Hotel Club Palia Las Palomas

Hotel Club Palia Las Palomas
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Club Palia Las Palomas voor je op een rij gezet:

73 reviews over Hotel Club Palia Las Palomas in het Nederlands

goede keus

ed
20-6-2018

prima kamer. Alleen wat gehorig. Schoon hotel. Op alle plekken.

Animatie prima. Eten soms lauw, maar veel keus en altijd wel iets wat lekker is.

Alleen savonds in de rij voor een drankje. meer personeel achter de bar zou fijn zijn.

Verder veel fransen in hotel

Gewoon boeken!!

J
18-6-2018

Dit hotel verdient zeker meer dan een 6.7 zoals hierboven word aangegeven.

De animatie verdient een dikke 10 net zoals het overige persooneel de kamers en de accomodatie.

Het eten is de ene keer een 5 en de andere keer een 7, niet overdreven goed maar ook niet overdreven slecht.(het is maar net wat je gewend bent).

Deze vakantie kan je tevens zonder zorgen boeken, want ik en mijn vriendin hebben een top tijd gehad.

Fantastisch hotel en personeel.

Daan
10-6-2018

Goed en mooi hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten is zeer goed en gevarieerd en wordt goed bijgevuld, de kamers zijn heel ruim en de douche heeft ook een regendouche. Alles in en om het hotel en zwembad wordt goed schoon gehouden. Animatie voor jong en oud is prima verzorgt. Het hotel is zeker 4 sterren waard. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. We waren er van 29 mei tot 7 juni 2018 op all incluse basis.

Nooit meer

Vijfhuizen
14-10-2017

Het eten was vaak koud en niet gaar te weinig personeel echt geen goede koks beneden bij de bar een hele bak met patat worstjes hamburgers steen koud jammer. Alleen fe kamer was goed iedere dag schone handdoeken gevraagd om 5de verdieping kregen de 1ste verdieping uitzicht een paar bomen. Zou er nooit meer naar toe gaan

Fijn hotel

Theu
30-9-2017

Eten was perfect hotel kamer alles nieuw jammer genoeg hadden wij geen balkon.

Nooit meer !

jeannine
25-9-2017

Dit hotel is zeker zijn geld niet waard. Kamer was niet proper bij aankomst. Na reclamatie bij de receptie kwam er iemand na 2 dagen de kamer poetsen. Het bed werd opgemaakt en propere handdoeken gelegd. Dat was het dan. Er werd voor de volgende 10 dagen niet meer gepoetst. Eten in restaurant was koud. Terras aan zwembad was ook niet proper. Kortom er was te weinig personeel in het restaurant en te weinig poetsdames. Wifi in de kamer, vergeet het. Werkt niet. Te luide muziek aan zwembad. Echt geen aanrader. Enig pluspunt : La Carihuela is super gezellig, mooi en prachtige promenade.

minpunten : veel trappen in hotel, geen bar buiten 's avonds, bij laat eten enorme drukte, wifi laat de wensen over op de kamer, paraplu's tekort

pluspunten: lekker gevarieerd eten ( denk erom vroeg gaan eten is de boodschap, lekker rustig en goed eten), mooie nieuwe kamer met regendouche en mooi terras, lekker rustig hotel( geen boelmakers of luidruchtige gasten), bij klachten aan de receptie werd het probleem meteen opgelost, kamer was in orde gepoetst, iedere dag verse handdoeken als je vuile op de grond gooit( wel geen verse lakens in 10 dagen), de hoge helling naar/of van het hotel is niet nodig als je weet dat je langs het pad van het grasveld, zo via de parking naar buiten kan. Is deze gesloten, gebruik dan je badge van het hotel in het zij deurtje van de grote poort.

Prijs/kwaliteit : dik in orde

Omgeving : direct aan de boulevard, toffe straatjes en boulevard, mooie jachthaven. ( twee zetels en paraplu maar voor 10/dag aan strand). Openbaar vervoer : bus 110 om de vijf minuten naar torremolinos/malaga of benalmadena a 1,65/pp. Zeer rustig allemaal, geen vervelende hangjongeren (veel nederlandse toeristen, dus geen enkel probleem)

voor herhaling vatbaar

Absoluut waardeloos

Lars
25-7-2017

Twee weken dit hotel geboekt.

Het eten is koud, de kip is rauw! Koken kunnen ze niet! Je wordt er ziek van als je al dit rouwe eten moet eten.

Het personeel, .zelfs achter de receptie spreken zeer slecht engels. De kamers zijn waardeloos gepoest. De badkamer is nog geen enkele keer nornaal gepoest geworden en laat staan de vloer. Hier word even snel door gedwijld niet eens met een stofzuiger!

Tevens veel te weinig personeel waardoor je aan de bar soms wel tot 20min moet wachten op een drankje.

Op onze kamer hadden we met douche geen warm water en een klein pis straaltje kwam uit de douch kop. We zijn hiervoor 3x op een hele dag moeten gaan klagen dat er eindelijk eens naar ons geluisterd werd.

S avonds is het verplicht binnen zitten hier. Er is geen terras aanwezig. Je moet binnen in een ongezellig zaaltje voor je uit zitten te staren. Zeer slecht.

Leuk voor 1 x

Jsn Boon
5-7-2017

Hotel pas gerenoveerd, kamers modern en schoon.

Bedden waren keihard waarschijnlijk omdat ze nog nieuw waren.

Eten vaak niet warm wel gevarieerd.

Te weinig bedjes bij het zwembad, iedere ochtend een gevecht om een bedje te bemachtigen.

Personeel vriendelijk en behulpzaam.

met een woord "geweldig"

Peter @lias Pier.
26-6-2017

De omgeving is geweldig mooi, je kunt met een treintje voor een paar euro naar verschillende steden zoals Malaga, Fuengirola, enz...enz... echt de moeite waard.

Het Hotel is prima, schoon, vriendelijk personeel, mooi zwembad enz..

Een paar min puntjes waren dat het servies niet schoon was ( echt vies ) vrij eentonig ( maar toch goed ) eten, en de all inn om 23.00 uur is afgelopen en er dan ook niks meer te doen was en ook geen biertje te krijgen tegen betaling dat vonden wij minder !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Palia Las Palomas in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Palia Las Palomas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Club Palia Las Palomas scoort een 6.84 uit 10 op basis van 76 reviews.