Appartement Villa El Pajarero (+ B&B)sterstersterster

• 9.8Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

210 reviews over Appartement Villa El Pajarero (+ B&B)

• 2019
    10Wilma19-07-2019

Unieke ligging van deze villa

Het is heel bijzonder zoveel rust je heb bij klaas en Jan morgens lekker ontbijt met een eitje van de eigen kippen. Zwembad water is lekker op temperatuur,

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Petra17-02-2019

Heeeerlijk verblijf, gastheren en locatie !

Heerlijk overwinterd in december & januari, ruim appartement, van alle luxe en comfort voorzien. Lekker rustig op de berg met fantastisch 360 graden uitzicht. Ook buiten heerlijk ruim privé terras waar je lekker in de zon (uit de wind) kunt zitten, als ook in de prachtig aangelegde tuin rondom het huis. De gastheren Jan & Klaas maken je verblijf super aangenaam en onvergetelijk met altijd weer tips over leuke dorpjes of restaurantjes in de omgeving. Meer dan de moeite waard !

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    10roy van leeuwen02-12-2018

unieke vakantieplek niet te missen

het was geweldig wat een mooie locatie zo hoog in de bergen met een super uitzicht. en dan de gastheren jan en Klaas zei zijn geweldige gastheren. het zou een 11 waard zijn

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10J&J13-10-2018

De hemel op aarde.

Weer fantastische tijd doorgebracht bij Klaas en Jan! Genoten van de rust en de gastvrijheid. Volgend jaar weer terug,enorm gezellige tijd gehad! Dank hiervoor Klaas en Jan!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10M.D. te V.22-08-2018

Een paradijs op aarde!!

Onwaarschijnlijk mooie B&B! Wat een prachtig huis, wat een fantastisch uitzicht en wat een gastvrije en vriendelijke gastheren. Aan alles is gedacht, luxe en comfort staan hoog in het vaandel. Een thuis ver weg van huis, we wilden niet meer weg. Nu, weken na ons verblijf, denken we nog vaak terug aan een prachtige tijd bij Villa El Pajarero! kortom een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Pluimveehouders uit nijkerk29-07-2018

Super de luxe b en b

Wij verbleven in juli in de torenkamer wat een mooie kamer met een gigantisch balkon met veel privacy en s ochtend een heerlijk ontbijt mocht er iets ontbreken zeg het hen en ze zorgen ervoor

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Petra18-06-2018

Super B&B thx to gastvrijheid en top locatie

Super gastvrije B&B eigenaren, je voelt je direct thuis De ligging op de heuvel, geeft je een prachtig uitzicht met veel rust om je heen Binnen 10 min ben je beneden en 5 min later op het strand of een leuk terrasje Voldoende mooie dorpjes om te bezoeken met restaurant tips van de eigenaren Maar eigenlijk wil je helemaal niet op pad, want het is er heerlijk vertoeven

Gereisd met partner in juni 2018

• 10Dirk San23-04-2018

top locatie

super uitzicht, vriendelijke ontvangst, propere kamers. chauffeurs kunnen zich uitleven op de bergweg naar de B&B. op max 20 minuten sta je op't strand

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

10Roland25-08-2017

Twee geweldige weken verbleven in het appartement. Wat een fantastisch uitzicht en wat een serene sfeer! Uitstekend zwembad en Jan en Klaas hebben alles gewoon erg goed voor elkaar. Het ontbrak ons aan niets. Het appartement ook van alle gemakken voorzien. We hebben genoten van de tips (heerlijke kip van het spit en restaurants!), de kunst op het complex, de privacy en rust, de WiFi, de TV ( niet het eerste waar je aan denkt, maar heel fijn om het te hebben), niet te vergeten Nena de huishond en om kort te gaan: we hebben een heerlijke vakantie gehad. De paarden maakten het helemaal af; onze dochter en haar vriendin hebben genoten van de lessen van Klaas. Geen negatieve kritiek, of het moet de flitscamera's zijn op de snelweg, maar dat is natuurlijk "eigen schuld dikke bult". Om er te komen is de eerste keer een uitdaging met een stijle bergweg, maar als je het gewend ben is het geen enkel probleem. Maximale score is zeer verdiend!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Bert Verwijs15-07-2017

Het echte vakantie gevoel

In de Villa El Pajarero bij Jan en Klaas is het echt vakantie vieren !! Het liefst zouden wij er elke maand wel willen zijn. Het is er op alle punten ronduit gewelding.

Gereisd met vrienden in juli 2017

18 tips over Appartement Villa El Pajarero (+ B&B)

• Sjef en Marie-José, 08-06-2014

Tip: je moet echt mee gaan paardrijden. Dit was een hele mooie en speciale ervaring. Ik had nog nooit op een paard gezeten. Je hoeft niet bang te zijn want er wordt goed op je gelet. Over een paar weekjes hebben Jan en Klaas de paarden ook bij hun villa staan. Die krijgen ook een paleisje daar. Dus paardenliefhebbers kunnen daar ook hun hart ophalen!

Ook de paella avond is een aanrader. Nicole maakt In jouw bijzijn verrukkelijke paella klaar. Recept en kruiden krijg je mee.

• Peter de Bruijn, 15-04-2014

Tip: Eigen vervoer is een aanrader!

• Mirjam en Abel, 24-06-2012

In de dorpjes nabij het huis is er genoeg te zien en te doen.

3 vragen over Appartement Villa El Pajarero (+ B&B)

• Mirjam, 18-09-2017

Beschikbaarheid en prijzen

Geachte, graag zou ik deze op de site vinden. Met mij meerdere personen echte zij kregen geen antwoord. Groet Mirjam Meerwijck

John van haaster, 13-08-2018

Wij willen vanaf 28 oktober tot 3 november bij u verblijven als er nog ruimte is wat zijn de kosten met 2 personen.

• Frans van Haalen, 16-03-2017

beschikbaarheid

Waar kan ik beschikbaarheid en prijzen vinden. Op de site kan ik niet vinden hoe ik verder kom.

• E Teurlings, 12-04-2016

El pajarero

Waar kan ik de beschikbaarheid en de prijslijst van dit B en B vinden

Appartement info

• Aantal personen7 tot 8