Appartement Carihuela Palace en Park

Appartement
Appartement Carihuela Palace en Park
6,9

We hebben een aantal aanbieders voor Carihuela Palace en Park voor je op een rij gezet:

383 reviews over Appartement Carihuela Palace en Park in het Nederlands

We gaan voor de derde keer terug!

Priscilla
29-4-2018

Schoon appartement. Vlakbij strand en gezellige boulevard.

Prima

Ron
30-10-2017

Ben hier geweest en heb niets gemerkt van de negatieve ervaringen.

Mijn appartement was schoon en lekker licht,met flatscreen met nl zenders airco en electrisch fornuis prima in orde dus.

Kamers zijn wel gehorig vooral de wc doortrekken maakt een hoop lawaai.

Er is een mooie tuin met bar,restaurant waar je goed kunt eten en drinken voor weinig,zondags altijd live muziek.

Naar het strand en de leuke boulevard is het 200 meter.

Ik vond het erg prettig hier.

Leuk appartement

123Ans123
29-8-2017

Wij zaten niet in het hoofdgebouw, maar een 'bijgebouw'. De tuin is mooi en goed onderhouden. Het gebouw was verouderd en vervallen. Het appartement zelf was prima. Alles leek wel gloednieuw! Het appartement werd mooi schoon opgeleverd. Er zou schoonmaak zijn 1 x per week, alleen die hebben wij niet gehad. Wel een set nieuwe handdoeken halverwege de 10 dagen. Personeel van het restaurant is aardig en de beheerder van het park zeer behulpzaam. Op het park is er een klein supermarktje met alle (Nederlandse) producten die je nodig hebt, de winkel van Sinkel en een restaurant. Het eten in het restaurant was prima en niet duur. Tegen betaling van borg kun je gebruik maken van het zwembad. Het poortje van het zwembad werkte alleen niet helemaal lekker. De hekken er omheen staan ook niet heel gezellig.

Ligging van het appartement is heel goed. Vlakbij het strand en het centrum van Torremolinos op loopafstand (+/-20 minuten?)

Viel beetje tegen

Piet
    21-8-2017

Meeste appartementen zijn gerenoveerd en hebben airco en wasmachine. Wat tegenvalt is het beleid bij het zwembad. Er mag niets meer in het water. Geen bal, luchtbed of grote zwemband. Kinderen vervelen zich hierdoor heel snel. Regels worden scherp in de gaten gehouden door 2 "badmeesters". Zwembad lijkt wel een gevangenis. Kom hier al ruim 25 jaar, maar zoiets belachelijks nog nooit meegemaakt. Is waarschijnlijk de laatste keer hierheen. Als je besluit met kinderen op vakantie te gaan, even verder zoeken waar de kinderen wel lekker in het water kunnen spelen.

Leuk appartement, wel wat gedateerd

Theo Hoffman
    24-6-2017

Goed onderhouden park, echter de appartement was gedateerd.

Naar onze zin gehad, echter wat raar was dat je voor het zwembad en stoelen moest betalen,terwijl deze

op het park gelegen was,

Wat ouderwets, maar verder was het goed.

Wim Dictus
    23-3-2017

We hebben hier een paar nachten geweest en gezien de vrij negatieve recensies is het ons niet tegen gevallen. Het appartement was wel aan een renovatie toe, het was oudbollig, maar verder was het schoon en alles was aanwezig wat je nodig had. Binnen het park is er nog een Nederlands winkeltje en een restaurant waar men eenvoudige, maar smaakvolle menu''s serveerden met een mooie prijs.Het park was kortbij het centrum van La Carihuela en een bushalte in de buurt.

Verrassend

Eelco & Diana
    19-3-2017

Ontvangst was goed ,werden direct naar studio gebracht ondanks dat de vloer nog moest worden gedweild en het 11.45 was

Gang naar studio toe was zwaar verouderd en voorspelde niet veel fraais

Echter bij binnenkomst zeer verrast,studio was geheel wit en alle inrichting nieuw,het voelde alsof wij de eerste "bewoners" waren

Alleen de badkamer is nog aan vernieuwing toe,maar ik kon in bad en daar word ik al blij van als het schoon is,en dat was het

Tuin werd volop in gewerkt en was prachtig

Prijs/kwaliteit zeer tevreden

Enige minpunt,bij verblijf van 1 week wordt er niet tussendoor schoongemaakt ,wel werden er op de helft vd week schone handdoeken en badmat gebracht

Ons kookplaatje ging tweede dag stuk en er werd de derde dag een splinternieuwe inductie kookplaat geinstaleerd:)

Zwembad was nog niet gevuld

Tot ziens zeggen wij!!!

Oude reviews (archief)

Leuke vakantie

Familie Reget
    20-7-2016

Met alle onderstaande verhalen te hebben gelezen ons voorbereid op het ergste maar viel ons 100% mee. Bij aankomst mochten we pas laat naar ons appartement maar gelukkig zwemkleding bij de hand en alle kinderen konden lekker zwemmen. Appartement was schoon en simpel maar naar onze mening goed te doen. Wel vonden wij het een nadeel dat de gallerijen verlichting constant aansloeg en je hele slaapkamer verlicht is. Strand lekker dichtbij en je zit mooi centraal om een wandeling te maken naar Torremolinos of Benalmadena. Prijzen goed te doen zeker op park zelf, biertje €1,50! Wel misten we animatie voor de kinderen. Badmeester was een stuk chagrijn maakte niet echt de indruk dat hij het naar zin had. Al met al voor ons voor herhaling vatbaar.

gezellig ,levendig,genoeg te doen van leuk restaurantjes tot gezellig winkeltjes kijken/kopen??

prijs kwaliteit heel goed,goed verzorgd en gezorgd door Annemie en haar clubje

niet voor herhaling vatbaar

gerritsen
    13-6-2016

slechte organisatie rond het hotel,gaat veel mis,appartement om 15:30 pas opgeleverd eerste dag,15 euro sleutelgeld niet terug gegeven aan alle mensen,geluidsoverlast vooral op de begaande grond m.n in de zijvleugel en hal waar de wasmachines staan,appartement was vuil onder de bedden.laatste dag moest de sleutel in de postbus worden gedeponeerd,de bus stond reeds te wachten

achter het hek,maar zonder sleutel zat het hek dicht en de receptie kon ook niet het hek openen was nog niet aanwezig om 07:30 gelukkig was er een iemand die zoals hij zei zich zelf opofferden om het hek te openen voor de mensen die naar de vlieghaven gingen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Carihuela Palace en Park in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Carihuela Palace en Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Carihuela Palace en Park scoort een 6.92 uit 10 op basis van 384 reviews.