Vakantiepark Finca el Moralejo

Vakantiepark Finca el Moralejo
9,3

• Onderkomen9,3
  • Activiteiten8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Finca el Moralejo voor je op een rij gezet:

77 reviews over Vakantiepark Finca el Moralejo in het Nederlands

Een super locatie!

Els Stam,
12-10-2018
  • Activiteiten9

Een prachtig gelegen vakantiepark, waar je heerlijk kunt ontbijten en dineren. Het zwembad was heerlijk verkoelend. Lastige klim naar het grote huis San Jacinto.

De beheerder heeft ons goed geholpen met het vinden van geschikte wandelingen. Je voelt je er gelijk thuis bij aankomst. onze groep van 21 personen hebben allemaal genoten.

Prima!

Edmond,
11-10-2018
  • Activiteiten9

Goede voorzieningen, heerlijk eten, prachtige locatie, alles wordt gedaan om het je naar de zin te maken.

Voortreffelijk

Nicole,
18-7-2018
  • Activiteiten9

Super gave omgeving. Uitzicht is schitterend

Geweldig

Harm Verwijs,
13-5-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Schitterende accommodatie en zeer gastvrije (Nederlandse) eigenaren. Prachtige omgeving en bijna altijd goed weer. Aanrader

Buitengewoon super

Jeroen en Marieke,
19-9-2017

Gastheeschap.

Locatie

Hygiëne

Helemaal top

Wij gaan zeker een keer terug, heerlijke week!

Heerlijke vakantie gehad in een comfortabel huisje,
12-8-2017
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Finca El Moralego wordt geleid door Peter, samen met zijn vrouw Nice en haar zus met familie. Peter is een echte professional die niets aan het toeval over laat. Bij aanvang dacht ik even dat dit wat aan de strakke kant was maar niets is minder waar. Peter en zijn 'crew' leiden de finca met liefde en doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken. In 15 jaar tijd heeft Peter er een waar paradijs van gemaakt. Voor de kinderen is het zwembad natuurlijk de grote trekpleister. Voor dagtochtjes en de middellandse zee is de finca een ideale uitvalsbasis. Het meeste is rond de 30 minuten te bereiken, voor de echte grote toeristische plaatsen als Sevilla, Granada en Cordoba ben je wel rond de twee uur onderweg. Ronda is relatief dicht bij. Kortom, wij hebben een heerlijke week op de finca gehad. Het huisje Ginoux was ruim en van alle gemakken voorzien, we voelden ons er echt thuis. De beddden sliepen stevig maar prima. Wij hebben een keer bij Peter gegeten en dat was prima. De omgeving biedt veel goede mogelijkheden om voor een eerlijke prijs goed te eten. Kortom, prima vakantieweek!

Schitterende plek

Vanessa,
12-8-2017
  • Activiteiten5
  • Activiteiten5

Verbleven in privé villa allegria, feestje om wakker te worden met dit uitzicht, ideaal voor rust zoekers en toch dicht bij alles

fantastisch

fantastische vakantie,
1-8-2017
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Perfecte locatie , waanzinnige omgeving , erg vriendelijke mensen waar je je meer dan welkom voelt .

Het ontbijt is overheerlijk met verse producten uit de omgeving net zoals het avond eten . En niet duur. In de omgeving is van alles te doen prachtige natuur en veel stadjes en steden om cultuur te snuiven .

In de dorpjes nabij kun je ook heerlijk en goedkoop eten .

Wij hebben een super vakantie gehad

Supervakantie

Karl Korte,
22-7-2017
  • Activiteiten9

Wij logeerden in picasso. Ideaal voor een gezin met 2 kinderen! We namen telkens ontbijt en avondeten. Niets aan te merken op het eten: elke dag ander thema en elke keer opnieuw superlekker!! Een ideaal zwembad met een prachtig uitzicht. Wij hebben uitstappen gemaakt naar ronda, marbella, fuerengirola, torremolinos en mijas. Alles bereikbaar tussen 30 en 45min. Fantastische vakantie gehad en dit ook zeker dankzij nice, peter, laura en theo!!

Opnieuw fantastische vakantie in oase in Andalusie

Edith Zaicsek,
17-5-2017
  • Onderkomen9

Twee jaar geleden hier een leuke vakantieweek doorgebracht via een totaalpakket van een reisorganisatie. Deze keer zelf alles geboekt en nu gekozen voor een van de vakantiehuisjes in plaats van het kleine appartement. Het huisje Van Gogh was helemaal super, de gastheer heel vriendelijk, het zwembad lekker en schoon, de centrale ligging voor uitstapjes met de auto geweldig. Kortom, een aanrader. Minpuntje voor ons was door het regenachtige, koude weer (6-13 mei!) dat er geen Nederlandse zenders te ontvangen zijn (wel Duitse). Dat is een kwestie van een satellietkop op de schotel bijplaatsen en een satellietkastje met Canal digitaal abonnement aanschaffen.

Traveltroef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Finca el Moralejo in Tolox, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Finca el Moralejo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.