• 3Carlijn04-08-2017

Dit nooit meer

Hou je geld lekker bij je. €28 entree per persoon. Dan nog een kluisje €5 euro en een liggend €4. We dachten slim te zijn om een fast pass te kopen. Heeft helemaal geen zin de rij was bijna net zo lang. Bij 2 glijbanen er voordeel mee gehad. Wij zijn al snel vertrokken. Nooit meer!

Gereisd met partner in juli 2017

• 7Wizzie18-08-2016

geweldig park !

Een leuk en schoon park. Voor sommige glijbanen wel een lange wachtrij, vooral de spectaculaire glijbanen, wij hebben als langste anderhalf uur gewacht. entree best duur maar bij het vliegveld deelde ze kortingskaarten uit. Bij elke glijbaan stonden 2 of 3 badmeesters , deze waren zeer allert en gaven je een veilig gevoel, vooral voor de kinderen. ook kleine kinderen die nog niet zo goed konden zwemmen, wierpen ze onder hun reddingsboei toe en dan trokken ze de kids zo naar de kant toe. ligbedjes kon je voor 4 euro huren maar op de grasvelden was het ook goed vertoeven. ijsjes waren erg duur ( 3.50) een hamburger menu (friet, drinken en hamburger 11 euro), gelukkig mag je zelf eten en drinken zelf mee nemen. Je kunt een fastcard komen a 10 euro pp, dan mag je overal voor, wij hebben dat niet gedaan en dat was ook prima te doen. Park was van 11.00-18.00 open en die tijd kun je er ook echt volmaken, nog niet alle glijbanen gehad. Na afloop stonden er wat taxis klaar . Wij hebben en erg leuke dag gehad.

augustus 2016

• 1Wendy11-08-2016

Wat een oplichters duur en niet waar voor je geld

Entree erg duur, voor alles moet je los betalen, en wil je een kortere rij moet je nog eens 10 euro extra betalen per persoon. (Fast pas) Duurder dan de efteling, voor twee volwassenen en een kind waren we 75 euro kwijt. Een bedje of parasol was extra betalen. Als je wilde glijden dan stond je eerst in de rij voor bv. Een band of matje, en daarna nog eens om de glijbaan af te mogen, als je geen fastpas had moest je erg lang wachten op bv een band en daarna nog langer in de rij voor de glijbaan. mensen die wel een fastpas hadden hadden een andere band nodig die waren natuurlijk in overvloed, daarnaast was hun rij en sneller aan de beurt om te mogen glijden. Ongeveer 1 gewone klant op 3 fastpassen.

Ze dwongen je op deze manier een pas te kopen, voor ons dus nog 30 euro extra. Niet gedaan dus. Daarna een hapje eten en drinken 2 broodjes en twee water kostte 25 euro.

Verder was het personeel sacherijnig en ongemotiveerd.

Het enige leuke was de glijbanen zelf maar na lang wachten soms niet de moeite waard diepte punt 1 uur moeten wachten op 1 glijbaan, daarna zo zat dat we maar naar het hotel zijn geweest.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 6haarman03-08-2015

Duur park en gericht op geld verdienen

Aqualand is op zich een leuk park maar is vooral gericht op geld verdienen. We zijn we de afgelopen drie jaar geweest en we zien nu dat er geen onderhoud wordt gepleegd. Vieze borden, beschadigingen aan glijbanen etc. Verder moet je paspoorten mee nemen om de leeftijd van je kinderen aan te tonen anders moet je gewoon extra betalen, belachelijk. Vergeet dit dus niet! En parkeer je auto gewoon aan de overkant, dat is gratis. Parkeerwachters willen je anders doen geloven maar wij hebben nog nooit betaald. Neem ook eigen drinken (plastic flessen) en eten mee, is daar extreem duur. Verder leuke glijbanen, maar in drukke tijden (vanaf aug) erg lange wachttijden.

juli 2015

• 3BE Blok13-05-2015

duur

duur park en dan ook nog apart voor ligbedjes betalen. Voor kleinere kinderen is er niet veel en sowieso zijn er niet echt heel veel glijbanen. Leuk voor kinderen rond 10 jaar...

mei 2015

• 7Aaf23-07-2014

mooi park

Mooi park zelf eten en drinken meenemen,. hamburger is €11,00 dus erg duur, ligbedden moet je ook voor betalen

juli 2014

• 10peter sollich24-04-2014

Immer wieder

Hi leute.. Also ich muss sagen es ist nicht billig aber es lohnt sich auf jeden fall für alt und jung.. Eonfach nut der hammer so virle rutschen und wasserbecken ihr müsst es aif jeden fall brauchen ra lohnt sich auf jeden fall

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Raymond Langoor Stefan 30-03-2014

avontuur voor iedereen

klein maar avontuurlijk aquapark

Gereisd in juni 2003

• 7Petra25-09-2013

Leuk

Leuk maar wel heel klein !

september 2013

• 8Marijke Weyn-Van Haerenborgh17-09-2013

een natte bedoening

Uiteraard te doen als daguitstap met warm weer, aanrader

maart 2013

10 van de 28 reviews gezien