Appartement Villa El Pajarero (+ B&B)

Appartement
Appartement Villa El Pajarero (+ B&B)
9,8

18 tips over Appartement Villa El Pajarero (+ B&B)

Dirk San, 23-4-2018

UItstap naar Gibraltar is haalbaar. Zo'n 2 uur rijden. Aparte belevenis om plots in de UK terecht te komen.

leuke resto's aan de kust

- Eclipse in Caleta De Velez

- Chiki Beach Club in Mezquitilla

Gegrilde inktvis op het strand

M. Matla, 27-8-2015
De markt ( donderdag ) en Aguapark ( kids ) in Torre del Mar.
Arturo, 14-7-2015

Neem een paardrijles bij de aangrenzende manege. Deze hoort ook bij het huis. De gastheren kunnen je alles vertellen over de mogelijkheden en zij geven zelf les en of een toer door de bergen.

Daarnaast van te voren kaarten reserveren voor het Alhambra in Granada. Dit scheelt je veel tijd. Beide gastheren kunnen je voldoende informatie geven over leuke, goede en betaalbare restaurantjes in de omgeving van hun locatie.

Fam. de Meester, 14-6-2015
Neem zeker een rijles en geniet van het schitterende uitzicht. Vraag Jan naar leuke adresjes om van het "echte" Spaanse eten te genieten.
Martina & Rene, 29-9-2014

Grotten van Nerja

Sevilla

Catamaran tocht

Auto huren

Restaurant Peppe en La Viuda

Sjef en Marie-José, 8-6-2014

Tip: je moet echt mee gaan paardrijden. Dit was een hele mooie en speciale ervaring. Ik had nog nooit op een paard gezeten. Je hoeft niet bang te zijn want er wordt goed op je gelet.

Over een paar weekjes hebben Jan en Klaas de paarden ook bij hun villa staan. Die krijgen ook een paleisje daar. Dus paardenliefhebbers kunnen daar ook hun hart ophalen!

Ook de paella avond is een aanrader. Nicole maakt In jouw bijzijn verrukkelijke paella klaar. Recept en kruiden krijg je mee.

Saffies, 2-6-2014

De weg naar de accomodatie is wel spannend (1e keer).Als je last hebt van hoogtevrees is het wellicht niet aan te raden.

Nerja is een mooi badplaats om te bezoeken. Vanaf deze plaats is Granada ± 1,5 uur rijden. Je kunt met Klaas afspreken om in de omgeving te gaan paardrijden.

Peter de Bruijn, 15-4-2014
Tip: Eigen vervoer is een aanrader!
Anton Filippo, 29-4-2013
Rij de nieuwe weg 66 van Malafa naar Rhonda, geweldige bergtocht per auto.
Luc Goossens, 28-4-2013

zeker een auto huren om de lange weg naar "huis" te rijden.

Lekkere lunchmogelijkheden. Twee schatten van honden.