Géén boekingskosten

Appartement Buensol

SpanjeAndalusie (Costa del Sol / de la Luz)Torremolinos

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Buensol voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 45 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

51 Reviews over Buensol

• 6John17-09-2016

Het is goed eigenlijk ben je er om te slapen

Het is een redelijk verblijf maar moet o p geknapt worden het is gedateerd en oud

• 7Lodder27-08-2015

Het was heerlijk

Het was een redelijk appartement maar het word tijd voor renovatie

• 9Adri22-06-2015

Gewoon super in verhouding tot de prijs.

Buensol is een goed en netjes ingericht appartement. Het gebouw is (zoals alles in Torremolinos) wat ouder, maar dat zie je alleen aan de buitenkant. De appartementen zelf zijn netjes en modern ingericht. Ook het sanitair was ruim voldoende en gewoon schoon in ons app (503). Geweldig uitzicht op haven en zee. Gewoon een zeer goed app in deze prijsklasse.

• 8John lodder15-09-2014

Goede plek zeer goede service

Klant vriendelijk proberen je het naar je zin te maken goede receptie Vriendelijk personeel

• 8Casper18-02-2012

Beter dan verwacht

Na het lezen van de recenties dachten we, dat kan alleen maar meevallen, en zo was het ook !! Kamer op de 4e etage, met 's middags zon op het balkon We zaten in een ruim 2 kamerappartement, sober ingericht en een simpele badkamer maar met een heerlijke douche (een van de betere die wij in onze vakanties hebben meegemaakt), dus al met al was het niet verkeerd en is het 200% meegevallen, de ligging is 100 m van het strand en dichtbij de haven van Benamaldena. We hebben besloten om volgende week weer een weekje te gaan, hopen dat het nu niet tegenvalt.

• 9cena196112-09-2011

Schitterende locatie

Mooi aparthotel vragen naar het gerenoveerde gedeelte direct aan het strand winkels in overvloed wij hadden ontbijt en avond eten erbij geboekt en we aten bij Sol don Pedro ontbijt was goed avond eten mocht wel meer variatie in zitten maar we eten thuis ook niet iedere avond biefstuk. Er was voor ieder wat wils dranken zijn goed betaalbaar koffie 1,25 en nog lekker ook biertje ligt tussen de 1,75 a 2,00 euro Nadeel bedje op strand kost 4,50 p.p

• 1Laila Gundersen26-09-2010

Ikke reis hit!

Ikke tenk på det engang!!! Det er ikke verdt pengene. Har vært på mange hoteller i utlandet og har noe sammenligningsgrunnlag. Hotellet er slitt, rengjøring er dårlig, service er fremmedord, svært lytt!, måtte bytte rom pga sterk kloakklukt. Dette måtte vi få hjelp til av reiseselskapet etter å ha klagd selv 3x. Det finnes mange, mye bedre alternativ.

• 8kellylof09-09-2009

Goed appartement

We hadden op de hoogste etage het hoekappartement. Zeer groot appartement, maar erg luidruchtig. We hadden buren naast ons die iedere nacht ruzie hadden. Het appartement is groot zat. De badkamer ook ruim, alleen de keuken was wat klein en was oud.

Heel irritant dat de bedden om 8 uur allemaal al bezet waren met handdoeken, terwijl er 3 mensen lagen. Iedereen reserveert. Indien je geen bedje hebt bij het zwembad kun je gewoon gereserveerde bedjes nemen door de handdoeken aan de receptie te geven. Heel vervelend maar het is niet anders. Verder zit je precies tussen benamaldena en caruelha in. Perfecte locatie dus. Voor het centrum van Torremolinos moet je wel een taxi nemen.

• 8ellen10-07-2009

goed appartement

ik ben hier vorig jaar juli geweest met mijn man en 4 kinderen en we hebben hier een prima verzorgd 3 kamersappartement gekregen,het appartement was netjes gepoetst toen we toekwamen en om de 2 dagen was er een handoeken en lakenwissel,ook kwamen ze om de 2 dagen met nat kuisen,maar de keuken moest je zelf onderhouden. oke de apparaten waren wat verouderd maar werkte uitstekend. inderdaad op vrijdagavond hadden we wel wat geluidsoverlast,maar niet echt storend. het strand ligt lekker dichtbij en de lange wandelpromenade ligt voor je voeten met talrijke restaurantje en cafeetjes. wij hebben daar een toffe vakantie gehad en voor herhaling vatbaar

• 7Lyda23-02-2009

PRIMA

Voor de tweede keer hier geweest!. Perfekte ligging en voor zo weinig geld een behoorlijke kwaliteit. 1x per week schoongemaakt en 2 x per week een stapel schone handdoeken. Ga hier zeer zeker weer naar toe!

Appartement Buensol info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)