Appartement Casa Panoramica

3 reviews over Appartement Casa Panoramica in het Nederlands

Uniek & perfect

Paula & Ton
21-8-2015

Er ontbrak niets in het appartement wat compleet was ingericht. Een super locatie met een geweldig uitzicht, geen drukte geen pottenkijkers. Leuke en gastvrije beheerdersechtpaar.

Toplocatie. Een absolute aanrader!

Johan en Marianne
5-11-2010

Zeer gastvrij verblijf in prachtige accommodatie, rustig gelegen in bergachtig achterland, waardoor een fenomenaal uitzicht over het Spaanse landschap en Middellandse zee.

Casa Panoramica is een superlocatie!!

Renée en Hans van Vliet
8-10-2010

We hebben ontzettend genoten op deze uitmuntende en idyllische locatie. We zijn zeer goed ontvangen door Ada en Wim en hebben hier een heerlijke vakantie gehad, we komen zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Panoramica in Torre del Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Panoramica zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.