Appartement Carihuela Palace en Park

Appartement
Appartement Carihuela Palace en Park
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Carihuela Palace en Park voor je op een rij gezet:

386 reviews over Appartement Carihuela Palace en Park in het Nederlands

Asociaal volk

Okidoki
26-7-2018

In het verleden hier 6 keer geweest.

Met plezier!

Warm welkom!

Nu weer terug.

Appartementen zien er nu super uit nu.

Gerenoveerd.

Park is super mooi.

Contactpersoon (sunweb) beneden Henk is toppie.

Heeft ons super geholpen!

Lieve en sociale man die naar oplossingen zoekt.

Helaas is het publiek heel erg veranderd.

Er is een groepje nederlanders (20 %) die zeer luidruchtig zijn.

Asociaal gedrag!

Soms schaamde ik mij dat ik uit nederland kwam!

75 % spanjaarden die zich ook afzetten nu.

Met hetzelfde gedrag.

5 % nette mensen van verschillende nationaliteiten.

Het is er zeer gehorig.

Samen met de beheerders blaadjes opgehangen voor stilte na 23.00 uur.

Mensen hebben maling aan dit!!

Doordat de volwassenen zich zo gedragen aapt het kind het na (nederlanders)

Zonde van dit mooie complex.

In het voor en na seizoen prima vertoeven.

Denk ook dat de toekomst hier geen nederlanders meer komen in het hoogseizoen.

Hebben ze te danken aan zichzelf!

Rare sfeer

Janssen
22-7-2018

Net terug van onze vakantie.

Zijn er nu zo'n 8 keer geweest.

Wat ons al eerder opviel is dat het nederlands publiek wat hier komt niet netjes is.

En dan heb ik het nog netjes gezegd.

Gewoon maling hebben aan alles.

Grote mond en luidruchtig.Vooral in de nacht!

De spaanse mensen hebben het een beetje gehad met deze mensen.

Waardoor zij zich nu ook afzetten met irritant gedrag.

De sfeer is niet leuk bij het zwembad.

Alleen maar negatief gepraat over alles wat er maar niet klopt.

Hoop geroddel.

Zwembad is dit jaar ook met een hek afgezet.

Kinderen kunnen niet kind zijn.

Er mag niks het zwembad in.

Drankjes en eten is allemaal buiten het hek.

Misschien is dat netjes maar haalt het vakantiegevoel weg

Echt zonde van dit mooie complex.

Tripjes naar omliggende dorpjes is leuk via de boulevard.

Ook de kabelbaan in benalmadéna,

het park hogerop in carihuela is de moeite waard.

Gelukkig zijn wij geen zwembadzitters waardoor het toch geslaagd was.

Appartement goed, zwembad waardeloos

Angeline
20-7-2018

Wij zitten er nu, zwembad mag niks, je mag alleen water drinken heb je cola krijg je een waarschuwing. Eveneens iets eten mag niet, doe je het wel dan wordt je weg gestuurd. Behalve als je Spanjaard ben. Bedjes moet je 3 euro per dag betalen. Je mag verder niets meenemen, zoals een luchtbed op het gras mag niet, maar je mag wel een stretcher/stoel neer zetten. Is weinig vakantiegevoel zo, meer strafkamp. Appartement is verder goed, maar wij gaan hier nooit meer terug. Je mag geen dieren in het appartement behalve als je afspraak met beheer hebt. Nou het is hier pro Spanjaard omdat ze sinds 2 jaar de Nederlanders weg willen hebben, dus honden stront ligt in gras.

We gaan voor de derde keer terug!

Priscilla
29-4-2018

Schoon appartement. Vlakbij strand en gezellige boulevard.

Prima

Ron
30-10-2017

Ben hier geweest en heb niets gemerkt van de negatieve ervaringen.

Mijn appartement was schoon en lekker licht,met flatscreen met nl zenders airco en electrisch fornuis prima in orde dus.

Kamers zijn wel gehorig vooral de wc doortrekken maakt een hoop lawaai.

Er is een mooie tuin met bar,restaurant waar je goed kunt eten en drinken voor weinig,zondags altijd live muziek.

Naar het strand en de leuke boulevard is het 200 meter.

Ik vond het erg prettig hier.

Leuk appartement

123Ans123
29-8-2017

Wij zaten niet in het hoofdgebouw, maar een 'bijgebouw'. De tuin is mooi en goed onderhouden. Het gebouw was verouderd en vervallen. Het appartement zelf was prima. Alles leek wel gloednieuw! Het appartement werd mooi schoon opgeleverd. Er zou schoonmaak zijn 1 x per week, alleen die hebben wij niet gehad. Wel een set nieuwe handdoeken halverwege de 10 dagen. Personeel van het restaurant is aardig en de beheerder van het park zeer behulpzaam. Op het park is er een klein supermarktje met alle (Nederlandse) producten die je nodig hebt, de winkel van Sinkel en een restaurant. Het eten in het restaurant was prima en niet duur. Tegen betaling van borg kun je gebruik maken van het zwembad. Het poortje van het zwembad werkte alleen niet helemaal lekker. De hekken er omheen staan ook niet heel gezellig.

Ligging van het appartement is heel goed. Vlakbij het strand en het centrum van Torremolinos op loopafstand (+/-20 minuten?)

Viel beetje tegen

Piet
21-8-2017

Meeste appartementen zijn gerenoveerd en hebben airco en wasmachine. Wat tegenvalt is het beleid bij het zwembad. Er mag niets meer in het water. Geen bal, luchtbed of grote zwemband. Kinderen vervelen zich hierdoor heel snel. Regels worden scherp in de gaten gehouden door 2 "badmeesters". Zwembad lijkt wel een gevangenis. Kom hier al ruim 25 jaar, maar zoiets belachelijks nog nooit meegemaakt. Is waarschijnlijk de laatste keer hierheen. Als je besluit met kinderen op vakantie te gaan, even verder zoeken waar de kinderen wel lekker in het water kunnen spelen.

Leuk appartement, wel wat gedateerd

Theo Hoffman
24-6-2017

Goed onderhouden park, echter de appartement was gedateerd.

Naar onze zin gehad, echter wat raar was dat je voor het zwembad en stoelen moest betalen,terwijl deze

op het park gelegen was,

Wat ouderwets, maar verder was het goed.

Wim Dictus
23-3-2017

We hebben hier een paar nachten geweest en gezien de vrij negatieve recensies is het ons niet tegen gevallen. Het appartement was wel aan een renovatie toe, het was oudbollig, maar verder was het schoon en alles was aanwezig wat je nodig had. Binnen het park is er nog een Nederlands winkeltje en een restaurant waar men eenvoudige, maar smaakvolle menu''s serveerden met een mooie prijs.Het park was kortbij het centrum van La Carihuela en een bushalte in de buurt.

Verrassend

Eelco & Diana
19-3-2017

Ontvangst was goed ,werden direct naar studio gebracht ondanks dat de vloer nog moest worden gedweild en het 11.45 was

Gang naar studio toe was zwaar verouderd en voorspelde niet veel fraais

Echter bij binnenkomst zeer verrast,studio was geheel wit en alle inrichting nieuw,het voelde alsof wij de eerste "bewoners" waren

Alleen de badkamer is nog aan vernieuwing toe,maar ik kon in bad en daar word ik al blij van als het schoon is,en dat was het

Tuin werd volop in gewerkt en was prachtig

Prijs/kwaliteit zeer tevreden

Enige minpunt,bij verblijf van 1 week wordt er niet tussendoor schoongemaakt ,wel werden er op de helft vd week schone handdoeken en badmat gebracht

Ons kookplaatje ging tweede dag stuk en er werd de derde dag een splinternieuwe inductie kookplaat geinstaleerd:)

Zwembad was nog niet gevuld

Tot ziens zeggen wij!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Carihuela Palace en Park in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Carihuela Palace en Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.