainment; vriendelijk personeel ;absoluut riu waardig. Bij aankomst is het wel even “schrikken”; ligging is niet helemaal top; hotel ligt aan een toch wel “vergane glorie” boulevard; hotel is wat gehorig. Tijdens ons verblijf vooral oudere gasten aanwezig., daardoor werden de zwembaden beperkt gebruikt; ruimte genoeg dus. De zwembadencapaciteit zal bij een andere samenstelling van de gasten ( hoogseizoen) nooit toereikend kunnen zijn. Verder alles top!

Kim
11-8-2018

Zeer goed hotel.zeer vriendelijk. 5 zwembaden , niet vechten voor een zeteltje.

Ook geschikt vr mensen met kinderen (animatie overdag en zwembad en piratenboot vr de kleintjes)

Zeer uitgebreide buffetten, ook daar niets op aan t merken( en ik ben haha een moeilijke eter).

In de omgeving heb je ook mooie stranden, eethuisjes , winkeltjes en op 30 min wandelen ongeveer heb je trapjes die je naar het centrum kunt nemen.

Ook mits een 10 minuten wandelen is er een trein die je kan nemen naar malaga of benalmadena enz.

Goed hotel maar het eten kan veel beter!

Johan
18-7-2018

Mooi en proper hotel met rustige ligging.

Ik wil het woord 'slecht' niet gebruiken maar de maaltijden in dit hotel zijn wel de minst goede die we ooit in een Riu hebben gekregen. Bijna geen afwisseling gedurende de 14 dagen dat we er verbleven. 's middags en 's avonds dezelfde gerechten.

Niettegenstaande de all inclusive zijn we enkele dagen elders gaan eten.

Het grote restaurant heeft een groot cafetaria-gehalte en we hebben dan ook steeds buiten op het terras gegeten waar slechts 10% van de tafels vrijgehouden werd voor niet-rokers. De geur van sigarettendamp was dus mee inbegrepen bij de maaltijd.

Overal is het zeer proper. De ligging is zeer rustig en te voet, met taxi, bus of trein is alles in de buurt vlot bereikbaar.

Als we ooit terug gaan is het voor het vriendelijk personeel, de ligging, de mooie kamer met afzonderlijk toilet en de properheid. We hopen dat het eten dan wel gelijkwaardig is met andere Riu-hotels.

nooit meer

Dirk
17-7-2018

Deze periode duw een beetje er kunnen er nog mensen bij.

kamers ruim en behoorlijk douche zeer ruim

Zwembaden liggen zeeeeeer verspreid van elkaar

je ligt er als sardientjes op elkaar

animatie s'avonds was goed

Het eten was goed maar altijd het zelfde in elk restaurant

Geen vers fruitsap

te weinig toiletten aan het zwembad en de restaurants

Er zijn er betere rui hotels

Geen brood bij vertrek smorgens

Twee kleine liften voor een zeer groot gebouw

Prima hotel maar avond animatie slecht

Danny Mol
8-7-2018

Een schitterend hotel aan de boulevard van Torremolinos. Fijne kamers die in 2017 compleet gerenoveerd zijn. Bedden die je een perfecte nachtrust geven. 3 zwembaden waar diverse animatie spellen georganiseerd worden, zoals watervolleybal, polo enz. Het eten is gewoon goed. Enige minpunt is de animatie in de avonduren, op het enige podium in het hotel worden waardeloze shows gegeven van slechte flamingo shows tot karaoke. Geen avond met live muziek. Je betaald tenslotte een hoop geld om in dit RIU hotel te verblijven. Het laatste is dus zeker voor verbetering vatbaar

Super geweldig hotel om zeker naar terug te gaan.

Miranda Rijksen
5-7-2018

Super luxe hotel met prachtige kamer.Heel goed van eten en drinken en vriendelijk personeel.Mooie shows van een geweldig animatie team.Ligt tegenover zee met een wandelboulevard. Met de bus goedkoop en zo in Tormolinos en Malaga.Tophotel👍

Nooit meer

Christiaan Alleman
13-6-2018

Op de zee promenade voor het hotel is niets te beleven. Je moet minstens een half uur stappen voor je de wandel promenade van Torremolinos bereikt. Men heeft van 2 hotels 1 gemaakt. Als je van het ene naar het andere wil moet je telkens via de lobby of de straat. Bij de zwembaden lig je als haringen in een ton: de zetels staan aan elkaar geplakt. Eten: in de a la carte restaurants kan je bij de eerste shift niet vlug genoeg buiten zijn om de zaal klaar te zetten voor de volgende shit. Warm eten= niet warm genoeg/ koud laat ook te wensen over. Onvoldoende toiletten bij de zwembaden.

Onderhoud kamers en rest hotel:prima.

Wij reizen vrij vaak en bezochten al veel Riu hotels, maar dit is één van de minste.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clubhotel RIU Costa del Sol in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clubhotel RIU Costa del Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.