Hotel Mainake

5 reviews over Hotel Mainake in het Nederlands

mooi hotel

dvanamerom
20-5-2011

Was een mooi hotel, we hebben er maar 1 nacht verbleven maar alles was helemaal top!

Prima hotel!

Rene
29-8-2009

Hotel Mainake is nu een 4 sterren hotel. Ligt vlak aan het strand en heeft een prima service. Ontbijt is heel goed en erg gevarieerd. Kamers zijn ruim en voorzien van een minibar met gratis water, een gratis kluisje en gratis internet. Het enige minpunt is de airco die de kamer niet echt koel krijgt.

2007

Ligging perfect!2 min van het strand. vriendelijke bediening.ontbijt: elke dag hetzelfde, vers fruit nauwelijks.een teleustelling was het volgende:op hun site schrijven ze bij faciliteiten:Tennisbaan,Sauna,Wellness-centrum,Turks bad,Squash,Minigolf.deze faciliteiten zijn van het sportcomplex tegenover het hotel,waarvoor je appart betaalt(wel kleine korting krijgt). geen vier sterren waard maar voor 60€ voor 2 pers. met ontbijt, was het prijs/kwaliteit nog ok. Torre del mar: zeker de moeite als je rust op zoekt, met mooie dijk.

2006

Goede ligging t

19-11-2006

Goede ligging t.o.v. strand en centrum. Parkeergelegenheid onvoldoende. Tegen betaling parkeren in ondergrondse garage op 100 mtr.

Ontbijt goed. Kamers schoon en comfortabel. Personeel vriendelijk, spreekt voornamelijk spaans. Prijs/kwaliteit goed.

leuk hotelletje voor 1 nacht op doorreis, ontbijt niet

Ine
24-8-2006

leuk hotelletje voor 1 nacht op doorreis, ontbijt niet bijzonder.verder alles netjes hoor.

We hebben een aantal aanbieders voor Mainake voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mainake in Torre del Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mainake zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.