Bed and Breakfast El Destino

9,7

167 reviews over Bed and Breakfast El Destino in het Nederlands

Aanrader.

Kathleen., 14-12-2017

Een heel mooi gelegen B&B, eigenaars zijn heel vriendelijke vlamingen.Prachtige verzichten,mooie ruime kamer met eigen badkamer en alles is aanwezig.Goed gelegen om mooie uitstapjes te maken, van Malaga tot Almeria.Wij gaan zeker terug.

Fantastische B&B, zwembad en uitzicht

Ed, 30-9-2017

Wij hebben zijn 4 dagen bij El Destino geweest. Het is een fantastisch locatie met mooie kamers, lekker bed en een prachtig zwembad. Uitzicht en rust is geweldig.Als je 's avonds op het terras zit met een glas wijn dan is het echt het ultieme genieten.

Wim en Gwen zijn een leuk stel met aandacht voor de gasten. Tijdens de Spaanse avond hebben wij genoten van Wim en Gwen hun kookkunsten. Was een geweldige vakantie.

Voor de weg naar El Destino moet je geen hoogtevrees hebben. Hij is absoluut goed te doen en als je na 10 minuten bij El Destino aankomt ben je het al gauw weer vergeten.

Zalige vakantie gehad!

Vermeir - Van de Velde, 29-9-2017

Alles prima verlopen. Ook het verhuur via Malaga cars verliep heel goed. Schitterende locatie . Het uitzicht was prachtig. Alles was heel netjes en de kamer met zeezicht vind ik een aanrader. De weg ernaartoe was wel steil , maar eens je het gewend bent gaat dit prima.Gwen en Wim gaven veel tips ivm restaurants in de buurt. Ze zijn behulpzaam en zeer gastvrij. Er is veel te zien in de omgeving, zoals Alhambra, Frigiliana, Nerja, Malaga, Marbella.... Torre del Mar is ook heel fijn. Wij keren zeker terug.

Verthez Els, 27-9-2017

Mooie locatie, super lieve sympathieke uitbaters, verzorgd en lekker ontbijt, verzorgde mooie kamers, rustige omgeving. 1x 3 gangenmenu, was ontzettend lekker.

Mooie B&B op een toplocatie!

John en Christel, 13-9-2017

Prachtig gelegen.

Heel hartelijk ontvangen door Gwen, Wim en Bavo met een drankje.

Wim kan super lekker koken. We hebben 2x van zijn kookkunsten mogen genieten.

Hygiene binnen en buiten tip top!

Wim, Gwen en Bavo! Dank je wel voor jullie gastvrijheid!

In één woord: toplocatie !

Diederik en Veerle, 11-8-2017

Positief: Schitterend mooi onderhouden domein met prachtige infinity-pool Zoals beloofd kunnen genieten in alle rust met een eindeloos zicht op een verre zee en de uitlopers van de Sierra Nevada. Goeie uitvalsbasis voor uitstappen naar o.a. Malaga, Rhonda, Cordoba en Granada. De zee is nooit ver weg, met gelegenheid tot eten en drinken met de voeten in het zand in leuke strandbars. Enthousiaste gastheer en -vrouw, altijd bereid voor een babbel en klaar voor nuttige tips bij uitstappen... Lekker gevarieerd ontbijt met verse producten en je eitje wordt indien gewenst elke dag op een andere wijze bereid ;-) Mogelijkheid tot avondeten in groep ... Heel lekker!!! Kortom: toplocatie!

Negatief: Wij hadden waarschijnlijk niet de grootste kamer, maar iets meer verlichting (een centraal lichtpunt) had gemogen...

Paradijs

Pieter Behaeghel, 13-7-2017

Super vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw. Wat doen Wim en Gwen dat toch goed zeg! Altijd staan ze klaar om hun gasten te verwennen. Geen vraag is hen te veel. Onze zoon van 8 maanden werd vertroeteld door Gwen (en boezemvriendin Viviane). Een baby op vakantie is niet altijd even gemakkelijk voor anderen, maar wij voelden ons echt thuis. Ga je op verkenning voorzien zij je van alle informatie en nuttige tips. Blijf je eerder lekker luieren aan het zwembad dan kan je steeds bij hen terecht voor een gezellige babbel.

Fantastisch uitzicht (op foto is het al indrukwekkend, maar eenmaal ter plaatse heb je een 180 graden panoramisch uitzicht op de Middellandse zee en kuststadjes) Vanuit de infinity pool is het zicht eens zo subliem.

Interessante uitvalbasis voor bezoeken aan grotere steden zoals Granada, Cordoba, Malaga, Ronda, maar ook aan kleine pittoreske dorpen en kuststadjes. Torre del Mar is op een 15-tal minuten rijden en heeft alles te bieden wat je verlangt op zomervakantie.

Propere en ruime kamers. Hobbykamer met tal van mogelijkheden om je te vermaken als het in de zon wat te warm zou worden.

Heerlijk ontbijt met ruime keuze

Middagsnack op verzoek. Handig als je die dag even geen zin hebt om af te dwalen naar het centrum en lekker lui aan het zwembad wilt vertoeven.

Sportmogelijkheden

Thema-avonden

Professionele massages

fantastische B&B in een prachtige omgeving

Frenay Alain, 5-7-2017

Alles was goed, niets op aan te merken, prachtige streek en heel veel te bezoeken.

Als je gewoon wil relaxen aan het zwembad, kan dat ook.

Echt een "Wow" plek

Onno en Vera, 24-6-2017

Alles klopt bij El Destino. Fantastisch uitzicht, mooie design meubelen. De weg naar boven vonden we leuk om te doen. Gezellig met andere gasten gegeten waarbij Wim en Gwen heerlijk hadden gekookt.

Het was weer héérlijk ontspannen!

Wiltb, 13-6-2017

Je moet er een uitdagende rit de berg voor op (10min) maar dan heb je ook een unieke prachtige b en b gevonden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast El Destino in Torre del Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast El Destino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast El Destino scoort een 9.65 uit 10 op basis van 167 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: