Hotel Carihuela Beach

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

Bevredigend

SABINE
21-8-2015

Wij waren zeer tevreden van ons appartement.Het was ruim genoeg en ook proper.Een leuk terrasje met zicht op het strand.Het appartement ligt midden in een winkelstraat,dus alles bij de hand.De bedden waren heel goed.Er was niet zo veel keukengerei maar dat deerde ons niet.Er was ook geen oven aanwezig zoals wel stond beschreven op de site van touroperator, deze geeft ons hierop een vergoeding van 50€.De badkamer met de douche was prima.Alleen spijtig dat er geen lift aanwezig is.

1persoons kamer is gewoon een kippenhok

Anita
5-8-2015

Als je alleen reist wordt je in een kamer gestopt van 2x4. Ik had hier niet voor geboekt en ben meteen vertrokken. Ik kon tegen bijbetaling een andere kamer krijgen maar dan pas 3 dagen later. Vreselijk appartement, wel ideale ligging dicht bij het strand, maar de kamer is echt een kippenhok.

Gereisd Alleenreizend in juni 2015

Nog in aanbouw.........

Helma den Oudsten
7-6-2015

Studio nog lang niet compleet. Duurt lang voor er iets gemaakt is. Eigenaar laat zich niet zien. Zelfs de schoonmaakster is hopeloos. Eerste 3 dagen geen meubels. Snel bij elkaar geraapt "servies" staat in gootsteenkastje. Foto's op site kloppen al lang niet meer!! Wij hebben het daar voorgaande jaren veel beter gehad.....

Gereisd Met partner in mei 2015

Perfecte ligging met mooi uitzicht op zee

Silvina van der Horst
7-10-2013

Hotel Carihuela Beach heeft een perfecte ligging, dicht bij strand/zee en voor 's avond veel gezelligheid en vertier. We hadden een 2-kamerappartement met uitzicht over de boulevard, strand en zee. Dit jaar voor het eerst geen appartement genomen met zwembad, maar met de zee zo dichtbij, was het absoluut geen gemis. De kamer is goed onderhouden en wordt 6 dagen per week schoongemaakt. Vriendelijke personeel. Enige minpunt is dat er geen lift is, dus voor vakantiegangers die slecht ter been zijn, is dit niet handig. (Appartement is 4 hoog)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

Aanrader

Ellen
24-2-2013

Een aanrader als je een appartement met zeezicht / terras boekt, want dat zijn de beste kamers met een groot dakterras. In het voorjaar van 2012 zijn we 3 weken geweest en dit jaar gaan we weer. De keuken is inderdaad mininmaal, maar voor het koken van een eitje of opwarmen van soep goed genoeg. Van de strandtent hebben wij geen last gehad en anders doe je gewoon de rolluiken dicht. Appartement ligt centraal in Carihuela, tussen de winkeltjes en restaurants en het strand voor de deur.

Gereisd Met partner in april 2012

Aanrader!!!

teunisse
21-9-2011

Zijn 14 dagen geweest en zouden zo weer willen boeken! Mooie appartementen, de afmetingen verschillen wel, maar echt niets te klagen. Je kan echt voordelig eten in de omgeving dus koken is niet nodig, je hebt immers vakantie, het pitje kan je gebruiken om een eitje te koken bv Iedere dag (behalve zondag) schoonmaak echt met de complimenten! Schone handdoeken en zelfs de afwas werd gedaan! Wanneer je de rolluiken dicht doet heb je bijna geen geluid van buiten en een goed werkende airco. S' Morgens een mooie zonsopkomst :)

Gereisd Met partner in september 2011

klein/herrie.NOOIT meer!!!

balende
14-8-2011

Studio met minikeukentje (hxbxd ong 40x80x 50). Door laaghangend bovenkastje werd je hoofd gekookt als je in de pan wilde kijken. Afzuiger ontbrak. Vlgs eigenaar omdat men toch buiten de deur ging eten. Tja, logisch met zo'n keukentje aan je kledingkast op ong 1,5 m van je bed. Ligging op 1e gezicht prima maar door tegenoverliggende strandtent met kei- en keiharde muziek tot ong 4 à 5 uur i/d morgen werd slapen onmogelijk. Rond etenstijd werd daar 2x daags gebarbecued met sardientjes. Je hele kamer stonk ernaar want: Leuk detail: De eigenaar had de schoonmaakster opdracht gegeven als de gasten naar het strand of zo waren de airco uit en de koelkast hoger te zetten!! De bedden waren overigens wel redelijk.

Gereisd Met partner in augustus 2011

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Vissen
  • BuitensportenGolfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carihuela Beach in Torremolinos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carihuela Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.