Appartement Carihuela Palace en Park

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Torremolinos

6.9Voldoende

• 7.7Inrichting
  • 8.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Carihuela Palace en Park voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

Appartement Carihuela Park Palace in Spanje is een levendig appartementencomplex met veel spanjaarden. De appartementen zijn simpel. Er is een zwembad en vaak live-muziek. Het complex ligt op slechts 200 meter van het strand en de gezellige boulevard. De kabelbaan in Benalmadena is een aanrader of pak de bus naar Málaga.

390 reviews over Appartement Carihuela Palace en Park

• 2019
    5Jacobs07-08-2019

Nooit meer

Je gaat hier niet naar toe voor je rust. Wat een takke herrie rond het zwembad. Vooral einde middag en begin van de avond en dat iedere dag. Met 'life' muziek van bar slechte kwaliteit. En het is over het hele complex te horen, zo hard staat het. Een boekje lezen op je balkon is niet mogelijk. We gaan er nooit meer naar toe.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Yvonne01-08-2019

Een centraal gelegen appartementen complex. Schoon en centraal gelegen. Geen gedoe met handdoeken neer leggen ( toen wij er waren ) bij het zwembad. Min puntje 3 euro kost een ligbedje bij het zwembad. Zou het voor jongere kinderen niet aanraden omdat het beleid is dat er niets in zwembad mag liggen qua ligbedje of iets dergelijks. Compliment voor beheerder Henk omdat het complex voor groot deel in particulier bezit is en nog maar een klein deel via touroperator te boeken is is er dan ook geen receptie maar je kan hem altijd bellen. Op park een Nederlands winkeltje.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Martin23-04-2019

Top

Ergggg gezellig,lekker relax allemaal en goede bediening

Gereisd met partner in september 2018

• 2018
    7Okidoki26-07-2018

Asociaal volk

In het verleden hier 6 keer geweest. Met plezier! Warm welkom! Nu weer terug. Appartementen zien er nu super uit nu. Gerenoveerd. Park is super mooi. Contactpersoon (sunweb) beneden Henk is toppie. Heeft ons super geholpen! Lieve en sociale man die naar oplossingen zoekt. Helaas is het publiek heel erg veranderd. Er is een groepje nederlanders (20 %) die zeer luidruchtig zijn. Asociaal gedrag! Soms schaamde ik mij dat ik uit nederland kwam! 75 % spanjaarden die zich ook afzetten nu. Met hetzelfde gedrag. 5 % nette mensen van verschillende nationaliteiten. Het is er zeer gehorig. Samen met de beheerders blaadjes opgehangen voor stilte na 23.00 uur. Mensen hebben maling aan dit!! Doordat de volwassenen zich zo gedragen aapt het kind het na (nederlanders) Zonde van dit mooie complex. In het voor en na seizoen prima vertoeven. Denk ook dat de toekomst hier geen nederlanders meer komen in het hoogseizoen. Hebben ze te danken aan zichzelf!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Janssen22-07-2018

Rare sfeer

Net terug van onze vakantie. Zijn er nu zo'n 8 keer geweest. Wat ons al eerder opviel is dat het nederlands publiek wat hier komt niet netjes is. En dan heb ik het nog netjes gezegd. Gewoon maling hebben aan alles. Grote mond en luidruchtig.Vooral in de nacht! De spaanse mensen hebben het een beetje gehad met deze mensen. Waardoor zij zich nu ook afzetten met irritant gedrag. De sfeer is niet leuk bij het zwembad. Alleen maar negatief gepraat over alles wat er maar niet klopt. Hoop geroddel. Zwembad is dit jaar ook met een hek afgezet. Kinderen kunnen niet kind zijn. Er mag niks het zwembad in. Drankjes en eten is allemaal buiten het hek. Misschien is dat netjes maar haalt het vakantiegevoel weg Echt zonde van dit mooie complex. Tripjes naar omliggende dorpjes is leuk via de boulevard. Ook de kabelbaan in benalmadéna, het park hogerop in carihuela is de moeite waard. Gelukkig zijn wij geen zwembadzitters waardoor het toch geslaagd was.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 5Angeline20-07-2018

Appartement goed, zwembad waardeloos

Wij zitten er nu, zwembad mag niks, je mag alleen water drinken heb je cola krijg je een waarschuwing. Eveneens iets eten mag niet, doe je het wel dan wordt je weg gestuurd. Behalve als je Spanjaard ben. Bedjes moet je 3 euro per dag betalen. Je mag verder niets meenemen, zoals een luchtbed op het gras mag niet, maar je mag wel een stretcher/stoel neer zetten. Is weinig vakantiegevoel zo, meer strafkamp. Appartement is verder goed, maar wij gaan hier nooit meer terug. Je mag geen dieren in het appartement behalve als je afspraak met beheer hebt. Nou het is hier pro Spanjaard omdat ze sinds 2 jaar de Nederlanders weg willen hebben, dus honden stront ligt in gras.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Priscilla29-04-2018

We gaan voor de derde keer terug!

Schoon appartement. Vlakbij strand en gezellige boulevard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

7Ron30-10-2017

Prima

Ben hier geweest en heb niets gemerkt van de negatieve ervaringen. Mijn appartement was schoon en lekker licht,met flatscreen met nl zenders airco en electrisch fornuis prima in orde dus. Kamers zijn wel gehorig vooral de wc doortrekken maakt een hoop lawaai. Er is een mooie tuin met bar,restaurant waar je goed kunt eten en drinken voor weinig,zondags altijd live muziek. Naar het strand en de leuke boulevard is het 200 meter. Ik vond het erg prettig hier.

Alleen gereisd in oktober 2017

• 7123Ans12329-08-2017

Leuk appartement

Wij zaten niet in het hoofdgebouw, maar een 'bijgebouw'. De tuin is mooi en goed onderhouden. Het gebouw was verouderd en vervallen. Het appartement zelf was prima. Alles leek wel gloednieuw! Het appartement werd mooi schoon opgeleverd. Er zou schoonmaak zijn 1 x per week, alleen die hebben wij niet gehad. Wel een set nieuwe handdoeken halverwege de 10 dagen. Personeel van het restaurant is aardig en de beheerder van het park zeer behulpzaam. Op het park is er een klein supermarktje met alle (Nederlandse) producten die je nodig hebt, de winkel van Sinkel en een restaurant. Het eten in het restaurant was prima en niet duur. Tegen betaling van borg kun je gebruik maken van het zwembad. Het poortje van het zwembad werkte alleen niet helemaal lekker. De hekken er omheen staan ook niet heel gezellig. Ligging van het appartement is heel goed. Vlakbij het strand en het centrum van Torremolinos op loopafstand (+/-20 minuten?)

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 6Piet21-08-2017

Viel beetje tegen

Meeste appartementen zijn gerenoveerd en hebben airco en wasmachine. Wat tegenvalt is het beleid bij het zwembad. Er mag niets meer in het water. Geen bal, luchtbed of grote zwemband. Kinderen vervelen zich hierdoor heel snel. Regels worden scherp in de gaten gehouden door 2 "badmeesters". Zwembad lijkt wel een gevangenis. Kom hier al ruim 25 jaar, maar zoiets belachelijks nog nooit meegemaakt. Is waarschijnlijk de laatste keer hierheen. Als je besluit met kinderen op vakantie te gaan, even verder zoeken waar de kinderen wel lekker in het water kunnen spelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Appartement Carihuela Palace en Park info