Appartement Carihuela Palace en Park

Appartement Carihuela Palace en Park
6,9

12 tips over Appartement Carihuela Palace en Park

alexia verhelpen, 25-6-2015
Vergelijk de prijzen van de verschillende verhuurders...
Monique de Ruiter, 27-8-2014
Wandeling naar Benamaldena....zo gezellig daar...
richard, 18-2-2014
Restaurant Hans en Grietje ( op het complex), bus naar Malaga, mooie musea en kasteel, de markt van Malaga , heerlijk eten daar !, leuk shoppen.

We hebben een aantal aanbieders voor Carihuela Palace en Park voor je op een rij gezet:

Dirk-Jan, 1-11-2013
Uiteraard gaan eten bij onze nl. vrienden van "the launch" en de babbelaar/tralala
Rob van Rijn, 20-10-2013
Heerlijke visrestaurants aan de boulevard.
fr_woning, 26-3-2013

Carihuela park ligt in de wijk La Carihuela . Rondom zijn smalle straatjes , waar je s'avonds beter met een groepje uit kan gaan !!! . Op de dag is het er rustig . Op het complex zelf is naast de nodige appartementen gebouwen , iets vescholen in een hoek een supermarktje dat gerelateerd is aan AH . Er zijn veel Nederlandse produkten te koop .

Ga eens eten bij Hans en Grietje een restaurant met bijna elke dag een ander dagmenu.Het eten is er goed en betaalbaar . Is vanaf het complex bereikbaar

Rene Vissenberg, 2-12-2012

Ga eens mee met de jeepsafari van born to be wild uit Marbella, zie rijden tegenwoordig ook met 3 jeeps van 8 personen vanuit Torremolinos de gidsen spreken nederlands, duits, engels {dit is mijn zus Carola} en frans.

Deze tour is dagvullend en een uitstekende manier om achterland van Andalucie te bekijken.

Een echte aanrader

bjurn breider, 20-8-2012
Boek niet meer via reisbureau, er ziijn vele appartementen in handen van verschillende eigenaren. Er zit direct tegenover hoofdingang een verhuurbedrijf, daar wert een nederlandse dame die je prima kunt helpen aan een appartement. Dit scheelt je veelal honderden euro's!!!!!!!!!!!!!!!!
Familie Vos, 12-8-2012
Ondanks dat hetnbest prijzig is, doe de jeepsafari! Je gaat met Maurice een nederlander in een jeep met 8 personen de binnenlanden in, de stuwmeren e.d of Ronda en hij is een zeer enthousiaste gids en de lunch maakt zijn vrouw typisch Spaans was echt zalig! Was van 9 tot 18.30 doodmoe maar ontzettend voldaan vd mooie natuur kom je terug! Echte aanrader vinden wij! Linda van sunweb/sudtours regelt dit ook weer perfect voor je!
nielosguijs, 29-6-2012
Probeer Spaanse receptioniste te voorkomen, deze zijn heel slecht in communicatie. Ook wanneer je in het Spaans vragen stelt komt deze persoon er niet uit. De rest van het personeel wel.