Appartement Carolina

7.4Goed

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Torremolinos

Op vakantie geweest naar Carolina?

7.4Goed

• 7.1Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

16 reviews over Appartement Carolina

• 4Marijke04-05-2016

Vreselijk

Enorm veel geluidoverlast van 1: de onderliggende pub en 2: café 'De Brabander'. Voor 01.00 uur doe je geen oog dicht, zelfs met oorpluggen kan je niet slapen. De matrassen zijn heel erg slecht, rugpijn en zijpijn, met een dubbel gevouwen deken onder het hoeslaken verlicht je het enigszins. Niet boeken!

Alleen gereisd in april 2016

• 10george_dejong520-04-2011

Perfecte ligging

Perfecte ligging aan het strand alleen gescheiden door de boulevard met zeezicht. Inrichting eenvoudig maar wel schoon en alles wat je nodig heb is aanwezig. Winkels in de buurt voor een ontbijtje. Kortom Perfect

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Ellen12-04-2011

Prima

Carolina heeft 2 vestigingen. Vier studio's (balkon, slaapkamer, keuken en badkamer) aan het strand met fantastisch zeezicht op de 1e en 2e verdieping, geen lift aanwezig, maar wel een lekkere trapopgang. De andere vestiging is een straat verder van het strand weg en schijnen appartementen (voor meerdere personen) te zijn. Pilar (de oudere dame) is een lieverd. Zij is degene die 1x per week schoonmaakt/het beddengoed verwisselt en 2x per week (meerdere) handdoeken. Dat 1x per week schoonmaken lijkt niet veel, maar zelf kan je ook af en toe de bezem hanteren. 's-Nachts hebben we alleen het ruisen van de zee gehoord en heerlijk geslapen.

Gereisd met partner in april 2011

• 3john pacbier13-02-2011

nooit meer!

"" Nooit meer""het was vies en onveilig.De ligging is niet waar ze het beloofd hadden .

Gereisd met partner in januari 2011

• 9Mark en Dineke24-05-2010

aanrader!

Gister teruggekomen van een heerlijke vakantie in Torremolinos, app. Carolina. Ligging is perfect; direct aan het strand en in de buurt van vele leuke restaurantjes. Het oude centrum van Torremolinos is ook goed aan het te lopen. De eigenaresse is een hele vriendelijke oudere mevrouw die erg haar best doet om je een geweldige vakantie te bezorgen. Appartement is schoon en netjes. Er zijn slechts 4 kamers en hebben allemaal uitzicht op zee.'s Nachts hoor je alleen de zee en verder helemaal niets. Kortom een aanrader voor een leuke vakantie aan de Costa del Sol.

Gereisd met partner in mei 2010

• 8L.Elderkamp07-03-2010

Goede studio voor herhaling vatbaar

Nette kamer mis alleen bank waar je lekker op kan zitten , keuken netjes ingericht en mooie badkamer. Bij aankomst opgewacht door eigenaresse krijg je gelijk uitleg van je app. heel amusand. Jammer van het slechte weer maar dat kan in febr.

Gereisd met partner in februari 2010

• 8de bruin07-10-2009

geweldig

het is daar geweldig als er airco zou zijn krijgt het van mij een dikke 10 wil volgend jaat misschien terug tenzij ik iets boek met airco

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 8Cecile19-04-2009

Fantastisch appartement

Tot nu toe ging ik driemaal per jaar naar dit appartement, het ligt op een toplocatie, is schoon en Carolina en Pilar zijn heel aardig! Handdoeken genoeg. Zelf even een bezem door het appartement halen is toch geen probleem? Helaas heeft de touroperator dit appartement niet meer beschikbaar voor één persoon of je moet de dubbele prijs betalen!

Alleen gereisd in oktober 2008

• 8Deukie09-09-2008

Perfecte locatie. Helaas zonder airco!

Ruim appartement op een schitterende locatie. De inrichting voldoet prima, maar mist één essentieel ding, namelijk een airco! De temperatuur in het appartement loopt snel op. Dit komt mede door de enorme hitte die de koelkast in de keuken genereert. Deze is namelijk te krap ingebouwd en kan daardoor zijn warmte niet kwijt. Om enigzins verkoeling te hebben in het appartement hebben wij maar een ventilator gekocht. De schuifpui open laten staan tijdens het slapen, is namelijk niet aan te raden, vanwege de vele muggen die dan je slaapkamer onveilig maken.

De geluidsoverlast van de omliggende barretjes viel reuze mee. Alleen de eerste nacht was er een feestje aan de gang bij strandtent Antonio, maar gelukkig viel de muziek in onze smaak.

Als gast van dit appartement krijg je ook nog eens korting op de huur van strandbedjes bij "House Beach". Voor 2 bedjes incl. parasol, betaal je dan 7 ipv 9 euro.

Al met al een lekker appartement, maar met airco zou het nog beter zijn.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 6Danny en Mandy20-07-2008

Niet voor herhaling vatbaar

Leuk appartement en leuk uitzicht maar slechte service. 2x per week zouden ze handdoeken verschonen maar dat is 1x geweest en we moesten zelf schoonmaken. Geen airco en zeer benauwd binnen. Overlast gehad van muggen omdat de balkondeur open moest voor een beetje tocht en daardoor geluidsoverlast van het strandtentje dat verderop tot laat nog keihard muziek draait. Matrassen zijn hard dus lekker liggen lukt niet. Door dit alles hebben we slecht geslapen elke nacht. Wel een fijne vakantie gehad daar maar volgende keer zeker een ander appartement!

Gereisd met partner in juli 2008

Appartement Carolina info