Bed and Breakfast El Destino

Bed and Breakfast El Destino
9,7

12 tips over Bed and Breakfast El Destino

Diederik, 30-5-2015
Uitzicht vanop de b&b is mega!!!
Claudine Booman, 24-9-2014
In de omgeving is veel te doen. Heerlijke stranden en prachtige steden in de omgeving. Natuurlijk Granada, maar vergeet ook vooral Malaga niet. Een hele leuke plezierige stad.
Bérénice, 18-9-2014

Bezienswaardigheden in de regio:

- Natuurgebied El Torcal

- Alhambra - Granada

Bart & Marijke, 18-5-2014
Vanuit de B&B kan je Andalusië ontdekken, wij reden naar Ronda, Malaga, Algarrobo, Torre del Mar, Nerja,...
Vanmaele Jurgen, 16-9-2013
avontuurlijke klim naar boven maar dat went snel de volgende keren
Sharon Passchyn, 2-9-2013
Auto huren! In augustus heb je steeds de feria (kermis, feest!) Aanrader om in die periode naar Malaga te gaan!

marijejongepier, 14-6-2013
De mooie trip door het achterland maken die Wim heeft opgesteld. En het zou leuk zijn als je dan ook nog de gieren ziet.
Kim Jaspers, 27-9-2012
Vraag om de lijst met restaurants in de omgeving. Wij hebben een aantal van deze restaurants bezocht en zij zijn allemaal even goed.
Cindy Van Damme, 12-9-2012
Tips van restaurantjes kan je genoeg krijgen van de uibaters!!
Inge , 29-7-2012
zeker aan te gane uitdaging: de berg op met de fiets !