Bed and Breakfast El Destino

184 reviews over Bed and Breakfast El Destino

• 2019
    10Patrick & Lieve03-10-2019

Hemels uitzicht gratis inbegrepen

prachtige ligging met een hemels uitzicht, mooie kamer, joviale gastheer en gastvrouw, heel mooie b&b .. kortom een aanrader !!!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Marc en Nicole25-08-2019

Adembenemend uitzicht - Super B&B!!!

Eenmaal je boven op de berg bij El Destino aangekomen bent heb je een ongelooflijk mooi uitzicht op de zee en de bergen. Een toplocatie! Mooie, zeer nette kamers en heel vriendelijke gastheer en -vrouw, Wim en Gwen. Heel behulpzaam: voor info over de streek, bezienswaardigheden, lekkere restaurantjes,... kan je steeds bij hen terecht. Voor de 3e keer een supervakantie gehad bij El Destino!

Gereisd met partner in juni 2019

• 10RONY LEMMENS23-07-2019

Fantastisch !!! Een echte aanrader !!!

Fantastisch !!! Prachtige ligging , ongelofelijk uitzicht ! Uniek in Europa ! Heerlijk overloop zwembad met stoeltjes !!! Heel mooie geriefelijke kamers , zeer lekker eten en heel warme vriendelijke eigenaars dei alles doen om hun gasten te verwennen.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 9Goethals Nikita13-07-2019

Je hebt een prachtig uitzicht die je nooit vergeet.... lekker genieten aan het zwembad. Onze kamer was zeer proper en mooi en we keken door het raampje uit op de zee. Het etentje met de uitbaters en de andere gastgenoten was zeer gezellig en heeeeeel lekker.... van daar kan je met de auto perfect leuke uitstapjes maken naar de dichtbij gelegen stadjes!!! zeker een aanrader dus!!!!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Simon Loones12-07-2019

Adembenemend en gastvrij in alle rust!

El Destino heeft zijn naam niet gestolen. We kregen er na een heuse klim, een adembenemend panorama over de eindeloze Middellandse zee gevolgd door een hartelijke ontvangst. Onze kamer beschikte over alle nodig comfort om ons meteen thuis te voelen. Zelfs een kluisje voor waardevolle spullen was er aanwezig. De ochtendstond heeft goud in de mond, zeker als je vanuit je bed in de piekfijne infinity pool kunt plonzen! Gedurende de gehele reis waren Gwen & Wim in de weer om het ons helemaal naar onze zin te maken. Tips gaven ze zowel mondeling als via een draaiboek graag mee zodat iedere dag optimaal kon gespendeerd worden onder de Spaanse aangename juni zon. We hebben er dan ook geen seconde spijt van gehad, ons hier te hebben verloofd. De gastvrouw speelde in deze onder één hoedje om de verrassing compleet te maken. Hét is met voorsprong dé B&B bestemming bij uitstek voor wie uitzicht, rust en lekker eten wil.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Els Mylemans12-07-2019

Hier komen we terug!

Unieke locatie, bovenop berg met subliem uitzicht.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    9Wendy Labie29-10-2018

Absoluut een aanrader

Fantastisch uitzicht die de uitdagende rit op de berg de moeite waard maakt

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9Wim & Tania02-10-2018

Voor herhaling vatbaar !

Deze B&B is een echte aanrader, een schot in de roos ! Een fenomenaal uitzicht vanop hun berg, een mooi zwembad, lekker ontbijt met versgeperst fruitsap, zelfgebakken brood, een eitje op gelijk welke manier... Super gastheer en -vrouw die weten hoe hun gasten in de watten te leggen ! Wij hebben met volle teugen genoten van de rust, de stilte, de omgeving, het stralend weer,.... Het was top gewoon !

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9GALLE Joan Wielsbeke28-09-2018

Toffe B & B

Rustig en prachtig domein om je te ontspannen Charmant gastenpaar.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Jeroen & Toon15-08-2018

Heaven on earth, wij waren 'in de wolken' 😉

Topscore voor deze magnifieke B&B! De locatie is adembenemend, de infinity pool gewoon zaaalig & niet te vergeten: Gwen en Wim zijn de perfecte gastvrouw en -heer! We kozen deze B&B uit voor ons jaarlijkse weekend met de vrienden en so far was dit gewoonweg de mooiste locatie. Wim heeft er als barman & DJ voor gezorgd dat we ons ongelooflijk goed geamuseerd hebben samen, veel ambiance en plezier gemaakt. En Gwen heeft ons verwend met lekkere gerechtjes en een super service. Deze plek is een absolute aanrader voor wie wil relaxen, genieten en evengoed ook een feestje wil bouwen met vrienden. Wij gaan gegarandeerd terug.

Is er dan niks negatiefs te vermelden? Neen, echt niet. Echt negatief kan je 't niet noemen, maar wie van de mooie locatie wil genieten, moet het ervoor over hebben om de trip naar boven te maken (en dus ook terug naar beneden ). Wij hadden een minibusje gehuurd, het is zeker te doen.

Gereisd met vrienden in juni 2018

Bed and Breakfast El Destino info