Hotel Club Palia Las Palomas

6.8Voldoende

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Torremolinos

6.8Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Club Palia Las Palomas voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang

88 reviews over Hotel Club Palia Las Palomas

• 5M14-08-2020

Een hotel wat echt geen 4 sterren is !

Het eten is redelijk gevarieerd maar houdt niet over. Ligt vaak al afgekoeld en niet warm bij het buffet. Te weinig personeel in het restaurant waardoor je gezien de coronamaatregelen lang moet wachten in de rij. Je mag niets van het buffet zelf opscheppen. Zelfs een bord moet je vragen. Zwembad is prima maar wel voorzien van (veel) doorgezakte ligbedden. Ook de vloer is vies onder de ligbedden. Animatieteam ( alleen Franstalig ) is een aanfluiting. Het enige wat er is, dat er yoga momentje wordt gegeven overdag en in de avond ( 22.00 uur ) een flut show van een uurtje. Of een afgezakte bingo. En dan is alles nog gericht op de Fransen die in grote getale aanwezig zijn in dit hotel. Weinig tot geen vertier in het hotel. Je moet dit echt buiten de deur zoeken. Het hotel ligt op een helling / drukke doorgaande weg Nee qua prijs/kwaliteit verhouding absoluut geen aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 7Hennie02-08-2020

Lekker op vakantie

De kamers zijn prima en ook mooi zwembad. Het eten was eenzijdig en vaak lauw. Goede ligging snel op de boulevard en bij het strand.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 8Steffie01-08-2020

Prachtige ligging eten slecht Nederlandse douzie

Mooie liggging dichtbij boulevard winkels bars alles wat je maar kan denken het is er recht naar banadamanele gaan van links torremolinos aanraders hotel het eten is eigenlijk barslecht had ik niet zo veel geld uitgeven aan stoppen ging ik buiten het hotel eten en het was altijd koud de rest was al goed en ik hou van Spanje en dan is er natuurlijk douzie de alaround medewerker in het hotel hij spreekt 5 talen perfect ook Nederlands en is eigenlijk de enige die je begrijpt in dit hotel en mijn Engels is goed een topper in dit hotel danku douzie voor alle leuke tips en hulp topgast

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 2019
    8Elmira27-08-2019

Gewoon okay!

Fijn hotel. Erg schoon. Centrale ligging. De verhalen over koud eten zijn echt onzin. Of deze mensen kwamen pas om 21:30 voor het diner. Als je wilt kun je tot aan het avondeten wel ergens een hapje eten. Genoeg keuze voor een 4* hotel. Gewoon goed middenklasse hotel zonder extra luxe maar wel keurig netjes. Enige minpuntjes; rennen voor een ligbedje om 10u en de gehorige kamers. Houdt er rekening mee dat menig Spanjaarden en Fransen erg nadrukkelijk aanwezig zijn. Lees; luidruchtig!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Sabine13-08-2019

Prima hotel met perfect zwembad

Centraal gelegen hotel, je bent zo aan de boulevard en in het gezellige wijkje La Carihuela, maar ook in Torremolinos centrum ben je zo. Ontbijt erg goed, lunch in het restaurant vonden wij minder (daarom aten wij vaak bij het zwembad), met diner altijd wel iets wat je lekker vond. Regelmatig thema-diners. Animatie erg actief, activiteiten voor zowel volwassenen als voor kinderen. Het hotel werd erg goed schoon gehouden, de hele dag door zag je schoonmaaksters lopen. Perfect zwembad, loopt langzaam af tot 1.95 meter diepte. Niet altijd genoeg bedjes langs het zwembad, maar in de tuin was er dan vaak nog wel ruimte. En meestal halverwege de dag wel weer plek bij het zwembad. Badmeesters waren soms erg streng op het achterlaten van handdoeken, andere dag wat minder. Met het openbaar vervoer ben je zo in nabijgelegen plaatsen, kost weinig. Wij vonden La Carihuela erg leuk, veel bedrijvigheid, altijd wel iets te beleven.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 6saskia09-08-2019

prima maar geen 4 sterren

prima hotel om te ontbijten en te slapen zwembad water veel te warm avond eten was meestal koud erg jammer zwembad gaat tegen 10 uur open wil je een plekje dan moet je er voor in de rij staan

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8Flowers3225-06-2019

Net en verzorgd hotel, keuken geen 4 sterren.

Ligt aan steile weg naar het centrum, net hotel, schoon, algemeen vriendelijk personeel, restaurant matig vooral door geen goede temparatuur in vlees en groente bakken, matige sortering vlees en beperkte diversiteit gezien het grote aantal Franse en Spaanse mensen. Zwembad is groot maar teveel mensen. Redelijke controle op naleving kledingvoorschriften en handdoeken op stoelen.Zwembad veelal om 19.00 afgesloten middels afrastering en openen van afrastering vanaf ca.10.00. All inclusive bar geldt tot 23.00 daarna betalen, slecht!! Animatieteam is leuk en spontaan, echter de activiteit karabijn en pistool schieten past hier niet bij.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 6Familie van Elderen23-06-2019

Leuk om gezien te hebben, volgend jaar iets anders

Het hotel is zeer gericht op Fransen welke onbeschoft, egoïstisch en luidruchtig aanwezig zijn. Zij plunderen het buffet!!! Ravage!! Eten vers, matig afwisselend. Restaurant personeel erg vriendelijk, spreken echter slecht Engels. Ligging hotel zeer geschikt voor uitstapjes, met bijv. openbaar vervoer (trein naar Malaga, bus naar Benalmadena). Vlakbij zee en strand, welke schoon en rustig waren. Buiten het hotel veel Nederlandse eet- en drinkgelegenheden. Gemiddelde leeftijd begint vanaf 65 jaar.... dit geeft enerzijds wat meer rust, anderzijds weinig aansluiting. We vertrokken 's avonds maar mochten nog de hele dag gebruik maken van de all inclusive service! Hotelkamer netjes, badkamer wat minder op de regendouche na.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 2018
    6Alie07-09-2018

Nooit meer te massaal

Eten was redelijk soms wat koud.Grote eetzaal. Als je om 8 uur ging eten moest je in de rij staan.Kamer werd elke dag schoongemaakt. Bij aankomst lagen er zwarte lange haren op balkon die lagen er toen wij weg gingen nog.Als je een auto wilt huren kan je dat het beste bij het hotel doen dan kan je je auto daar parkeren ( europcar). Wij hadden in Nederland al auto gehuurd dus vroegen of we de auto daar konden parkeren, toen werd ons gevraagd of wij auto hadden van europcar. Nee wij hadden via sunny car auto ( super maatschappij). Nee er was geen plaats dus moesten wij naar openbareparkeerplaats per dag 22 euro. Na 2 dagen was er plaats we moesten wel 15 euro per dag betalen. Beetje jammer dat je dit van te voren niet weet. Personeel achter de bar erg vriendelijk. Bij de receptie onvriendelijk. In de eetzaal is je bord al heel vaak weg voordat je er erg in hebt.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 7Ruud07-08-2018

Prima hotel als je niet teveel luxe verwacht.

Voor volwassenen hebben ze een lekker zwembad maar voor de kleintjes loopt t snel af en t kinderbad heeft een hoge rand waardoor t gevaarlijk wordt. De kamers zijn goed en met prima airconditioning. Schoonmaak is prima. Eten is goed, vooral wat er net staat of vers van de grill komt. Jammer genoeg zijn er bij de 2 bars vaak te weinig personeel waardoor er dan lange rijen ontstaan. Animatieteam doet goed hun best om iedereen te vermaken. Wel veel Franse gasten waardoor er te vaak alleen in t Spaans en Frans wordt gesproken. Sommige speken wel Engels en/of Nederlands. Torremolinos is een leuk stadje met een gezellige lange boulevard, waar ook s avonds van alles te beleven valt.

Gereisd met partner in augustus 2018

Hotel Club Palia Las Palomas info