Bed and Breakfast El Destino

175 reviews over Bed and Breakfast El Destino in het Nederlands

Heaven on earth, wij waren 'in de wolken' 😉

Jeroen & Toon
15-8-2018

Topscore voor deze magnifieke B&B! De locatie is adembenemend, de infinity pool gewoon zaaalig & niet te vergeten: Gwen en Wim zijn de perfecte gastvrouw en -heer!

We kozen deze B&B uit voor ons jaarlijkse weekend met de vrienden en so far was dit gewoonweg de mooiste locatie. Wim heeft er als barman & DJ voor gezorgd dat we ons ongelooflijk goed geamuseerd hebben samen, veel ambiance en plezier gemaakt.

En Gwen heeft ons verwend met lekkere gerechtjes en een super service.

Deze plek is een absolute aanrader voor wie wil relaxen, genieten en evengoed ook een feestje wil bouwen met vrienden. Wij gaan gegarandeerd terug.

Is er dan niks negatiefs te vermelden? Neen, echt niet. Echt negatief kan je 't niet noemen, maar wie van de mooie locatie wil genieten, moet het ervoor over hebben om de trip naar boven te maken (en dus ook terug naar beneden ). Wij hadden een minibusje gehuurd, het is zeker te doen.

voor herhaling vatbaar ..

Linda
9-8-2018

Super locatie.

Wel enige rijvaardigheid nodig om boven op den berg te geraken :)

Voor herhaling vatbaar !! een aanrader !!

Gheerardyn Vivianne
25-7-2018

Heel mooi verblijf , adembenemend!Vriendelijke ontvangst die het ganse verblijf van tel is. Veel info en activiteiten omtrent/ in de streek wordt gegeven door de gastvrouw en heer. Gevarieerd en streekgebonden ontbijt geeft een goede start van de dag. Prachtig zwembad met een fantastisch uitzicht. De kamers zijn voorzien van alle comfort: champoo, zeep, haardroger...

Alleen maar positief ! Het is nagenoeg als een topvakantie ervaren.

We hebben bij Gwen en Wim een fantastische en zeer gezellige vakantie mogen beleven,

Mede door de prachtige locatie en ligging, de gastvrijheid, gezelligheid en uitstekende verzorging van ontbijt en diner.

Ook het rijden van de avontuurlijke weg is erg meegevallen; het went na 'n keer op en neer te zijn geweest.

De locatie leent zich ook perfect voor mooie uitstapjes naar Granada / Sierra Nevada, Malaga (fietsen langs de zee), Nerja..

Ook Ardales, voor het lopen van het koningspad (El Caminito del Rey, El Chorro), ligt op ca. 11/2 uur rijden. Kaarten voor de wandeling wel van tevoren (thuis) al reserveren!.

Gwen en Wim heel hartelijk dank voor de uitstekende tijd bij El Destino.

Onze perfecte huwelijksreis :-).

Diederik en Mariska
10-6-2018

Alles terug dik in orde!!!

Perfect locatie bij perfect gastkoppel.

Merci!

zalig !

Gudrun en Jo
24-5-2018

Top locatie : prachtig uitzicht naast of in het ruime zwembad, kraaknette kamers, voorzien van alle comfort & prima ontvangst door de gastvrouw/heer

Gewoon super !

Jan
23-5-2018

Een top verblijf ! Vriendelijke uitbaters, zeer propere kamers, lekker ontbijt, mooi zwembad met prachtig uitzicht. We kijken al uit naar volgend jaar !

Super B&B!

Chrissy Mortier
2-5-2018

Lekker ontbijt, vriendelijke en behulpzame uitbaters, prachtig uitzicht, mooie kamers. Een aanrader!

Aanrader.

Kathleen.
14-12-2017

Een heel mooi gelegen B&B, eigenaars zijn heel vriendelijke vlamingen.Prachtige verzichten,mooie ruime kamer met eigen badkamer en alles is aanwezig.Goed gelegen om mooie uitstapjes te maken, van Malaga tot Almeria.Wij gaan zeker terug.

Fantastische B&B, zwembad en uitzicht

Ed
30-9-2017

Wij hebben zijn 4 dagen bij El Destino geweest. Het is een fantastisch locatie met mooie kamers, lekker bed en een prachtig zwembad. Uitzicht en rust is geweldig.Als je 's avonds op het terras zit met een glas wijn dan is het echt het ultieme genieten.

Wim en Gwen zijn een leuk stel met aandacht voor de gasten. Tijdens de Spaanse avond hebben wij genoten van Wim en Gwen hun kookkunsten. Was een geweldige vakantie.

Voor de weg naar El Destino moet je geen hoogtevrees hebben. Hij is absoluut goed te doen en als je na 10 minuten bij El Destino aankomt ben je het al gauw weer vergeten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast El Destino in Torre del Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast El Destino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.