Hotel Club Palia Las Palomas

Hotel aan zeeWeer vandaag20°10°
Hotel Club Palia Las Palomas
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Club Palia Las Palomas voor je op een rij gezet:

77 reviews over Hotel Club Palia Las Palomas in het Nederlands

Nooit meer te massaal

Alie,
7-9-2018

Eten was redelijk soms wat koud.Grote eetzaal. Als je om 8 uur ging eten moest je in de rij staan.Kamer werd elke dag schoongemaakt. Bij aankomst lagen er zwarte lange haren op balkon die lagen er toen wij weg gingen nog.Als je een auto wilt huren kan je dat het beste bij het hotel doen dan kan je je auto daar parkeren ( europcar). Wij hadden in Nederland al auto gehuurd dus vroegen of we de auto daar konden parkeren, toen werd ons gevraagd of wij auto hadden van europcar. Nee wij hadden via sunny car auto ( super maatschappij). Nee er was geen plaats dus moesten wij naar openbareparkeerplaats per dag 22 euro. Na 2 dagen was er plaats we moesten wel 15 euro per dag betalen. Beetje jammer dat je dit van te voren niet weet. Personeel achter de bar erg vriendelijk. Bij de receptie onvriendelijk. In de eetzaal is je bord al heel vaak weg voordat je er erg in hebt.

Voor volwassenen hebben ze een lekker zwembad maar voor de kleintjes loopt t snel af en t kinderbad heeft een hoge rand waardoor t gevaarlijk wordt. De kamers zijn goed en met prima airconditioning. Schoonmaak is prima. Eten is goed, vooral wat er net staat of vers van de grill komt. Jammer genoeg zijn er bij de 2 bars vaak te weinig personeel waardoor er dan lange rijen ontstaan. Animatieteam doet goed hun best om iedereen te vermaken. Wel veel Franse gasten waardoor er te vaak alleen in t Spaans en Frans wordt gesproken. Sommige speken wel Engels en/of Nederlands. Torremolinos is een leuk stadje met een gezellige lange boulevard, waar ook s avonds van alles te beleven valt.

Leuk hotel voor een keertje.

Petra Eggink,
5-8-2018

Positief: Mooie ruime kamer met goede bedden. Hotel is netjes en schoon. Lekker zwembad. Vriendelijk personeel en leuk animatieteam. Eten is goed. Dicht bij t strand en gezellige boulevard.

Minder positief: Liften zijn erg klein en benauwd. Soms lange rijen bij de barren. Hekjes bij t zwembad/jaccuzzi zitten los. Veel Franstalige personen. Iemiemini kinderbad met hoge instap.

Tjingo

Ben van 9 t/m 18 juni en het is goed bevallen.

Animatie top in vergelijk met andere, luxere hotels.

Eten was voor een all in formule prima, redelijk wat variatie voor ieder wat wils. Wel moest je je stukje vlees meteen bij de kok ophalen want als hij een half uur in een bak ligt is hij koud en niet meer lekker.

Drankjes bij de bar die in het all in pakket zitten zijn ook prima. Frisdankjes uit een slang evenals bier, wijn. Wel jammer maar op zich begrijpelijk dat er enkel in plastic bekers wordt geschonken en niet in glas. Ja, alleen bij de bar schenken ze in glazen maar bier uit een long drink glas vind ik stukken minder.

Kamers zijn voor iemand alleen maar met 2en ook groot genoeg. Belangrijker nog vind ik dat alles schoon is van badkamer tot balkon en dat dit in principe dagelijks wordt bijgehouden.Zwembad is schoon en er waren voor de periode dat ik er was voldoende bedjes beschikbaar. Wel zal dit in hoogseizoen n probl opleveren

goede keus

ed,
20-6-2018

prima kamer. Alleen wat gehorig. Schoon hotel. Op alle plekken.

Animatie prima. Eten soms lauw, maar veel keus en altijd wel iets wat lekker is.

Alleen savonds in de rij voor een drankje. meer personeel achter de bar zou fijn zijn.

Verder veel fransen in hotel

Gewoon boeken!!

J,
18-6-2018

Dit hotel verdient zeker meer dan een 6.7 zoals hierboven word aangegeven.

De animatie verdient een dikke 10 net zoals het overige persooneel de kamers en de accomodatie.

Het eten is de ene keer een 5 en de andere keer een 7, niet overdreven goed maar ook niet overdreven slecht.(het is maar net wat je gewend bent).

Deze vakantie kan je tevens zonder zorgen boeken, want ik en mijn vriendin hebben een top tijd gehad.

Fantastisch hotel en personeel.

Daan,
10-6-2018

Goed en mooi hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten is zeer goed en gevarieerd en wordt goed bijgevuld, de kamers zijn heel ruim en de douche heeft ook een regendouche. Alles in en om het hotel en zwembad wordt goed schoon gehouden. Animatie voor jong en oud is prima verzorgt. Het hotel is zeker 4 sterren waard. Voor ons zeker voor herhaling vatbaar. We waren er van 29 mei tot 7 juni 2018 op all incluse basis.

Nooit meer

Vijfhuizen,
14-10-2017

Het eten was vaak koud en niet gaar te weinig personeel echt geen goede koks beneden bij de bar een hele bak met patat worstjes hamburgers steen koud jammer. Alleen fe kamer was goed iedere dag schone handdoeken gevraagd om 5de verdieping kregen de 1ste verdieping uitzicht een paar bomen. Zou er nooit meer naar toe gaan

Fijn hotel

Theu,
30-9-2017

Eten was perfect hotel kamer alles nieuw jammer genoeg hadden wij geen balkon.

Nooit meer !

jeannine,
25-9-2017

Dit hotel is zeker zijn geld niet waard. Kamer was niet proper bij aankomst. Na reclamatie bij de receptie kwam er iemand na 2 dagen de kamer poetsen. Het bed werd opgemaakt en propere handdoeken gelegd. Dat was het dan. Er werd voor de volgende 10 dagen niet meer gepoetst. Eten in restaurant was koud. Terras aan zwembad was ook niet proper. Kortom er was te weinig personeel in het restaurant en te weinig poetsdames. Wifi in de kamer, vergeet het. Werkt niet. Te luide muziek aan zwembad. Echt geen aanrader. Enig pluspunt : La Carihuela is super gezellig, mooi en prachtige promenade.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Club Palia Las Palomas in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Club Palia Las Palomas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.