Appartement Villa El Pajarero (+ B&B)

Appartement
Appartement Villa El Pajarero (+ B&B)
9,8

205 reviews over Appartement Villa El Pajarero (+ B&B) in het Nederlands

Super de luxe b en b

Pluimveehouders uit nijkerk
29-7-2018

Wij verbleven in juli in de torenkamer wat een mooie kamer met een gigantisch balkon met veel privacy en s ochtend een heerlijk ontbijt mocht er iets ontbreken zeg het hen en ze zorgen ervoor

Super gastvrije B&B eigenaren, je voelt je direct thuis

De ligging op de heuvel, geeft je een prachtig uitzicht met veel rust om je heen

Binnen 10 min ben je beneden en 5 min later op het strand of een leuk terrasje

Voldoende mooie dorpjes om te bezoeken met restaurant tips van de eigenaren

Maar eigenlijk wil je helemaal niet op pad, want het is er heerlijk vertoeven

top locatie

Dirk San
23-4-2018

super uitzicht, vriendelijke ontvangst, propere kamers.

chauffeurs kunnen zich uitleven op de bergweg naar de B&B.

op max 20 minuten sta je op't strand

Roland
25-8-2017

Twee geweldige weken verbleven in het appartement. Wat een fantastisch uitzicht en wat een serene sfeer! Uitstekend zwembad en Jan en Klaas hebben alles gewoon erg goed voor elkaar. Het ontbrak ons aan niets. Het appartement ook van alle gemakken voorzien. We hebben genoten van de tips (heerlijke kip van het spit en restaurants!), de kunst op het complex, de privacy en rust, de WiFi, de TV ( niet het eerste waar je aan denkt, maar heel fijn om het te hebben), niet te vergeten Nena de huishond en om kort te gaan: we hebben een heerlijke vakantie gehad. De paarden maakten het helemaal af; onze dochter en haar vriendin hebben genoten van de lessen van Klaas. Geen negatieve kritiek, of het moet de flitscamera's zijn op de snelweg, maar dat is natuurlijk "eigen schuld dikke bult". Om er te komen is de eerste keer een uitdaging met een stijle bergweg, maar als je het gewend ben is het geen enkel probleem. Maximale score is zeer verdiend!

Het echte vakantie gevoel

Bert Verwijs
15-7-2017

In de Villa El Pajarero bij Jan en Klaas is het echt vakantie vieren !! Het liefst zouden wij er elke maand wel willen zijn. Het is er op alle punten ronduit gewelding.

Fantastische vakantie plek om tot rust te komen

Evert Jan en wilma versteeg
5-7-2017

Jan en klaas zijn geweldige gastheren

Geweldig ontbijt en voor ons ook belangrijk een lekker gebakken en gekookt eitje

Geweldig uitzicht en prachtig appartement en b&b

We hopen hier nog weer terug te komen

Pluimveehouders uit Nijkerk

Super verblijf

Bert Verwijs
5-6-2017

Het is een super verblijf en wij hebben het goed naar ons zin gehad. Er zijn alleen plus punten.

Super.

Diny en Alex
26-9-2016

Voor de derde keer , op deze toplocatie op vakantie geweest, en het was ook deze keer weer een geweldige mooie tijd .

een Super locatie met twee gastheren die er voor zorgen dat het je aan niets ontbreekt , en we hebben weer met veel plezier paard gereden , en gebruik gemaakt van de tips , waar er goed gegeten kan worden in de omgeving , ook met de andere gasten was er een leuke klik , en de Sate avond was erg gezellig .

Jan en Klaas , bedankt voor jullie goede zorgen , en niet te vergeten Nena jij ook weer bedankt voor je niet af latende vriendschap.

Gr. Diny en Alex.

Voor de 5e keer een fantastische vakantie mogen beleven in het paradijsje op deze berg. PGrandioze plek, bij twee heel vriendelijke gastheren, om heerlijk tot rust te komen!

Superplek

Jacco Wesselius
14-8-2016

El Pajarero is een fantastische plek met een prachtig uitzicht, een prima zwembad en twee enthousiaste gastheren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa El Pajarero (+ B&B) in Torre del Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa El Pajarero (+ B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa El Pajarero (+ B&B) scoort een 9.79 uit 10 op basis van 205 reviews.