Bed and Breakfast El Destino

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast El Destino
9,7

172 reviews over Bed and Breakfast El Destino in het Nederlands

Alleen maar positief ! Het is nagenoeg als een topvakantie ervaren.

We hebben bij Gwen en Wim een fantastische en zeer gezellige vakantie mogen beleven,

Mede door de prachtige locatie en ligging, de gastvrijheid, gezelligheid en uitstekende verzorging van ontbijt en diner.

Ook het rijden van de avontuurlijke weg is erg meegevallen; het went na 'n keer op en neer te zijn geweest.

De locatie leent zich ook perfect voor mooie uitstapjes naar Granada / Sierra Nevada, Malaga (fietsen langs de zee), Nerja..

Ook Ardales, voor het lopen van het koningspad (El Caminito del Rey, El Chorro), ligt op ca. 11/2 uur rijden. Kaarten voor de wandeling wel van tevoren (thuis) al reserveren!.

Gwen en Wim heel hartelijk dank voor de uitstekende tijd bij El Destino.

Onze perfecte huwelijksreis :-).

Diederik en Mariska
10-6-2018

Alles terug dik in orde!!!

Perfect locatie bij perfect gastkoppel.

Merci!

zalig !

Gudrun en Jo
24-5-2018

Top locatie : prachtig uitzicht naast of in het ruime zwembad, kraaknette kamers, voorzien van alle comfort & prima ontvangst door de gastvrouw/heer

Gewoon super !

Jan
23-5-2018

Een top verblijf ! Vriendelijke uitbaters, zeer propere kamers, lekker ontbijt, mooi zwembad met prachtig uitzicht. We kijken al uit naar volgend jaar !

Super B&B!

Chrissy Mortier
2-5-2018

Lekker ontbijt, vriendelijke en behulpzame uitbaters, prachtig uitzicht, mooie kamers. Een aanrader!

Aanrader.

Kathleen.
14-12-2017

Een heel mooi gelegen B&B, eigenaars zijn heel vriendelijke vlamingen.Prachtige verzichten,mooie ruime kamer met eigen badkamer en alles is aanwezig.Goed gelegen om mooie uitstapjes te maken, van Malaga tot Almeria.Wij gaan zeker terug.

Fantastische B&B, zwembad en uitzicht

Ed
30-9-2017

Wij hebben zijn 4 dagen bij El Destino geweest. Het is een fantastisch locatie met mooie kamers, lekker bed en een prachtig zwembad. Uitzicht en rust is geweldig.Als je 's avonds op het terras zit met een glas wijn dan is het echt het ultieme genieten.

Wim en Gwen zijn een leuk stel met aandacht voor de gasten. Tijdens de Spaanse avond hebben wij genoten van Wim en Gwen hun kookkunsten. Was een geweldige vakantie.

Voor de weg naar El Destino moet je geen hoogtevrees hebben. Hij is absoluut goed te doen en als je na 10 minuten bij El Destino aankomt ben je het al gauw weer vergeten.

Zalige vakantie gehad!

Vermeir - Van de Velde
29-9-2017

Alles prima verlopen. Ook het verhuur via Malaga cars verliep heel goed. Schitterende locatie . Het uitzicht was prachtig. Alles was heel netjes en de kamer met zeezicht vind ik een aanrader. De weg ernaartoe was wel steil , maar eens je het gewend bent gaat dit prima.Gwen en Wim gaven veel tips ivm restaurants in de buurt. Ze zijn behulpzaam en zeer gastvrij. Er is veel te zien in de omgeving, zoals Alhambra, Frigiliana, Nerja, Malaga, Marbella.... Torre del Mar is ook heel fijn. Wij keren zeker terug.

Verthez Els
27-9-2017

Mooie locatie, super lieve sympathieke uitbaters, verzorgd en lekker ontbijt, verzorgde mooie kamers, rustige omgeving. 1x 3 gangenmenu, was ontzettend lekker.

Mooie B&B op een toplocatie!

John en Christel
13-9-2017

Prachtig gelegen.

Heel hartelijk ontvangen door Gwen, Wim en Bavo met een drankje.

Wim kan super lekker koken. We hebben 2x van zijn kookkunsten mogen genieten.

Hygiene binnen en buiten tip top!

Wim, Gwen en Bavo! Dank je wel voor jullie gastvrijheid!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast El Destino in Torre del Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast El Destino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast El Destino scoort een 9.67 uit 10 op basis van 172 reviews.