Appartement Bajondillo

Appartement Bajondillo
8,3

35 tips over Appartement Bajondillo

kittyfred, 1-7-2015
Neem vanuit huis wat knijpers mee om je handdoeken te drogen maar voor 2,50 kan je een muntje halen en drogen beneden.
veldlichtje, 12-3-2015
De inrichting mag wel eens vervangen worden en een waterkoker in de keuken is ook wel wenselijk.
jaap, 26-9-2014

als je boekt neem dan een twee kamers appartement dan heb je voldoende ruimte ter beschikking.

want een een kamer appartement is vrij klein voor twee personen.

We hebben een aantal aanbieders voor Bajondillo voor je op een rij gezet:

van Hammes, 18-8-2014
Renoveren, binnen alles rookvrij maken en poortcontrole bij het zwembad invoeren.
Femke, 29-7-2014
Wij hebben heerlijke tapas gegeten bij 'El Dorado'. Dit restaurantje zit ergens onderaan als je met de trap naar het centrum van Torremolinos gaat.
Pim, 13-7-2014
Zorg ervoor dat je een kamer krijgt aan de binnenkant van het U-vormige complex, dan kijk je uit op zee en het zwembad.

ingrid_9, 10-5-2014
zonnen en lunchen bij pescadores tegenover het appartement.
Tony, 2-12-2013
Stuur voor aankomst een mail naar de receptie voor een kamer in het gerenoveerde gedeelte
gamba, 16-10-2013
neem n koffie zetterje mee of iig koffiefilterzakjes(en n pak koffie natuurlijk)
bertelomeo, 16-9-2013
met de lift naar het centrum van Torremolinos. Calle san miquel is een must.

We hebben een aantal aanbieders voor Bajondillo voor je op een rij gezet: