Hotel Carihuela Beach

11 reviews over Hotel Carihuela Beach

• 2019
    1Goudswaard-Merk05-11-2019

Waardeloos!!!

Slechte Accomodatie....vooral kamer nummer 6 ....Ouwe meuk... Geen werkende aircos....schimmel..appartement is nodig toe aan renovatie...Slechte afhandeling van hostes ter plaatse. Jammer..kwamen hier graag,maar hier gaan ze ons nooit meer zien. En deze touroperator is door hun slechte service 4 klanten kwijt.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 8nina27-09-2019

centraal gelegen

het is echt heel klein maar alleen om te slapen en douchen perfect. je staat midden in de winkel straat met veel geluid en rumoer. rust zoekers zitten hier verkeerd. er wordt iedere dag schoongemaakt en schone handdoeken neergelegd. bedden zijn super. als je geluk hebt heb je balkon en dan zit je prachtig. verwacht niet teveel van het keukentje, er zit een koelkast in en super koude airco. kortom om te slapen en douchen perfect. 1 min van het strand. kluis aanwezig.

Gereisd met partner in september 2019

• 4Rene15-07-2019

Hier nooit meer

Wij zaten in studio nr 5. Wat een aanfluiting is dit hok. Het is erg klein, achterstallig of heel slecht onderhoud gedaan. Douchekop komt vd muur, raam kan niet open omdat de klusser er schrootjes heeft geplaatst die ervoor zorgen dat het raam niet genoeg open kan. Geen ruimte om bv je zwemkleding te drogen. En op dag van vertrek moet je er om 11.00 uur uit zijn, maar je kunt nergens je koffer opslaan indien je eem avondvlucht terug hebt. Naar eigenaar gemaild met vraag om een upgrade, maar die reageert nergens op. Laatste dagen vd vakantie zelf zelf maar ergens anders in een hotel geboekt omdat we het zat waren. Jammer van de extra kosten maar een fijne vakantie is mij toch wel iets waard. Ligging van dit complex is trouwens wel uitstekend. Er zijn appartementen met zeezicht en het ligt direct aan het strand. Studio keek uit op een gezellig straatje met winkels en restaurants. Dit is in ieder 1 pluspunt. Rest een dikke onvoldoende

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Vakantieman07-03-2018

Mooi Acc Goed eten vriendelijk personeel

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

• Oude reviews

9SABINE21-08-2015

Bevredigend

Wij waren zeer tevreden van ons appartement.Het was ruim genoeg en ook proper.Een leuk terrasje met zicht op het strand.Het appartement ligt midden in een winkelstraat,dus alles bij de hand.De bedden waren heel goed.Er was niet zo veel keukengerei maar dat deerde ons niet.Er was ook geen oven aanwezig zoals wel stond beschreven op de site van touroperator, deze geeft ons hierop een vergoeding van 50€.De badkamer met de douche was prima.Alleen spijtig dat er geen lift aanwezig is.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 2Anita05-08-2015

1persoons kamer is gewoon een kippenhok

Als je alleen reist wordt je in een kamer gestopt van 2x4. Ik had hier niet voor geboekt en ben meteen vertrokken. Ik kon tegen bijbetaling een andere kamer krijgen maar dan pas 3 dagen later. Vreselijk appartement, wel ideale ligging dicht bij het strand, maar de kamer is echt een kippenhok.

Alleen gereisd in juni 2015

• 4Helma den Oudsten07-06-2015

Nog in aanbouw.........

Studio nog lang niet compleet. Duurt lang voor er iets gemaakt is. Eigenaar laat zich niet zien. Zelfs de schoonmaakster is hopeloos. Eerste 3 dagen geen meubels. Snel bij elkaar geraapt "servies" staat in gootsteenkastje. Foto's op site kloppen al lang niet meer!! Wij hebben het daar voorgaande jaren veel beter gehad.....

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Silvina van der Horst07-10-2013

Perfecte ligging met mooi uitzicht op zee

Hotel Carihuela Beach heeft een perfecte ligging, dicht bij strand/zee en voor 's avond veel gezelligheid en vertier. We hadden een 2-kamerappartement met uitzicht over de boulevard, strand en zee. Dit jaar voor het eerst geen appartement genomen met zwembad, maar met de zee zo dichtbij, was het absoluut geen gemis. De kamer is goed onderhouden en wordt 6 dagen per week schoongemaakt. Vriendelijke personeel. Enige minpunt is dat er geen lift is, dus voor vakantiegangers die slecht ter been zijn, is dit niet handig. (Appartement is 4 hoog)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 8Ellen24-02-2013

Aanrader

Een aanrader als je een appartement met zeezicht / terras boekt, want dat zijn de beste kamers met een groot dakterras. In het voorjaar van 2012 zijn we 3 weken geweest en dit jaar gaan we weer. De keuken is inderdaad mininmaal, maar voor het koken van een eitje of opwarmen van soep goed genoeg. Van de strandtent hebben wij geen last gehad en anders doe je gewoon de rolluiken dicht. Appartement ligt centraal in Carihuela, tussen de winkeltjes en restaurants en het strand voor de deur.

Gereisd met partner in april 2012

• 10teunisse21-09-2011

Aanrader!!!

Zijn 14 dagen geweest en zouden zo weer willen boeken! Mooie appartementen, de afmetingen verschillen wel, maar echt niets te klagen. Je kan echt voordelig eten in de omgeving dus koken is niet nodig, je hebt immers vakantie, het pitje kan je gebruiken om een eitje te koken bv Iedere dag (behalve zondag) schoonmaak echt met de complimenten! Schone handdoeken en zelfs de afwas werd gedaan! Wanneer je de rolluiken dicht doet heb je bijna geen geluid van buiten en een goed werkende airco. S' Morgens een mooie zonsopkomst :)

Gereisd met partner in september 2011

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Vissen